Assembly"
去左chapel,,
聽miss low講閱讀計畫,,
好似同小學冇咩分別咁~=3="
Science"2
入lab聽書,,
冇實驗就咪鬼叫我地去lab啦~
張登肯定硬過便秘d屎...
搞到我個patpat好痛><"
IT"2
又要對住癲佬麥,,
成堂都唔知做緊咩=="
小息"
課室鎖左門,,
入唔到去=3="
中文"
終於派左本書><"
老師改左做全班集誦==
肯定企最後...
Eng"2
我真係洗米佢個洗米,,
條死肥婆根本就冇教書,,
淨係無時無刻都要提住
佢d學生幾識讀書
每日係咁抄筆記
話要幫我上class a
嘔嘔豆豆坐課室
十足十女王教室
拎住學生本簿話佢好stupid
係咪我又可以話你好核突?
打擊學生自尊心
呢d就係熱切教學既心?
唔好意思
死肥婆原來仲衰過鄧肥婆
我既人生
今次真係死哂心
haha"
寫寫下變左rap><
rap完真係舒服哂~xp
Maths"
上完堂英文,,
心情有d躁><"
又係狂做ex既一堂,,
ex3錯左5條,,
有3條抄錯題目,,
1條會錯意xp
淨低個條錯得好白痴"
廿幾三十題既話都咁上下啦~
PS"山da要努力<偷笑>
放學"
餓都冇肚腩,,
同山da去canteen食中午,,
見到死豬同豆丁,,
呢兩條腸粉真係洗佢個臭米><
放學等到我身水身汗,,
原來走左黎食野>3<"
山da買左包勁甜既$5糖,,
再次成功引誘我>/\<
放學一齊行,,
原來佢係坐福來村既小巴,,
同我屋企好近>\/<"
以輕過橙既體重飄返屋企><"
之前心情好down,,
唔想再俾呢d事發生,,
所以lock左個blog,,
依家心情好返d啦~
開返個blog,,
應該唔會再冇啦啦作隨感黎嚇大家xp
除非遇到好音樂,,
突然覺得,,
音樂能量真係好大><"