| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 3 日 星期五  |
2006-11-03  |
分類: 未分類 |
今日考完試,我就即刻"破戒",我所講的破戒係零食果種,考試果時唔病得,忍左兩個禮拜啦,今日食左2包細包裝的"密提莎",一包繽紛樂,一瓶雪左的冰紅茶,爽呀>w<。不過今日張sir好恐怖,導修堂果陣,突發性地羅陳杰聰張桌,一野好大力咁放落地下,"陣"一聲,好響呀(全班都聽到)>.<
重有呀!!我MSN壞左呀!!
|
2006 年 11 月 1 日 星期三  |
| 2006-11-01 |
分類: 未分類 |
Oh shit!!今日要考試啦!!數學同常識......(兩樣都唔係好叻=.=)數學差一題呀>w<(好似無睇過.....)常識,唉~重衰,我林錯到飛天。好緊張a,聽日考英文,oh my god(四科最差e科,唉~無眼睇)。好啦,打左咁多我都無力啦,養足精神聽日同英文死過!!!!!! |
2006 年 10 月 13 日 星期五  |
2006-10-13  |
分類: 未分類 |
今日中文堂要考我地古詩文<<木蘭詩>>的詞語解釋,全班都好靜。到落堂打鐘時,麥樂雞(梁樂謙)好大聲講左句"Yes",然後全班望住佢,勁笑。午膳果時,我串佢"嘩!你中文堂好型喎!咁大聲講Yes"然後佢講"e,你聽到嫁"。哈哈~ |
2006 年 10 月 5 日 星期四  |
happy day  |
分類: 未分類 |
今日英文堂,Miss Betty泥我地班上堂^v^,雖然我唔係太明佢講咩(我英文好屎)。但佢用英文教我地整濃的湯,好好味嫁(誇張的:永世難忘)。好happy呀>.< |
2006 年 9 月 29 日 星期五  |
好驚呀>m<  |
分類: 未分類 |
今日有個小型運動會,個人跑步初賽第二,入唔到決賽>m<接力我地第二呀^v^嗚~導修堂超驚呀>.<張sir話要講一個月的總結,全班好小人係讚,其他都係......講到全班D面色變哂>m< |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|