Hello~~
仲有大約一個星期就考試
考完試呢就睇世界杯
所以依家得閒就上一上黎打下無聊野
反正遲d考完試打既野就唔無聊架啦
咁樣並唔符合我做事追求無聊既原則
所以依家得閒就上一上黎講下無聊野
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
咁話說要講咩無聊野呢?
無錯,就係講發夢啦
小弟近呢一年都發左唔少夢
但當中有4個係最印象深刻就拎出黎講下
不過因為發夢會有好多唔合理既地方
所以好多野都無得解釋
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
第一個都幾耐之前(約半年)
話說我搭緊輕鐵返屋企既時候
去到我樓下果個站我唔知點解無落車
去到下一個站要上橋
但係條橋突然就變左條隧道
一通過左條隧道就去左屯門
但係係一個我唔識既地方
.......................
咁點解我知係屯門?
因為等車果個牌全部都係去屯門碼頭方向
而且突然天又勁黑
好似凌晨三四點咁樣
但係個輕鐵站就有好多人
跟住有架輕鐵埋站
路軌上面突然出現左一隻喪屍
架輕鐵一野就輾左過去
成個輕鐵站既人都好驚
爭相走避
而我又on居居咁跟住一齊走
不過我走左去一個唔識又無人既地方
好郊區feel既
我勁驚,然後又唔知點算
就原路去返個輕鐵站
然後發現個輕鐵站已經勁多喪屍
完
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
第二個夢就近三四個月發既
而且比較短
話說係學校小息果陣
我坐左係後面個位果到
跟住其他同學都自己做緊自己野
我見到劉國寶向我既方向行緊過黎
咁我就好人幫佢拉開張凳俾佢坐
點解佢就用一個不屑既眼神望一望我
然後行左去前面
一野攬住女同學膊頭
跟住我就勁嬲
衝左埋去一拳打左落去
之後我就醒左
我記得我醒左之後我仲喘晒氣
諗返起都覺得勁嬲 :@
----------------------------------------------------------------------------------------------
第3個就比較無厘頭
話說我去左選議員
唔知係選區議會立法會
總之就係選議員啦
咁係投票日之前我一路都領先緊
跟住去到投票果日
咁我就落區拉票
然後係我演講緊既時候
張恆恆出現了
佢無啦啦大鬧我講得唔好
話我講野又無主題句 又無論據 又無申述
然後其他人聽到就紛紛認同
"係囉係囉,唔好投佢啦"
然後我就選唔到了
最衰都係恆恆豬! :(
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
最後一個就琴日新鮮滾熱辣發既夢
不過唔知點解又見到恆恆 =.=
話說係一日放學後,最後果堂係ict堂
咁我就離開電腦室既時候
有人問我"你去邊呀?你出去?你傻左?"
我覺得好奇怪啦
追問之下先知原來係類似世界末日既情況
學校要學生全部去電腦室做記錄
睇下有無返學,死傷果d掛
其實我自己都唔明
但係我要返課室
唔知點解要返課室
出面個天空好恐怖
一時勁光一時勁黑
仲間唔中有幾下閃下閃下
地下又震下震下咁
然後我返到課室之後見到恆恆
佢話"咁耐既?坐低,我地開始解呢篇文章"
我又真係坐低聽佢解
佢解篇文果陣出面個天都係又勁閃又勁黑咁樣
但係恆恆好似無事咁
之後解左一半果陣佢話好累要抖下
就扒左係教師檯到
我就勁驚因為出面唔知咩事
入面又唔知咩事
然後我就醒左了
---------------------------------------------------------------------------------------------------
最後果個夢我真係覺得好驚
因為個環境真係好真實
無論係地點,人物,事情,景物都真係有發生咁
不過其實發夢就總係不可思議架啦
所以其實我都唔係好執著於呢幾個夢
------------------------------------------------------------------------------------------------
無聊一提: Form test THS
我同Danny同分
距離目標近左少少
不過真係要努力
考試見真章
|