| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 17 日 星期五  |
| 2006-11-17 |
分類: 未分類 |
呀!好累呀!一大清早就返學,好火呀,個吳浩榮無好野嫁 ,又多左樣功課(咁多人死唔見你死,你個死仆街,你早死早著呀,快D去啦,我唔阻你嫁),放學英詩, ZZZZzzzzz...e,有野食(醒哂),練到條"你"(舌)超累,勁捲"你"(想整死人咩,成堂捲"你"),英詩完又要家長晚會 ,[搵周公中(閒人咪噪)],然後同鄭嘉&余詠&楊開(讓開,哈哈)去食雲吞麵,好咸呀D麵!打左咁多,已經好累啦......
|
2006 年 11 月 15 日 星期三  |
| 2006-11-15 |
分類: 未分類 |
今日秋季旅行,兩個手袋(two bag=too bad)反反下無啦啦落雨,黑人爭,搞到我地超狼狽 D人"羅"住D相機拍黎拍去(超多人偷拍),又唔記得帶錢去買野食,跟住我&vicky&晴去球場,放心我地唔係去睇班男仔打波(無野好睇),係貪果度夠靜,唔係好多人 ,聽下佢地講野囉,跟住,我地打排球,吳穎璇打落地下,彈左兩下,打中左卓琪盒壽司,我林住好心落番個波,點g張sir見到,講到好似係我打咁 ,最尾響車到食埋包栗一燒(好食呀>.<) |
2006 年 11 月 8 日 星期三  |
| 2006-11-08 |
分類: 未分類 |
今日老師話派常識卷(26-36號),好驚呀!!D人好高分,我超多條唔識,人地90幾分,我林我得70幾分炸 help!我英文都夠低分啦,如果連常識都咁低,我.......死啦........(放心我唔會咁做 )
英文堂勁悶,差D去搵周公,Miss Lau好似睇到(help),同ar vicky眼對眼,同佢做左個鬼臉,勁笑,然後又想sleep...... |
2006 年 11 月 7 日 星期二  |
2006-11-07  |
分類: 未分類 |
今日派中文卷,好低分a,聆聽卷無眼睇(聽完老師講答案後),最慘唔係e樣,最慘的係音樂堂,個死人吳浩榮&黃汝謙,勁講野,叫佢(吳浩榮)唔好講,又唔聽,被老師罰抄,重發脾氣,cheap到死 |
2006 年 11 月 6 日 星期一  |
2006-11-06  |
分類: 未分類 |
嗚~今日派左英文&數學卷
英文:72分(Oh my god,差到阿媽都唔認得)(死啦!!咁低分)
數學:88分(進步左唔小)
and今日普通話&中文口試,普通話錯少少囉,中文,唉~"啦啦cut cut" 好彩朱sir話算唔錯(嚇得我呀) ,希望其他科追反英文D分啦 |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|