5月16呀!去camp!超期待呀!
2點幾去到果到,用左差唔多1粒鍾係到聽od呀!超悶!
分(所時)啦!之後個個衝左入房
間房幾好!比我想像中好d啦!
有4張床,一張桌,5~幾好既!
去玩水炮啦,整到濕曬!
休息一下就食飯啦!餓到個肚扁左!
見到d野食都ok,不過都係呀媽果d好食d
d餸食得7788,但係碟菜就郁都冇郁過
之後miss wong要我地食曬先好走
維有不停食呀食呀,唉...好唔容易先食曬!
食完野,buy野飲!之後休息啦!
集體活動啦!幾好玩!
沖涼啦!好正呀!勞動左一日終於可以鬆下呢!
d水無啦啦凍左,搞到我沖一半冇沖一半,激死左啦!
死左一陣之後復活,我就諗住拍馬翠婷d寫真照
佢又不停咁走...之後冇影到
10點半要熄燈啦!就算熄左我地都唔會訓ga啦!
我同kitty,eunice呀,係到傾計同食野...馬就訓覺
我終於影到佢d相啦,遲d登出黎下!嘻嘻嘻!
之後無啦啦睇番相既時候,見到TT個背影,好似係到走佬!遲d登啦!嘿嘿!
同呀35同5傾到4點,就去訓,我地3個人訓一張床呀!碧死!訓到5點起身!
呀eunice比我地2個壓扁左,個樣好好笑!
5月17啦!雖然訓左1個鍾,但係都好精神!
d早餐難食到想嘔,不過都忍住食,係唔係好有志氣呀?
食完又buy野飲!
玩營地活動!好慘呀!要玩果個咩咩追蹤呀!好熱呀!
之後終於可以去k房攤冷氣!
你地知唔知呀!馬翠婷同關興詠唱嘜兜呀,走曬音!好難聽!
之後馬翠婷又同琳琳合唱wo~
馬翠婷把send好大呀!又難聽又唱得慢!將琳琳把send掩蓋左呀!
馬翠婷以為唱得好好聽...唉,都係唔好咁衰啦,唔講!
之後buy左好多野飲,就快渴死,好彩及時飲野!
之後又食午飯,冇野講,都係要食曬d菜囉!
專題表演話劇,有d無聊,唔知講咩,有d就好笑!
休息囉,無野做!
燒烤啦!幾好味!................................不過食唔飽!嘿!
又去buy野飲,d錢用得7788!
之後休息,沖涼,訓覺
呀許嘉寶同嘜x喬因為一d事調左去我地間房!
今晚竟然咁早訓,11點幾12點就去左訓
4點既時候,凍到醒左!係到搵紙巾,只係搵到一千零一張紙巾!
之後走番去訓,番到唔知醒,到7點半先起身
就衝衝忙忙咁.....好彩趕得到!
5月18日,食早餐,唔係好好食
之後玩八方呼應,冇咩講!
午餐啦!呢個係我地最後既午餐啦,真係特別好味!
之後就收野走人,我去人地間房睇下咩情況,呀陳曉珊唔見左條運動fu,好好笑
好唔捨得呀!><!

重有ga! |