返學"
同山da一齊行返去,,
佢幫我揹書包,,
我幫佢揹PE袋,,
重量當然差好遠XD
ASSEBLY"
唔記得做過咩~
PE"2
去左唔識游水GROUP,,
一堂就識游自由式=="
個老師教得好快><"
HISTORY"
冇帶書,,
好彩有同學陪...
GEOGRAPHY"
山DA同林SIR既緋聞已經不再新鮮,,
係時候製造新既娛樂>V<"
中文"2
MISS 詩歌話,,
改名要好聽,,
最好係"仄平仄"...
RS"2
超級無敵,,
出乎意料地無聊
課後"
同SABRINA,,山DA,痾拿猿人婷,鬆根一齊食晏,,
商議左好耐,,
先決定係CANTEEN食,,
之後打排球,,
個MISS好好人~
不過打到隻手腫哂>/\<"
之後係學校門口等山DA同SABRINA,,
企左個幾鐘,,
我真係好有毅力呀>V<"
同佢地一齊去7-11食野,,
山DA買左包紫菜,,
但係買錯左包香辣味,,
POOR 山DA~~ XP
陪佢地等小巴,,
18"59返到屋企
算係開學以黎,,
同同學一齊渡過既第一夜