りんご木..|||**
依然として土壌の中のリンゴの核を埋める...

仍然埋在泥土裡的蘋果核...
applelover
暱稱: 愚かなの娃娃
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
人...
變了。壞了...
淡忘...
第一天...
眼淚...
文章分類
全部 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
りんごの種子||**
做人真係好難,做一個真正既自己更加係難上加難。 因為真心既說話大多數都係唔動聽…只可以背叛自己既心去講一D美麗動人既說話去取悅他人。又或者會考慮到人地既感受而要埋沒自己既心。。 好矛盾牙,我唔想遺背自己既心情,但係我又唔想傷害其他人… 久而久之,變得唔識得點樣去表達自己、唔識得點樣去同人溝通。。。 做人真係好痛苦牙。。。
日誌統計
文章總數: 8
留言總數: 1
今日人氣: 0
累積人氣: 193
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 11 日  星期二 晴天
第一天... 驚訝

今日我第一日返M记做野,好興奮吖~~

今朝我5點鐘就起左身,6點半約埋個FD一齊返工。

7點鐘我地就開始工作,D師兄師姐都好好人,教我點工作,而我今日既工作係炸薯餅,因為係第一次所以有D唔熟手,有時會炸唔切。。。

不過係休息個陣好好笑。我同和FD一齊食野個陣,有2個同事都入左休息室食野,個師姐係個師兄搞緊個開唔到既存物櫃個陣,將佢個食剩2啖既魚柳包收埋左,之後我地食完野,我個FD就將D食完同食剩左既野DOM左佢啦~但係我個FD唔知道個杯喝剩仲有好多既凍奶荼係個師兄既就將佢DOM左,個師兄就問佢杯野去左邊,點知我個FD~係依個時候又將師兄個包DOM埋,好好笑吖,我同師姐都係度係咁笑,個師兄就好驚訝咁拎返個杯奶荼上黎~~同我個FD係咁講~仲有好多咖!我個FD~就同佢講SORRY~我地就係度繼續爆笑。。。不過好彩個師兄都好好人,冇怪我地

炸薯餅位要對住成鍋油,同D好熟既燈,有時冇乜人個陣又唔知做D咩野好。。。因為係新丁,同D人唔係好熟。。。

11點我地可以放工,但係我唔記得左去刷卡先換衫吖,鳴。。。

不過總括黎講都覺得好開心,幾好玩~~

今個星期六,日又可以返工啦~期待ING。。。

 

刊登時間︰2005-10-11 06:51 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 applelover 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]