今日我第一日返M记做野,好興奮吖~~

今朝我5點鐘就起左身,6點半約埋個FD一齊返工。
7點鐘我地就開始工作,D師兄師姐都好好人,教我點工作,而我今日既工作係炸薯餅,因為係第一次所以有D唔熟手,有時會炸唔切。。。

不過係休息個陣好好笑。我同和FD一齊食野個陣,有2個同事都入左休息室食野,個師姐係個師兄搞緊個開唔到既存物櫃個陣,將佢個食剩2啖既魚柳包收埋左,之後我地食完野,我個FD就將D食完同食剩左既野DOM左佢啦~但係我個FD唔知道個杯喝剩仲有好多既凍奶荼係個師兄既就將佢DOM左,個師兄就問佢杯野去左邊,點知我個FD~係依個時候又將師兄個包DOM埋,好好笑吖,我同師姐都係度係咁笑,個師兄就好驚訝咁拎返個杯奶荼上黎~~同我個FD係咁講~仲有好多咖!我個FD~就同佢講SORRY~我地就係度繼續爆笑。。。不過好彩個師兄都好好人,冇怪我地

炸薯餅位要對住成鍋油,同D好熟既燈,有時冇乜人個陣又唔知做D咩野好。。。因為係新丁,同D人唔係好熟。。。
11點我地可以放工,但係我唔記得左去刷卡先換衫吖,鳴。。。

不過總括黎講都覺得好開心,幾好玩~~
今個星期六,日又可以返工啦~期待ING。。。
|