今日一番工 就去問人有冇一d待應gei工問到有coffee shop gei又唔多好因為d人唔多得終於問到有份好d
gei之後再打電話比cindy問佢有冇帝都做~佢話幫問下但我打完佢先知佢原來病左......咁我都煩佢唔好意思tim,,之後問埋細賓叫佢問埋會展
有咁多份比佢都夠掛...........到左5點sd左個sms比anna話比佢知啦叫佢係icq覆我
但我7點番到去開icq問佢佢又冇答我啦但我知佢應該係度只不過唔想覆我姐......其實今次我肯咁幫佢真係當佢係我最好gei朋友唔想佢唔開心
又想佢搵多d$$姐唔通又係我錯........之前我追佢又係我錯.......我幫佢又係我唔岩......其實我有咩問題姐....我又唔係要你做
我g
fd比我幫下你都唔得...突然間自己做咁多野都係好無聊做黎做去都係一d冇回報gei野好憎自己咁cheap..so勁想喊再加上自己工作又唔多順利覺
得自己勁無用.........所有野都唔係自己控制範圍又唔可以同人講我又幾唔開心仲要扮冇野........真係唔知點算la .......
|