| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2005 年 12 月 9 日 星期五 |
 | |
人...  |
人,真係好矛盾又痛苦既生物。
做壞人唔容易,要過得到自己既心,要學懂傷害他人,亦要承受被他人標籤、排擠。但係就可以尋找到刺激同得到快感。
做好人唔容易,要學識大方、大量,要有一個無限大既心,包容哂所有既對與錯。同時間要學懂放棄,放棄自己所擁有既去滿他人既需求。但係就可以得到他人既感謝同讚掦。
(好人又係咪真係可以得到快樂?點解唔快樂都仲要做好人?!我唔明白牙。。。)
做虛偽既人唔容易,要學識埋沒自己真實既心情,要接受他人的意見、主意。要學識講多好好聽既說話,得到他人既認同。但係就可以長存於眾人之間。
做真正自己既人唔容易,真心既說話大多數都唔啱聴,會惹黎他人既厭惡。唔應他人既要求行動﹐又會被認為自大,唔聽話。但係就可以有最忠誠於自己既言行。
我想得到刺激同快感,以解我生活既枯燥,但係我並唔想傷害到他人。
我想得到他人既讚許,但係我做唔到包容所有同埋放棄我既所有。
我想可以同好多人一齊,但係我並唔想沒埋自己既心情、亦都唔想講一D自己唔想講既野。
我想做最真實既自己,但係我並唔想惹人厭。
究竟點樣做,人,先至可以真正咁快樂一D呢?
|
| 刊登時間︰2005-12-09 05:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
子君 於 2006-04-13 08:41 AM 發表:
HEY MAN....第一次黎...開心嗎????
你點解打打下唔打既?!我都有日記板..你要嗎?!
http://blog.qooza.hk/kawnn0323
|
|