Music Playlist at MixPod.com
今日我地第1同2個小息果陣,佢地冇泥搵我,但好衰唔衰,放學時比我撞個正,=.=
當然佢地見到我之後想行埋泥la!!
不過我同佢地鬥跑,最後我跑到去彩虹就冇去追我lu,因為佢地未泥過同唔識路!
哈...哈!!
聽日我地學校ge F.1上去大陸2日1夜,點解?
係因為要去黃埔軍校接受訓練呀!!
本來唔想去架,因為呀媽迫我去so.....不過全程會被攝製隊錄影=.=(偷拍)._.
好似話一星期後,會係無線電視播放=.=大家記住留意一下la!!
唔講la!!番泥先la
今日呀!!我個fd比2A班D人打,之後我就話比老師聽,結果佢地知道係我報串後想打我,點算呀?
我好驚驚呀><''
又冇人可以幫到我,唉!!
有一次呀,我打電話比呀池先生呀!!點知佢仲好大聲咁同我講野呀,佢從來都未試過咁嫁,,嗚嗚.....(心碎)
冇人可能同我分擔,可憐的我........