Music Playlist at MixPod.com
sorry呀大家!!我好耐好耐都冇打blog喇!!因為近期冇嘜野好做,而且就算有我呀媽又唔比開機玩電腦,唉~~~~!!!!
不過唔知y我最近個心時時都諗住「佢」文龍哥哥^^
又有陣時好苦悶
又有時感到好孤獨wo 0.0
d 感覺好奇怪
我開始覺得愛情一定唔係一生一世ge事
唔通le個世界冇一對情侶係一生一世的嗎?
唉!!留cm 唔該!!
嗶嗶 唉!唔知打咩好,d感覺好怪一時感動,一時盟開心,一時不開心- -
唉!好慘呀我們! down唔到hp 冇得和老公玩 希望今日down到la 唔知say咩好都係唔say了
老公請注意:我愛你@@