由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。不便之處,敬請原諒。
今日一早起左身就落左去同我丫婆飲茶有D無聊之後番HOME中講開話部TEL殘左於是又好即興咁去換TEL 之後仲一袋 二袋咁拎D野番HOME勁慘~~
今日收工因為昨日買份禮物唔多靚仔SO.....出多次 MK買禮物比佢之後我個FD一路 打TEL黎吹水阻鬼住哂但最後都係買到GEI然後仲要鬼鬼祟祟運番HOME勁低B之後CINDY打電話黎又話乜又話物 又玩呢樣又唔果樣做野都冇PLAN咁一開始做乜要搞呢D野姐~~唉不過次次都係咁都無FEEL玩
今日真係激鬼死 番工果時D人又幫唔到手個自私鬼仲叫其他人收工搞到D野冇人做GEI又搞到我冇飯食又冇工收成日飲得杯咖啡勁慘之後放工去MK諗住買禮物比 CATHERINE不過都估唔到佢同ANNA一樣都係鐘意MELODY SO 我買得特別起勁仲買左好多份TIM=.=不過諗住自己包禮物果時先知自己原來都唔識包死得 ~~
今日收工入左沙田搵cindy食野之後同佢去行左一陣街之後見到佢個妹然後去左西田買野聽佢講話cathine生日我諗又要買野比佢啦之後送左佢丫妹番工再佢cindy係新城市 廣場左陣之後就番左home lu
今日我個契妹係ICQ ADD我一開口又比我估中又係講 $$佢除左$都唔會同我講其他野架啦分明就當我係水魚姐搞到我功UP SET我真心當佢係妹佢又當我唔知係乜想鬧佢又做唔出只有避開佢算數 ~~@@