今日一早起身check emai見l到cindy sd左佢d相比我woo~完全認唔出係佢索到丫~之後同左屋企人出去mk
食lunch~再之後我就自己一個落左尖咀搵anna其實都冇諗過佢會仲肯同我食飯架...之後等anna收工果陣撞到catherine不過見佢好似唔
多願見我咁咪由得佢啦~跟著同anna 去左食飯同買野途中佢講起佢b
fd果時我個心真係真係唔知點咁..有少少嬲不過都知自己根本都冇資格去嬲啦雖然之前我話會等佢姐...但講起點都有d野掛不過對我黎講好似now咁都夠
啦或者唉~~...之後買完野就去左九龍公園傾計講開佢bfd
d野搞到我勁憎同勁羡慕個男仔因為有個女仔肯咁辛苦為佢同埋勁憎佢要咁對anna......不過最憎都係自己好似咩都幫唔到佢咁...要我見著佢唔開心
係最最最唔想見到架....但我可以點姐....
|