arashi1118
暱稱: CST
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-13
2010-10-05
2010-10-01
2010-09-14
2010-09-07
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
盧小姐
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 306
留言總數: 44
今日人氣: 3
累積人氣: 13261
2008 年 3 月 27 日  星期四   晴天


12人行. 分類: 未分類

今天.早早就起床了.
預期中的.不會好玩.
但事實.今天說是很開心啦.
今天可說是.未放假到現在以來最開心的一天.
雖說心情亦沒有好很多.哈.
6點明星等.算是我遲到了.
今天的團員有.我.丹丹.悅思同學.說恩同學.盧小姐.
Nelson.滔哥.司徒.MUSCULAR.曾思揚.劉梓聰.啟智.開心的12人行.
上車.落錯站了.幸好不是遠很多.
每位$58.差唔多咁啦.
燒燒燒燒.還有電視的出現.
太極..胡杏兒.盧小姐扮得勁似.笑到肚痛.
{我的食物不容許有蜜糖的出現!}
之後.玩KILLER.玩玩玩...
跟住.玩了一個唔知咩既遊戲.
曾思揚輸左大叫{我唔係傻仔}
滔哥輸左大叫{我有死亡筆記.我要殺晒你地.}
十分白痴.白痴十分.
之後去場入面的公園玩何仔.
事實証明,這類遊戲讓我去捉人等於.{唔洗玩}{晒時間}
11點走了...
上巴士影相.差點忘記下車.
幸好有聰明的盧小姐........
今天是開心的一天.後悔沒有影好多相.
如果有下次.一定要影超多相.





2008 年 3 月 25 日  星期二   晴天


yoho. 分類: 未分類

我已重新了.
時間是一切.
但亦明白到原來是只是那麼的淺.
10日的日子.便能讓我站起來.
我便明白到.很兒戲.
我不知道究竟是我自己在欺騙自己.
還是我真的想通了.
但至少在這一刻我沒有那種感覺.
或許遲些我便會再次發作.
但希望不會如此啦.

21號,與丹丹2人行.
對.絕對是{愛恨交纏}
很貴喔我覺得.但我很喜歡.
結果還是買了.
今天買了3件衣服喔.與奮.

22號∼24號.
回鄉.3曰夜遊.
非常驚險.
以為對返大陸冇興趣.

25號.
與娘親.姐姐去大埔墟食野.
之後與盧小姐行行行行行行.....
發奮要蓄錢.









2008 年 3 月 20 日  星期四   晴天


呀哈. 分類: 未分類

今天.收到丹丹的一封信.
有點感動.有種說不出的感覺.
我想哭.卻沒有這樣的情緒.
我情願痛痛快快的哭出來.
為什麼我是我.?有種太過冷靜的感覺.
我不應該有這種的反應.
說真的啦.我有點不開心.
因為.非常心酸.
奈何我也是沒有一滴淚的出現.
是因為不值得嗎.或者.
更心酸的是因我知道得太多.
是很傷心啦.但又能如何呢?
突然有種幻想破滅的感覺.
全都破滅.
我想是的.原來不是.
原來我一直想的.都不是.
重新抬起頭來吧!陳思婷.
有點矛盾.


我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.我是人.
寒流來不休.衣衫未厚.



*含蓄=優等.間中熱情=優等
*炫耀=差.
*熱情=劣.可愛=劣
*表里不一=極之低劣









2008 年 3 月 19 日  星期三   晴天


123.321.1234567. 分類: 未分類

開心.唔一定要笑.
唔開心.都唔一定要喊.
開心都可以喊架.
唔開心都要笑架.

醒目的對自己說一句.{加油呀.陳思婷}
但有點弱掉的感覺.
我.就是那個{講一套.做一套}的人.
還記得嗎.我想快要遺忘了.
答應過的事不能反悔.
這是曾對自己說過的一句.
為何這麼快便忘記了呢?
對啦.我也很想做到呀.
奈何從中作梗的就是自己.
傷心.失落.開始討厭這些字眼.
我不肯去接受這個事實呀.無奈.這個是{事實}嘛.
對呀.我就是這般的軟弱.有錯嗎?
有.絕對有.
我需要的是什麼.沒有什麼.
不是朋友.不是家人.不是情人.不是什麼.我只需要自己.
有了自己便足夠.我要我自己.
我要笑.我要笑臉迎人.我要放聲大笑.
因為.我很害怕.

難道我天生這樣毫無運氣 難道我一生注定只有自己

難道我甘於折服別人道理 難道我喜歡這樣難為自己



2008 年 3 月 18 日  星期二   晴天


987654321... 分類: 未分類

加油呀.陳思婷.
你絕對唔係一個咁林既人黎架.
咁易頹.你呢世唔好做人呀.
你要記住自己同自己講過D咩,
應承左既野唔可以反悔.
加油呀.
多謝丹丹.咁次到我問你.
{我係咪應該喊呀?}
覺得自己太冷靜.笑.
又或者.只係自己既問題.
WO..陳思婷=堅強
仲英同我講左好玄既一句.但我非常讚同.完左.
*我是一個隨時爆發的火山.



今日返學.一切順利.
亦故意忘記了.
放學.郭富組開會.{小型大食會}<-矛盾
郭富組既成員有.郭富婷.郭富瑩.郭富math.郭富榮.郭富澄.郭富亨.郭富瓊
有成員缺席.就係ERICA主席.




2008 年 3 月 17 日  星期一   晴天


失敗仔. 分類: 未分類

陳思婷.加油呀!
不可以.絕對不能放棄.
如果我放棄就是失敗者.
奈何我什麼也不能做.
無奈的是我只能等待.因為我猜不到呀.
有種心虛的感覺.

今天上學.
晨早玩好野.{要幫手?SU兄弟幫到你!}
面子何在?經過今天.形像受損.笑到面黃!
今天.親愛的家倫不見了.紹國終於回歸.後生左既紹國.呀哈哈.
PTH.玩錄音.細茵的笑話.自己問我真的{爆笑}.
P堂.跳舞.最後走的我們有點樣衰.
CHEM.心情極好的鑽鑽.令我上CHEM堂都覺得特別有趣.好!
LUNCH.與丹丹偷情.
HIST.學了2個極趣緻的生字.我喜歡.
ENG.過得特別快.鄰坐的同學.
今天說我{很肥}.自卑十分呀突然.十分自卑呀.HIT ROCK BOTTOM.
吹呀.我就是這麼的樣衰呀.我死左佢算啦.
放學後.SU室見!
郭富婷.郭富瓊.郭富MATH.郭富瑩
這是一個組合.DEAD左......
看來我還是小說話好點.靜靜的坐著比較安全.
與郭富瓊&{ERICA}玩吹泡泡.
全靠郭富MATH的幫助.我整潔的校服仍然好整潔.
*我不要說話.完!









2008 年 3 月 16 日  星期日   晴天


頹人900秒. 分類: 未分類

3月14號.
什麼什麼.白色情人節.
與我沒有太大的關係.哼!
今天我姐還在說.{今天什麼日子呀.}
答了他之後.他竟然應我.{怪唔之得今日MK城條友都係度話白色情人節要播情歌啦!}
以上所講既MK城係旺中.
我LOAD左勁耐先諗到.呀哈.我笑...
開會開左好耐.終於係5點搭10走左.即刻衝返屋企換衫.
6點先返到屋企.最勁既係.我6點2就衝左落樓啦.
同盧小姐去的士站.好彩唔係遲勁多.
上教院.落左車既路程十分崎嶇,學到8點幾走人.
又跑啦.唔知個MISS會唔會以為我地白痴仔.
去食野.10點鐘返到屋企了.
攰到嘔電..沖完涼即訓呀.

3月15號.
完全冇野做.係屋企睇晒D劇LU.
久違了的女人我最大.結果仍然係好睇.
咁左廢左一個下就了.
夜晚.食自己.睇漫畫.
{不良仔與眼鏡妹}個名有D GAG
但好好笑.超好睇.
品川同學.足立同學.小星.和泉同學.太妹.新田同學.....
睇到痴左線.

3月16號,
仍然係睇{不良仔與眼鏡妹}
睇睇下.咁又一個下就.
夜晚食飯...
完全係頹人既生日.














2008 年 3 月 12 日  星期三   晴天


燥仔. 分類: 未分類

今天.瘋癲一千秒.
LUNCH還好好的.
放學開始發作了.
為什麼每馮當值的日子.我都會發癲呢?
我也不知道∼
有點悶騷的感覺.
原來自己一個沒東西干的時侯.
就是最麻煩的時侯.
不是不能獨自一個人啦,只是.我會發作.想不通就發癲啦.
不能說服自己.不能控制自己.
所以.我情願打打掃.雖然有點呀嬸的感覺,
但我寧願這樣.
無奈的是.我仍然會發癲.
露出一副非常不屑的樣子.
有人得罪你麼.陳思婷?沒有.
就是會這樣呀.煩什麼呀.想什麼呀?
不知道.就是發癲啦.
發癲.好虛的一個字.
或許.我真的太多東西隱藏起來,
到了一地步就是.我竟然.竟然學人喊.出奇?
很丟臉.雖然這是N年前的一年事.
但.為什麼要這樣做?不知道
哈.要開始練功.要練堅強點.
看樣子我也不是一個這麼軟弱的人!希望.
我只知道.喊都冇用.
煩一件事.擔心一件事.就是唔上唔落的感覺,耐何我也不能做什麼.
突然想起某條人說.{THINK POSITIVE}
有點虛的感覺.
想還想呀.我要面對的是事實呀,
我認為我這樣是對的.
雖然.為何要搞到自己這麼煩惱呢?
把事情解決不就對了吧.
無奈的是.我也不知在煩什麼.
嗚.大風吹...
就是呀.搞到這麼複雜干麼呢?
一句完了.
結論是.或許我犯賤.
或許.我真的想不通.
或許.我真的不能給自己一點空閒的時間.
又或者.是因為自己.
到了完結.我又跑到最初的疑問.
結果是我根本沒有完結的一刻.
難道這是寂寞嗎?
我想....應該不是.很虛.




暴風雨的前夕.異常的寧靜.
天空大塊的濃雲翻騰.走動.迫近
絲巾被風吹得狂舞.
而我卻也只是靜靜地站著.
你沒發現嗎?
我微微揚起的笑意.
小鳥開始唱歌了.






2008 年 3 月 11 日  星期二   晴天


完左. 分類: 未分類

今曰.我做左一年好衡動既事.
有D後悔又有D無奈.
後悔既係我真係好衡動.
無奈既係原來我係個咁既人.
發覺自己真係好小器.
亦知道自己既脾氣係咁古怪.咁討厭.
今日既唔係算係一年大事.
但我諗左好耐.
因為從好多事愈黎愈清楚自己.
我反而仲驚.
原來自己係咁恐怖.
〔難以接近〕.你講得岩呀.
哈.點解要咁呀.估唔到不來我都有咁既時侯.
我唔識講.
有時真係覺得冇人了解我.
但我情願係咁.
覺竹自己失去既愈黎愈多.



2008 年 3 月 7 日  星期五   晴天


攰. 分類: 未分類

上學.又是疲倦的一天.
數學堂.家倫今天靚仔了很多.
我話{呀SIR,你今日好靚仔呀,}佢偷笑呀.
PTH,我受到仲英既病毒感染?笑
好玩的P堂.我的一個8拍.
KITWING竟然說{得意}.這不是得意.是認真.
CHEM.鑽鑽發老脾.
LUNCH.原來一個人發呆的時間是很寶貴的.
同時.被人發現發呆的樣子是多麼的醜.
這是我今天的結論.
放學,先到SU室.
弄了一個{醒目仔電池回收箱}.即是醒目仔所弄的電池回收箱.
哈,我是醒目仔就對了.
與薯仔.丹丹.輝叔玩鋤細DEE.5點走人.
回家換衫.....
學跳舞仔.腳仔有點攰,
見到大家,覺得自己好低B.