由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。不便之處,敬請原諒。
今日外星人終於要番火星la~~地球果然係唔岩佢架~不過隻死野初頭又話叫我幫手拎行李最後連影都冇埋心諗你就 算唔使我幫手都同我講聲丫走都唔講叫~不過好彩都冇特登咁去拎假如果唔係就蝕啦~ so..我決定玩番佢hahah= =+
今日同cindy講開我d野~佢覺得我勁白痴話我唔使做到咁...諗諗下又好似比佢影響到少少 咁啵.......好似冇乜原因要咁做不過算鬼數啦......都決定左la ~之後臨收工果陣先知道又加左人工la hahah~~勁開心又可以多番少少使~
今日都仲係放假 ~一早同屋企人食完野之後就去左搵禮物諗住送比個fd生日~but一睇岩果d都超貴ar so決定出糧先再買啦hahaha~之後番home冇耐anna打黎就去睇33so又再次出左去街街~之後同佢拎眼鏡~不過佢個look都幾得意丫~~hahahah
今日係公司冇野做一早收左工就約左anna陪佢行左一陣睇旦糕之後 就去左唱k好耐冇同佢唱過la差唔多成年都有~不過佢都仲係唱得好好聽~之後唱完去左酒店食野不過我覺得勁難食~之後去左公園同佢傾左陣就送左佢番屋企啦 ~不過都冇諗過可以同佢做番fd架不過咁都幾好丫~應該.........
今日番工衰人唔知做咩鬼一早叫我工或者佢知自己昨日鬧錯我都未定啦hahah~咁之後就番左觀塘 居然比我撞到 anna丫都有d開心架~不過呢排實在發生左好多野搞好冇心情問d fd個個都唔同意見就黎煩死啦我~