Music Playlist at MixPod.com
ya!電腦統測,我竟然係全班最高分ge一個,勁o嘴lo!!
不過我都好開心^^''
唉!!今日田徑簡直累到攞命=.=
都唔知點解我會無la la入左田徑隊=.=
=.=
今日比人use羽毛球拍打左野
仲流血tim,係(下吧)到....
之後我痛到流眼水
我好冇人呀>''<
唔制我要cm....~~!!