| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 19 日 星期二  |
乘風航!!  |
分類: 我既生活點滴 |
今日,
去左赤柱珍寶碼頭,
今日勁開心,
因為今日係乘風航既日子,
前提唔講...我地大約8點9就坐旅遊巴去到珍寶碼頭,
大約半個鍾之後,
我就遠遠見到珍寶海鮮房同海洋公園,
我地去到碼頭果邊踏板仔艇去大船到,隻船叫做賽馬會歡號訓練船,
隻船都幾大下(自己去相簿睇),
我地上左船,
就坐底聽要今日有做同埋分開4組人,
今日既活動有:
1.學渣快艇(好好玩)
2.平行木(勁恐怖,係好高地方行出去條木到,一路行一路腳陣,有人驚到哭)
3.過牆(要由a點去b點,好高嫁都,相中就會見到)
4.捉住3角吊環fing出去再番番黎(初頭好驚,但係fing緊果時好似係個海到fly咁,好comfortable)
5.jump海(分開3次)
第一次係捉住3角吊環fing出去,不過唔係fing番黎,而係fing落海,
到我既時候超驚,話曬咁次水泡嘜都冇(不過如果驚既話,下面有教練睇住同埋JUMP落去之後會比水泡你!)
我fing左出去後,
停左係半空,唔敢jump落去,
之後都JUMP左落去有成幾千米深既水中央,入左水之後簿命游番上水面,幾秒上番上面,教練比左個水泡我,
之後自己游番去船既入口,我覺得好好玩,不過JUMP落去有離心力
第二次就要著救生衣JUMP落去,其實我唔係驚D水(因為咁次有水泡),
咁次係驚個高度,因為果度有5米高,
教練示範怎樣JUMP落去,
真係好似郭晶晶JUMP水咁,冇水花嫁,
我地當然冇咁勁啦,
次次都有水花,
次次JUMP完都想JUMP多幾次,
第三次又增加難度,
又要增加多一米,有成6米,
變左6米高台JUMP水,
咁次好多人都驚到哭,
我初時見到咁高,想放棄,但係都JUMP左落去,
又真係幾好玩WO~
大家玩完之後,
就講下感想,
又食埋中午剩既野,
之後又搭番船同旅遊巴走LU!!
今日真係好難忘!!
|
2008 年 8 月 8 日 星期五  |
哈哈...自己睇!  |
分類: 我既生活點滴 |
今日,
係奧運開幕啦,
我好期待夜晚果個開幕典禮,
下午既時候,
我同爽爽,樂兒佢地去行街,
果時大約1點啦,
雨落到好大,
我地3個人,
有兩個都唔bring傘出去,
樂兒就成身濕曬,
跟住我話不如番去拎多兩把傘出黎,
點知,我係到等緊紅燈燈既時侯,
有巴士fly過黎,搞到我成身濕曬,
之後番去新世紀廣場見佢地,
佢地問我做咩,我就一五一十話佢知,
佢地狂笑…..笑笑笑,
我心諗:今日係奧運播,點解我咁黑仔嫁,
我地係新世紀廣場到周圍行,
我地重去左睇奧運場館既LEGO模型(我朋友KATY既至愛!!)
真係整得好,唔黎真係走寶,
之後我地去左圖書館借書啦,睇書啦,
就過左個下午啦,
8點前,
我即該沖涼,食野,
到8點就睇開幕啦,
好happy!!
我睇完都成12點幾啦,
中國既開幕禮真係好精彩,
我好鍾意最尾傳聖火果part,
李寧攞住聖火係半空到跑果part呀,
係真又好睇又感動,
之後紅十字會又話聽日要番去步操,
彩排宣誓d野,但係淋左醒日雨,有d uncomfortable!!所以就唔去lu!!!
時候唔早,
係時候講88!!88啦!!!
|
2008 年 7 月 26 日 星期六  |
我連續游左8次水啦!!變黑曬!!  |
分類: 我既生活點滴 |
呢幾日,
同左sonson,mk佢地,
去左游水,
我地通常去何文田到游,
但係有幾次就去左佐敦游,
因為果到大d,同靚仔都多d,
但猥瑣佬都多d,
有次去佐敦,
比個好似黑社會既人跟住我地,
搞到我地好驚,
最後去左深水池果邊,
果到真係掂唔到地,
好彩冇事咋!
去沖涼既時候,
要等好耐,
我覺得都係何文田果個好d,
方便好多,
何文田都有靚仔嫁,
呢幾日係咁游,
搞到我變黑曬,
不過我諗暑期之後會白番既!
唔講咁多,係咁先!!88!
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 25 | »
|