| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 20 日 星期六  |
2007-01-20  |
分類: 未分類 |
好耐冇打日誌啦
今日一起身就比我ar媽捉左去ar婆度
原來去飲茶
如果一早知道我打死都唔去
因為每次都勁無聊
好黑人憎啊
一出去就落雨
去到ar婆度,ar媽打電話比姨媽
佢同我表妹食緊野
由(大約)10:45a.m.等姨媽等到11點幾
由朝早等到下午
餓死我啦
e個就係我唔種意同姨媽一齊食飯既原因
每次都係等.......又等.......再等......
唉~
|
2007 年 1 月 14 日 星期日  |
| 2007-01-14 |
分類: 未分類 |
星期六都要補習
冇天理啊(不嬲架啦)
因為要溫默書
溫完勁無聊,點知e個時候,有樣勁有玩既野
我2個fd比ar sir左本簿
我e個人最種意幫fd,一手令ar sir手上本簿比番果2個fd
然後同班sir激鬥,令住D簿打,玩到勁癲
本來應該1:00走,但我做哂D野,12:30走^v^
之後去左我表妹屋企
因為D大人去左食蛇
我覺得好嘔∼所以冇去
佢就霸住自已部機玩勁舞
我就睇碟,租番泥架
好想快D出「死亡筆記」啊
番到屋企都成11點幾
ar媽唔比開機,ar媽大哂(嗚∼好慘呀我) |
2007 年 1 月 10 日 星期三  |
| 2007-01-10 |
分類: 未分類 |
今日終於打日誌啦
好耐無打
因為我玩勁舞團
勁好玩
一路聽歌一路反
推薦之選
今日
返學校,又要唱果首勁kai既"四好學生"
老師話車長開會
勁happy,以為唔洗唱
點知朱主任話唱完先
我地六年級無個唱XDXD
本來想今日寫故既續集
但vicky姐話下個禮拜一先有簿(我只好係屋企令D卡通簿[好似好B咁=.=])
我咪話囉:死人吳漪騫
佢話:咩事,你講親我全名就係好大件事架啦
XDXD,我心林:又好似係啵
常識堂,張sir走左,叫我地做班報
一講起班報我就林起吳浩榮被我地成組人話既經過
佢自已整係點我地做,我地話佢唔做
佢就話,我不知林左幾多Q,你地一D都唔做
不過今堂好"安全"咁過
打住咁多先,我去作故+玩勁舞團啦 |
2007 年 1 月 5 日 星期五  |
| 2007-01-05 |
分類: 未分類 |
今日勁happy
因為係我生日嘛
D人係咁同我講生日快樂
有種幸福既感覺
XD"XD"
但林唔到連「朱明」都記得
原來佢話
佢聽到人話余詠恩生日
記得我同佢係同一日生日
所以咪記得囉
雖然係有d失望,但佢知得咪得囉
小息果時勁好笑
vicky姐話我老,我話佢矮
互相勁話
佢想追住我泥打
我跑入廁所,佢都跟我入去
互相勁話
我出泥果時
佢好正經咁講:
死啦,miss胡頭先係廁所,聽到我地講野=.=
係廁所度講下點算
後尾都安全咁返去
但浪費左一個小息囉
體育堂
又要跳舞
好低B囉,跳埋d「莎底士步」=.=
夜晚
ar媽買左蛋糕,係個cheese cake
勁好食
今年生日真係好happy啊
我 永 遠 都 會 記 得 今 日
^v^ |
2007 年 1 月 2 日 星期二  |
| 2007-01-02 |
分類: 未分類 |
今日第一日返學呀
十萬個不願意
因為
1.唔想咁早起身
2.好懶
等等等等個願因
1月5日係我生日
鄭嘉,晴同vicky姐竟然記得啵
好感動啊
但vicky同晴都問同一個問題
你想要D咩
我咪話囉
要我講咪冇驚喜囉
不過真係好感動
THX你地啊>.< |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 11 | »
|