┌○←。好多小小既水滴---我既生活點滴→○┤﹏
 
*~ 最幸福的感覺, 來自於最簡單的味道 ~*
□,,[[忘了*忘不了``,,,&#]]
☆︴後悔 ﹏ ||| ﹏ 珍惜∥°
.*|▂遺憾我怎樣愛你★ .〞都不等於擁有你 °﹉●
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
 
 
 
Click here to open new window
CTRL+Mouse wheel to zoom in/out
 
 
1056063_top.jpg
animals520
暱稱: ]╳×傻瓜°↘是我]]*
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Happy CHINESE NEW YE...
Red cross BBQ=]
哇...新一年又黎啦~
HAppY~BIRTHDAy啦~=]
強戰回歸( war game)
文章分類
全部 (74)
靚靚桌布 (1)
世界各大趣聞 (4)
我既生活點滴 (43)
哈利波特 (6)
笑話區 (1)
測驗,遊戲區 (6)
電視電影區 (5)
未分類 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
星座占卜
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
唱歌時鐘
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
霍格華茲魔法與巫術學...
English builder
呂郭碧鳳
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 84
今日人氣: 1
累積人氣: 6697
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
2008 年 8 月 19 日  星期二   雨天


乘風航!! 愉快 分類: 我既生活點滴

今日,

去左赤柱珍寶碼頭,

今日勁開心,

因為今日係乘風航既日子,

前提唔講...我地大約8點9就坐旅遊巴去到珍寶碼頭,

大約半個鍾之後,

我就遠遠見到珍寶海鮮房同海洋公園,

我地去到碼頭果邊踏板仔艇去大船到,隻船叫做賽馬會歡號訓練船,

隻船都幾大下(自己去相簿睇),

我地上左船,

就坐底聽要今日有做同埋分開4組人,

今日既活動有:

1.學渣快艇(好好玩)

2.平行木(勁恐怖,係好高地方行出去條木到,一路行一路腳陣,有人驚到哭)

3.過牆(要由a點去b點,好高嫁都,相中就會見到)

4.捉住3角吊環fing出去再番番黎(初頭好驚,但係fing緊果時好似係個海到fly咁,好comfortable)

5.jump海(分開3次)

第一次係捉住3角吊環fing出去,不過唔係fing番黎,而係fing落海,

到我既時候超驚,話曬咁次水泡嘜都冇(不過如果驚既話,下面有教練睇住同埋JUMP落去之後會比水泡你!)

我fing左出去後,

停左係半空,唔敢jump落去,

之後都JUMP左落去有成幾千米深既水中央,入左水之後簿命游番上水面,幾秒上番上面,教練比左個水泡我,

之後自己游番去船既入口,我覺得好好玩,不過JUMP落去有離心力

 

第二次就要著救生衣JUMP落去,其實我唔係驚D水(因為咁次有水泡),

咁次係驚個高度,因為果度有5米高,

教練示範怎樣JUMP落去,

真係好似郭晶晶JUMP水咁,冇水花嫁,

我地當然冇咁勁啦,

次次都有水花,

次次JUMP完都想JUMP多幾次,

 

第三次又增加難度,

又要增加多一米,有成6米,

變左6米高台JUMP水,

咁次好多人都驚到哭,

我初時見到咁高,想放棄,但係都JUMP左落去,

又真係幾好玩WO~

 

大家玩完之後,

就講下感想,

又食埋中午剩既野,

之後又搭番船同旅遊巴走LU!!

今日真係好難忘!!

 

 

 



2008 年 8 月 8 日  星期五   雨天


哈哈...自己睇! 無奈 分類: 我既生活點滴

今日,

 

係奧運開幕啦,

 

我好期待夜晚果個開幕典禮,

 

下午既時候,

 

我同爽爽,樂兒佢地去行街,

 

果時大約1點啦,

 

雨落到好大,

 

我地3個人,

 

有兩個都唔bring傘出去,

 

樂兒就成身濕曬,

 

跟住我話不如番去拎多兩把傘出黎,

 

點知,我係到等緊紅燈燈既時侯,

 

有巴士fly過黎,搞到我成身濕曬,

 

之後番去新世紀廣場見佢地,

 

佢地問我做咩,我就一五一十話佢知,

 

佢地狂笑…..笑笑笑,

 

我心諗:今日係奧運播,點解我咁黑仔嫁,

 

我地係新世紀廣場到周圍行,

 

我地重去左睇奧運場館既LEGO模型(我朋友KATY既至愛!!)

 

真係整得好,唔黎真係走寶,

 

之後我地去左圖書館借書啦,睇書啦,

 

就過左個下午啦,

 

8點前,

 

我即該沖涼,食野,

 

8點就睇開幕啦,

 

happy!!

 

我睇完都成12點幾啦,

 

中國既開幕禮真係好精彩,

 

我好鍾意最尾傳聖火果part,

 

李寧攞住聖火係半空到跑果part,

 

係真又好睇又感動,

 

之後紅十字會又話聽日要番去步操,

 

彩排宣誓d野,但係淋左醒日雨,有d uncomfortable!!所以就唔去lu!!!

 

時候唔早,

 

係時候講88!!88!!!

 

 



2008 年 7 月 26 日  星期六   晴天


我連續游左8次水啦!!變黑曬!! 無奈 分類: 我既生活點滴

呢幾日,

同左sonson,mk佢地,

去左游水,

我地通常去何文田到游,

但係有幾次就去左佐敦游,

因為果到大d,同靚仔都多d,

但猥瑣佬都多d,

有次去佐敦,

比個好似黑社會既人跟住我地,

搞到我地好驚,

最後去左深水池果邊,

果到真係掂唔到地,

好彩冇事咋!

去沖涼既時候,

要等好耐,

我覺得都係何文田果個好d,

方便好多,

何文田都有靚仔嫁,

呢幾日係咁游,

搞到我變黑曬,

不過我諗暑期之後會白番既!

唔講咁多,係咁先!!88!