BLA BLA BLA~
anthony0302
暱稱: @nthony
性別: 男
國家: 澳門
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
=[
=]
死緊=V=
Back From London=]
At the Airport
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 30
今日人氣: 0
累積人氣: 314
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 11 日  星期五   晴天


At the Airport 愉快 分類: 未分類

 返UK =V=

而家人係機埸=V=

走之前訂左一個一年目標

GCSE最少要5科A

其他野無咩所謂啦

今年目標一個夠晒受=V=

YO

返去開始努力XD

澳門GE 朋友12 月10號見啦






訪客留言 (返回 anthony0302 的日誌)


Manian_Yan 於 2009-10-10 12:58 PM 發表:
` 姐係番落黎澳門丫xd蠢
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
係飛返黎囉
Posted at 2009-10-11 09:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Manian_Yan 於 2009-09-20 05:18 PM 發表:
` 12月先番落黎-3-
` 喂喂''記得到時帶D手信番黎丫 xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
咩番落黎啊=V=
Posted at 2009-09-23 08:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



misa2274 於 2009-09-12 07:26 AM 發表:
哈哈, 等你12月反黎啦~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
byebye啦
Posted at 2009-09-12 09:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YOYOfai 於 2009-09-12 12:06 AM 發表:
wuu..加油ar.靚仔.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
你都係啊靚仔
Posted at 2009-09-12 09:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]