┌○←。好多小小既水滴---我既生活點滴→○┤﹏
 
*~ 最幸福的感覺, 來自於最簡單的味道 ~*
□,,[[忘了*忘不了``,,,&#]]
☆︴後悔 ﹏ ||| ﹏ 珍惜∥°
.*|▂遺憾我怎樣愛你★ .〞都不等於擁有你 °﹉●
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
 
 
 
Click here to open new window
CTRL+Mouse wheel to zoom in/out
 
 
1056063_top.jpg
animals520
暱稱: ]╳×傻瓜°↘是我]]*
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Happy CHINESE NEW YE...
Red cross BBQ=]
哇...新一年又黎啦~
HAppY~BIRTHDAy啦~=]
強戰回歸( war game)
文章分類
全部 (74)
靚靚桌布 (1)
世界各大趣聞 (4)
我既生活點滴 (43)
哈利波特 (6)
笑話區 (1)
測驗,遊戲區 (6)
電視電影區 (5)
未分類 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
星座占卜
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
唱歌時鐘
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
霍格華茲魔法與巫術學...
English builder
呂郭碧鳳
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 84
今日人氣: 10
累積人氣: 6793
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
2007 年 6 月 3 日  星期日   雨天


溏心金句! 分類: 電視電影區

溏心金句

大契:
大家喺前門捉賊,你地就喺後欄放火!(第13集)

大契:
你唔好對號入座!總之邊個做過自己心知肚明!(第13集)
大契:
我話係就係,唔駛證據!呢度唔係法庭,唔需要證據,我對眼就係證據!(第13集)
大契:
我睇人睇咗幾十年,邊個係人,邊個係鬼我睇得到!(第13集)
大契:
佢錯左,我地幫佢彌補囉,唔通加一腳伸佢出大海先安樂?(第13集)
大契:
未登天子位,先置殺人刀!(第21集)
細契:
你唔係長子嫡孫!你係野仔!(第1集)
細契:
不賢妻,不孝子,頂趾鞋,無法治!(第1集)
大鮑:
有口也是和,無口也是禾,大家要和和氣氣。(第7集)
細鮑:
甜的吃,苦的吃,酸的也要吃! (大鮑:你再唔講實話,屎也有得你吃)(第9集)
大鮑:
多兒多女多冤家,無兒無女坐蓮花。(第12,15集)
大鮑:
我真係唔明你地講咩,完全都冇興既!(第24集)
細鮑:
你阿媽搵你!你阿爸搵你!你阿婆搵你!你阿嫲搵你!你阿爺搵你!你阿公搵你!你阿媽搵你!你阿婆搵你!你阿爺搵你!你阿仔搵你!(第1集)
細鮑:
昆明擺檔擺明昆呀!(第4集)
凌波:
咪睇佢笑騎騎,毒過響尾蛇呀!( 第26集 )
大契:
耳聽三分假,眼看未為真。( 第27集 )


2007 年 5 月 18 日  星期五   雨天


去camp番黎啦! 驚訝 分類: 我既生活點滴

5月16呀!去camp!超期待呀!

2點幾去到果到,用左差唔多1粒鍾係到聽od呀!超悶!

分(所時)啦!之後個個衝左入房

間房幾好!比我想像中好d啦!

有4張床,一張桌,5~幾好既!

去玩水炮啦,整到濕曬!

休息一下就食飯啦!餓到個肚扁左!

見到d野食都ok,不過都係呀媽果d好食d

d餸食得7788,但係碟菜就郁都冇郁過

之後miss wong要我地食曬先好走

維有不停食呀食呀,唉...好唔容易先食曬!

食完野,buy野飲!之後休息啦!

集體活動啦!幾好玩!

沖涼啦!好正呀!勞動左一日終於可以鬆下呢!

d水無啦啦凍左,搞到我沖一半冇沖一半,激死左啦!

死左一陣之後復活,我就諗住拍馬翠婷d寫真照

佢又不停咁走...之後冇影到

10點半要熄燈啦!就算熄左我地都唔會訓ga啦!

我同kitty,eunice呀,係到傾計同食野...馬就訓覺

我終於影到佢d相啦,遲d登出黎下!嘻嘻嘻!

之後無啦啦睇番相既時候,見到TT個背影,好似係到走佬!遲d登啦!嘿嘿!

同呀35同5傾到4點,就去訓,我地3個人訓一張床呀!碧死!訓到5點起身!

呀eunice比我地2個壓扁左,個樣好好笑!

5月17啦!雖然訓左1個鍾,但係都好精神!

d早餐難食到想嘔,不過都忍住食,係唔係好有志氣呀?

食完又buy野飲!

玩營地活動!好慘呀!要玩果個咩咩追蹤呀!好熱呀!

之後終於可以去k房攤冷氣!

你地知唔知呀!馬翠婷同關興詠唱嘜兜呀,走曬音!好難聽!

之後馬翠婷又同琳琳合唱wo~

馬翠婷把send好大呀!又難聽又唱得慢!將琳琳把send掩蓋左呀!

馬翠婷以為唱得好好聽...唉,都係唔好咁衰啦,唔講!

之後buy左好多野飲,就快渴死,好彩及時飲野!

之後又食午飯,冇野講,都係要食曬d菜囉!

專題表演話劇,有d無聊,唔知講咩,有d就好笑!

休息囉,無野做!

燒烤啦!幾好味!................................不過食唔飽!嘿!

又去buy野飲,d錢用得7788!

之後休息,沖涼,訓覺

呀許嘉寶同嘜x喬因為一d事調左去我地間房!

今晚竟然咁早訓,11點幾12點就去左訓

4點既時候,凍到醒左!係到搵紙巾,只係搵到一千零一張紙巾!

之後走番去訓,番到唔知醒,到7點半先起身

就衝衝忙忙咁.....好彩趕得到!

5月18日,食早餐,唔係好好食

之後玩八方呼應,冇咩講!

午餐啦!呢個係我地最後既午餐啦,真係特別好味!

之後就收野走人,我去人地間房睇下咩情況,呀陳曉珊唔見左條運動fu,好好笑

好唔捨得呀!><!

重有ga!



2007 年 4 月 30 日  星期一   晴天


選中學!! 分類: 我既生活點滴

我又要經歷人生最大既決定啦!

又係選中學既時候啦!

一定要認真考慮ga!

雖然唔一定咁幸運比你入到一間你心目中既學校,無論入到咩學校,都要發奮圖強,創一番事業。

可能小學既時候整係識得玩,唔知知識有幾重要,所以成績就一落千丈!

吸收小學既教訓,中學便要努力向上!所謂:失敗乃是成功之母!

不要一失足成千古恨,再回頭已是百年身。唔係既話以後都番唔到轉頭ga啦!

加油加油呀!