銀包又滿返晒=V= 我愛我阿媽=]
BTW 今次打尼篇野係因為 我而家做緊份英文essay...
最少要寫2000字...仲要係個開頭黎...=[
之後仲要加字....=[
今晚唔洗訓.... 而家夜晚12 點...
希望係聽朝8點40分前可以搞掂...=[
點解會有咁多野要寫...