| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 20 日 星期三  |
| 2006-12-20 |
分類: 未分類 |
今日係聖誕聯歡會,勁HAPPY呀
不過禮儀勁悶,後尾抽獎,我同鄭嘉勁叫(喉嚨好痛呀)
番到課室小息,我好勤力咁去作我篇文XD”
之後就係我地既happy time 聯歡會
我地交換禮物,我抽左羅錦雯果份(一個裝摺星既樽)
麥樂雞就抽左我果份XD”
然後勁食野,卓上面D野食大約食到一個星期啦
我食極都唔肥架(好羨慕呢XD”XD”)
班人係咁影相,我又去反,呵呵∼
班男仔又整我地牛角(好細個咩,正一87)
點知MISS LAU叫我去口試=.=
無奈...次次都係咁,好掃興呀
放學去補習=.=無奈...
補完去ok睇下,
點知ar媽睇到本野
上面有183club+喬恩(好種意佢地)
話有新戲:剪刀石頭布、天使情人(兩部都想睇呀>.<)
tvb有得睇就好啦
|
2006 年 12 月 18 日 星期一  |
| 2006-12-18 |
分類: 未分類 |
今日我地班去天主教郭德勝中學參觀,
正係上左頭果堂同最尾果堂,happy^v^
不過去果時勁凍,特別係樓梯門口,
D風好似劍咁,入骨架>~<
到郭德勝果陣,坐係登到n分鐘(大佬,你想凍死我咩)
之後勁反佢地D games(好低呀)
班友仔(女)係咁羅野食(我食左一樣炸)
勁肚餓,好彩,反到學校已經係午膳啦
點知一上車,張sir就話我地:
無禮貌
勁囉野食
等等等等......
呵呵~全部都唔關我事
午膳果時,午膳送好似手握既野我地
放學又收番,不如咪送—.—
不過今日幾happy呀>.< |
2006 年 12 月 15 日 星期五  |
| 2006-12-15 |
分類: 未分類 |
我發現 想搵D野,想搵果時就冇,唔搵果時就彈出泥
我整左張娃娃相^v^,比你地睇下(唔靚唔好介意)

靚唔靚都比D意見我呀,plz>.< |
2006 年 12 月 14 日 星期四  |
| 2006-12-14 |
分類: 未分類 |
今日老師叫我地做班報,
做做下,麥樂雞突然話佢抄我篇文,
我勁嬲(我最憎人抄我D野架),
話唔被佢再睇我篇文
佢扮喊(個樣好好笑)
後尾都原諒左佢(我不嬲都心軟架,同埋見佢有悔意)
佢即刻笑番,
不過林番起佢扮喊果樣,好好笑XD"XD" |
2006 年 12 月 12 日 星期二  |
| 2006-12-12 |
分類: 未分類 |
今日都幾驚,有2隻蜜蜂飛入泥,+埋上次果隻,第3隻啦>~<
第一隻~目標:梁樂謙
第二隻~姜宏樂
第三隻~我(林起都驚驚地)
第三隻初頭目標係霍智妍,我見佢驚到勁驚,咪幫佢趕走隻蜜蜂囉
點知隻蜜蜂轉移目標~我
霍智妍就驚到喊
後尾ar吳浩榮幫我整走佢
攪到我唔gTHX佢好頂鬧佢好
因為隻蜜蜂原本係出面既
D人見到,叫佢"生"窗,佢唔"生"
咁都冇所謂,班死男仔重話D咩"英雄救美"、"六親不認 救(me)"
被佢地激死=.=
----------------------------
今日收到2張聖誕卡,happy∼ |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|