りんご木..|||**
依然として土壌の中のリンゴの核を埋める...

仍然埋在泥土裡的蘋果核...
applelover
暱稱: 愚かなの娃娃
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
人...
變了。壞了...
淡忘...
第一天...
眼淚...
文章分類
全部 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
りんごの種子||**
做人真係好難,做一個真正既自己更加係難上加難。 因為真心既說話大多數都係唔動聽…只可以背叛自己既心去講一D美麗動人既說話去取悅他人。又或者會考慮到人地既感受而要埋沒自己既心。。 好矛盾牙,我唔想遺背自己既心情,但係我又唔想傷害其他人… 久而久之,變得唔識得點樣去表達自己、唔識得點樣去同人溝通。。。 做人真係好痛苦牙。。。
日誌統計
文章總數: 8
留言總數: 1
今日人氣: 1
累積人氣: 211
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 9 日  星期五 晴天
人... 無奈

人,真係好矛盾又痛苦既生物。

做壞人唔容易,要過得到自己既心,要學懂傷害他人,亦要承受被他人標籤、排擠。但係就可以尋找到刺激同得到快感。

做好人唔容易,要學識大方、大量,要有一個無限大既心,包容哂所有既對與錯。同時間要學懂放棄,放棄自己所擁有既去滿他人既需求。但係就可以得到他人既感謝同讚掦。

(好人又係咪真係可以得到快樂?點解唔快樂都仲要做好人?!我唔明白牙。。。)

做虛偽既人唔容易,要學識埋沒自己真實既心情,要接受他人的意見、主意。要學識講多好好聽既說話,得到他人既認同。但係就可以長存於眾人之間。

做真正自己既人唔容易,真心既說話大多數都唔啱聴,會惹黎他人既厭惡。唔應他人既要求行動﹐又會被認為自大,唔聽話。但係就可以有最忠誠於自己既言行。

我想得到刺激同快感,以解我生活既枯燥,但係我並唔想傷害到他人。

我想得到他人既讚許,但係我做唔到包容所有同埋放棄我既所有。

我想可以同好多人一齊,但係我並唔想沒埋自己既心情、亦都唔想講一D自己唔想講既野。

我想做最真實既自己,但係我並唔想惹人厭。

究竟點樣做,人,先至可以真正咁快樂一D呢?

刊登時間︰2005-12-09 05:53 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 applelover 的日誌)


子君 於 2006-04-13 08:41 AM 發表:
HEY MAN....第一次黎...開心嗎????
你點解打打下唔打既?!我都有日記板..你要嗎?!
http://blog.qooza.hk/kawnn0323
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]