Music Playlist at MixPod.com
真係好對唔住呀!!>.<''
好耐冇打blog tim,因為e幾日,呀媽唔比我玩,同時又冇野好寫,so..冇打lo
嗶,我好驚驚呀!!><''
仲有3日就陸運會la,嗚嗚,唔制呀!!
今日d人好衰呀!!撞到我又唔say sorry
仲同我講粗口,又話我(行路唔大眼)
屌佢,嘜叉呀!!收皮la,佢根本就有心撞埋泥ge!!
哼!!~~~~
今日我竟然做左制服團隊ge精英=.=
o左.....
又要步操,真麻煩=.=
le排冇咩做,可能會隔幾日打一次,sorry><''