話說今日派成績表
Yo~
其實應該Yo左先???
嘛算了
收到成績表果陣真係幾開心
雖然唔係話真係考得好好
但係見到自己有努力有進步真係幾開心
特別係見到下面果個評語
"Some progess has been made this term.
Clever student with potential in learning"
有咩開心得過努力得到人地認同
而且下學期每份卷都合格
想想都有些小激動
全班4 全班99
終於離開左3位數
不過講真 呢次考試我自己覺得
um....
係有少少發揮得水準之上
姐係我都唔知 可能其實我無進步
只係咁岩好彩
呢個暑假真係要好好努力讀書
下年都唔好遲到 今年total 40次
報完喜就報下憂
ths差到仆街 差到不堪入目
仲話想過Danny
開玩笑?
但係都係果句
"我唔會認輸架!"
專注ths三百年...
我覺得我得
我覺得我做到
--------------------------------------------------------------------------
無聊一提:
我將來想做教師或者酒店
------------------------------------------------------------------------
無聊二提:
阿根廷入左決賽!!!!!!!!
加油打底德國!!!!!!!!!
Vamos Argentina!!!!!!!!!!!!!!!!
----------------------------------------------------------------------
lte chiu: byennnnnnnnnnnnnnn~~~
|