首先
我同梁淑冰,李琦諗住去apm上面個公園打badminton!
但係因為颱風既關係,所以冇開
就維有係apm行下街咁啦,
我地去書局睇左一陣書,
之後去supermarket同無印良品到買野
我係supermarket買左1盒壽司,d三文魚有d鯹!
不過都幾好食(差唔多黎親amp都要黎買壽司食)
係無印良品就買左2支筆(途中見到譚倩兒同佢家姐)
冰冰姐係無印良品到買左支筆,一包好好味既野食
係supermarket就買左1包炸薯條!好好食呀!
李琦係無印到買左好多野食...有豆沙包...糖....重有d好好食既(唔知嘜黎!)
then,
我地就去秀x坪打badminton,
點知...去到果到勁大風
一打既時候,個波都唔知fly左去邊lu....仲fly走左2個波tim!= =
又比d婆婆罵!
下次都係係番觀塘到打算啦!! |