arashi1118
暱稱: CST
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-13
2010-10-05
2010-10-01
2010-09-14
2010-09-07
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
盧小姐
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 306
留言總數: 44
今日人氣: 6
累積人氣: 13264
2007 年 9 月 6 日  星期四   晴天


. 分類: 未分類

今日..極之唔高興囉.
夜晚..得我同我呀媽.
佢冇啦啦係求同我講..
話.我霸晒屋企D貴筒..搞到冇地方擺其他野喎!
仆街...我家姐呢..我地間方.以前得2個細貴筒係我架咋,,
我家姐呢,..2個大衣櫃,2個細貴筒,4個大貴筒.1個衣櫃..
我地房都櫃都係比佢用架咋..我2家姐.2個細櫃筒.2個大櫃.半個2衣櫃//
我呢..我有條撚呀.
講真..我唔係介意邊個多櫃多D櫃呢D雞仔數囉..
我用2個細櫃筒咋..我老冇同我講話我霸晒.
邊撚個用得最多呀..
我老冇話喎,.,家姐佢地大個呀嘛..用多D係一定架啦..
仆街..邊撚個講呀又.
佢大個D好撚巴閉.,,仆街啦//
我真係屌鳩我老冇囉咩事呀而家..
含家都仆街呢架..
淨係話我話我..我.好憎我呀媽.
點解淨係話我..
我出街..11點返到屋企..話我咁夜唔洗死返黎啦咁.
我去學野..又話我周圍玩..讀乜撚野書..
返義工..又話我去玩..
話我話我話我..
講真...講埋D說話幾撚難聽呀..
噁心D講句.有冇尊重過我呀..
我唔人黎既...得果2個家姐先係人..
我唔人黎架...
日日都話我...想點呀..我去死撚左佢咪唔洗咁怒氣囉..
開心晒囉...果2個家姐咁撚孝順呀..
要我黎做乜撚野呀...
幾歲呀小姐...唔出去又話我扮晒乖咁..出去又話我唔洗讀書日日去玩..
想點呀..8點出去..10點中同我講話要即刻返屋企..
6十幾分..又話你死架啦你..讀咩書呀你.含家一齊鬧..
當我係咩呀..人定係狗呀..
好唔容易..一次9十幾分呀中學呀..
自問我唔係勁..開心都死啦我自己./..
含家又話..好撚勁呀..你應該架..你FORM2咋..唔好以為你好勁呀!
心諗..唔係要你讚我,.,.都唔需要..
如果係咁都要話..咁點先唔話呀.
屌...想點呀!
話我低分..點都高分過你果2個大女呀∼
又話..高分詔佢地有咩用..你應該既..
OK囉...我死撚左佢最開心啦.
乜都唔洗煩囉..最好啦..
今晚又話我..仆街前仆街後..想講D咩呀∼
講埋D說話幾撚難聽呀...
得啦..果2個家姐咁有用..
養我都晒米飯啦..
搵日等唔覺意一刀吉死我囉..
次次唔夠我講,,,又威脅我.,爆晒粗咁.
得囉..我衰晒啦..
好撚唔公平囉,,,
佢地大個就好撚勁..我最CHEAP囉..
OK?



 



 



2007 年 9 月 4 日  星期二   晴天


車∼ 分類: 未分類

今天上學..
唉..很害怕的說.
上geog堂.中文堂.英文堂.
原來是可以這麼大壓力.
十萬個擔心.
我感到我自己的壓力愈來愈大..
亦是第一次感受什麼叫做壓力.
看來我f.3的生涯是很崎嶇的.
雖說成績不是一切.但對我來說.是的!是一切的.
很害怕我自己會變成怎樣?
但勇敢面對這些噁心的說話..也真是很小在我口中說出來的.
或許我做不到..
第一之感到很無助..
抑或是我自己想得太多了..我也開始分不清楚了.
又或者是我還考接受到這個改變.雖然不是改變太大.
但我覺得很重..那些書本可以把我擲死.
其實這些說話不到我說出口..我還有很多年等著我去讀.
那麼到那時..難道我要去死嗎?
所以...老說話一句.要下一番苦工了∼
但的的迷茫依然是存在的.
不過..現在那個位置/.
極之不開心的呢!我隔壁是關二哥.
123木頭人!.
不太喜歡他的說.他很害怕給我看見他的作業.工課...
算了..我不明白時.也不會問他...
是我的錯嗎?..
我也是第一次感到很無助,也很孤單..
我不知我可以找誰..!
算了吧...........
或許在我接受不了的那一刻..我會不斷的找狂,,發瘋!
再激動一點會怎樣?我會殺人!
但是對於今年的老師...
沒有一個是喜歡的..或許當年那個很猛的徐淑儀會變成我比較喜歡的老師.
因為..我不喜歡那個新來的英文老師..他比上年每一個老師都{厲害}.
我們的班主任...雖然是挺美麗的.不過我不喜歡他.一點都不喜歡..
我對這個人沒有好感..但他也不需我的好感.
我只好好的上課便好了..
嘉釧的話...算是這3個老師來說.
我比較中意的.但他很恐怖..
他比我們很多工課..而且他講書.我不太能了解..
仲之...我還真是挺煩惱的....

我很醜...
今天派了班相...
柒到不得了....
照片拍得我很肥..拍得我很柒..
算了..不是別的問題.
完全是我樣子的問題..
怎麼做我的樣子才可以比現在好看..
我不需要漂亮..因為這是沒有可能的.,
我只需要比現在好看一點就可以了..
不過..看來造很難做到了..
我想我的面不要那麼圓..不要肥肉!
我想我的頭可以儘快不再三角形,
我想我的頭可以快點留長,,
我想不要那麼肥...
但..這真是很難實現的..
我是一個3分中熱度的人..但踐於的的樣子可能會例外吧,
就算是怎樣,,我也是一個絕對的醜女..
沒有人會比我醜的了...
怎麼做好了?

那2個願望...今年內一定要實現!!

 

 

 

 



2007 年 9 月 3 日  星期一   晴天


上學了! 分類: 未分類

今天..上學了!
8點10回到學校..
感覺不太好了!!!同學仔沒有說話了!!
一句也沒有..生疏了了!
不過呢個唔係point.
今年有插班生!就是小馬與一個f.3升唔去的人!
馬宗信還可以.插班生就..唉/成頭汗了..

極之滿意早會的企位..希望唔好調我走!
我就是這麼的高了..嘻嘻嘻.
這就是我每天早上的精神糧食了!
請不要這麼發姣...
不是了!我的樣子這麼的柒,
別人看了,,嗚呼哀哉.
阿尼陀彿....
我的樣子就是這麼的醜.
看不爽的敬請原諒了!
我的頭更不用說了...極之樣賤了!
我...就是這麼的醜!..
唉....看來我的中學生涯也不太光明!
萬萬長路有幾多風與浪,,
看來我真的要努力一番了!
下一番苦工了..,
可是....我的樣子依然是這麼的醜陋.
看不爽 也罷了..
或者,,別人連看我的意欲也沒有.
我...很醜陋!
算了...大家不會明白一個天生這麼醜的人的感受..
因為大家都這麼漂亮.
我的醜也不值一提了..我就是這麼的醜了.
浪費大家的力氣來看我的費話..敬請原諒!

或許..今件度的真的要下一番努力了!
我的成績..自命不是差到極點.但 也不算好.
這些噁心的說話想不到在我的口中說出來了..
真是,,太超出想像了!
不過..以前那種高分過某人的心情到哪去了?
雖然這樣自私到不得了了,
但我情願漫漫有回這種感覺,,
我不想這樣了!
我要努力下去,,,,,,,

新學年...
祝大家心想事成..
也希望我那兩個奢侈的願望會實現吧!
一定要..

今天說的東西真的很廢..請多多包涵!







2007 年 9 月 1 日  星期六   晴天


今天是9日1號. 分類: 未分類

今天是9月1號..
本來是今天上學的喔..但星期6.yeah!
之後舅母and舅父同埋表弟也來了!!!
之後陪佢地出大埔墟買野!
媽媽也放假了!
出去行這麼炎熱的日子呀...辛苦我了了!
今天一個旅遊小子!
舅母佢地5點走左了!
今天的小費是47.5大元.

唉,,,,,,
後日就返學了.
我個頭..我個樣..我副眼鏡..我條裙..我個袋!
唉...乜都未整..唔知點算!
最難整係個頭囉∼
唉..好煩呀∼
覺得自己樣衰左10倍囉..
本身都樣衰架啦啦..
唉...點算呀!!

算了.........
f.3了....我要讀好書!嘻嘻..
會的,.
我驚我跟唔上咋,,,我咁醒目!
我有2個願望..
希望可以實現啦∼



2007 年 8 月 31 日  星期五   晴天


....... 分類: 未分類

29號
今天..去了科學館與肥丹小子..
今天...肥丹人著左背心.超sexy..sexy body!
之後搭火車去啦...洛火車行一陣就到啦∼
去到科學館..d人多到痴左線,,
之後就唔去了,,去歷史博物館.
星期3唔洗錢...入埸!yeahyeahyeah..
入去..睇左好多野..雖然去過好次!!
不過影左好多相....
我是一個大陸遊客..專影大陸仔相!
之後...去左旺角.行左陣容
then..返大埔!
7點中..去扒聖剧扒..
好食..超飽!用左42大元!
今天洗56大元..未計車錢!
8點返到屋企..
之後2家姐放早,,我周埋我家大小姐出去搵我2家姐!
之後..出去啦!
去果ceu果間野...大姊買左條裙二百一拾大元!
2小姊買左件T比我.一百大元!
之後...行行行行行..
10點回家,,,,今天完畢!

30號
今天..一早起身就掃晒地拖晒地,,,,
仲之就係乜都整晒啦...
之後..睇日劇.
2小姊今天放假..佢4點出去剪頭髮!
我5點出去搵佢,,行行行行!
行到6點去搵大姊.
之後再行..
買左壽司仔..借左大根的漫畫!
青頭大根,,
完畢!!!!

31號
今天...1點半去左大埔墟m記!
抄book report!
之後...去盧小姐屋企.
玩鋤大dee..
find輸晒了!..哈哈!
我為你打開心口..少女都怕醜!..
今天完畢!....





2007 年 8 月 27 日  星期一   晴天


唉! 分類: 未分類

今天;與肥丹小姐出去了!
點幾出左去..今天戴con了!
有d唔係幾慣..
之後陪佢去寶湖拎裙.買粉圓奶茶!..
之後返吉之島果邊行..
肥丹小姐買左3對襪.一個champion的袋.一對返學鞋.
我唔想同佢去買野了..因為.佢係癲既!
佢用左ok多錢的..
算..不是佢很有錢只是我很窮罷了∼
之後..我呀娘話唔返黎食飯..我大姊開OT..
本身諗住同肥丹小姐去剧排..
不過我大姊佢6點就ot完了..所以我回家了∼!
係我同肥丹小姐行街的中途..
見到2個嘻哈友...佢個酒窩很好笑!是X的..
今天出街見到幾多靚仔..不過好多宅男!
嘻........................
今天完畢!
要快d做作業了...要做protfolio了!!!