arashi1118
暱稱: CST
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-13
2010-10-05
2010-10-01
2010-09-14
2010-09-07
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
盧小姐
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 306
留言總數: 44
今日人氣: 2
累積人氣: 13256
2008 年 1 月 3 日  星期四   晴天


笑... 分類: 未分類

又一day.明天又是星期5了.
開心的是可以放假了.終於可以訓到不醒人士了.
唔開心的是放假是溫習生涯的開始.

天氣終於回暖一點兒.一點兒.
今天上課.不想講.
因為沒這樣的必要.
雖一是GEOG.我的小測.
雖一PHY.我許最BASIC的也不懂.
總結.的考試的成績.
不到派卷的那一天.也不要太開心.
考試.大考.看來我真是一個廢人.
一無事處不在話下.成績中尚.但事實上只可以用{成何體統}去形容.
大考.大考.大考.到底有幾大.
大考又如何呢?我還是3分鐘熱度的心情.
這一刻.{好了.我該去溫書了!}
半個鐘後.頹廢中.
只有2個字.{心散}.上堂已經唔聽書.溫習真是..


算.話說今天.
放學仍然SU室見.但我竟然玩大富翁{MONOPOLY}
其實我是{地王}.哈哈哈.
正當我興奮之制.一個不小心.
中了肥丹的陷阱.賠他700元,
這副大富翁是這樣的.1元=1萬元.
{好野味!}1元=1萬.700元=700萬
可想而之.我賠了700萬給他.幸好後他終於做傻仔了.
最後.不知誰羸了.
但我仍然是地王..哈哈哈.滿厲害的.

無奈地說句.我真是一個這樣的人.
冷淡.神化.發呆
就是我的指標.這是用來形容我的特有詞語.
簡直是為我度身訂做.
雖然我知道.我全都知道.我是一個瘋子.
但又如何.性格如此.
怎麼改.?.
無可否認的說一句.我一個很討厭的人.
明白我的有多少.我清楚.
5隻手指也沒有.又如何?
可以代表什麼.就是說...
對了!就是我錯好了.
沒有說別人不了解我.只是我的問題.
一直都只是我的問題.
對.我都這樣對自己說.
以上的.只可以用{可笑}去形容
可笑.笑笑笑笑笑笑.


一看見這張相.就覺得自己太過青春了.不禁岐視自己一下



























2008 年 1 月 2 日  星期三   晴天


第一個上學天. 分類: 未分類

今天.又是一個大日子.
就是放了一個長假.今天終於上學了.
凍得不想起床.
幸好大爺身子強壯.沒有病就對了.
看見今天肥丹小姐我就想笑了.有種幸災樂禍的感覺.
但幸好我身體健康.哈.

上學去了.
bio先來打頭陣.小測.話說昨天溫了我一個晚上的.
但原來只是一個小quiz.但成績我不太滿意.

中文堂.比龍媽媽簡中了去玩小組討論.與關2妹.李錦鴻.15號仔和肥丹一組.
5人一組.話說{我撐得好苦呀!}
3人意見相同.只有我和關2妹選擇不同意的.
但關2妹不太說話.....
突然覺得自己非常厲害.〔能言善辯〕.

ENG.發覺自己的英文要惡補一下.
個人的PRESENTATION.今天沒有抽中我.
或連明天就是我了.因為明天是3號.
但我都唔會高分得去邊.頂多一分鐘多D.

LUNCH.SU ROOM見∼
食粥.一個字{暖}

MATHS.HEA的堂.不認為自己做了做麼.

P堂.玩手球.考完試之後才論到我去考了.
仍然係HEA......

放學.原來是到SU ROOM當值.
但不知何時開始.SU室的門開唔到.
換言之.散水...

回家.....完畢,


發覺自己原來係咁冷淡既.
呢一年變左咁多野.
但呢樣係冇變既.














 



2008 年 1 月 1 日  星期二   晴天


..0.. 分類: 未分類

2008.1.1
好似遲左小小先打日記.
係07年既最後一日.個個都走去打左篇日記.
當然.我冇..我都唔知點解.

2007年.好迷惘既一年.
07年既上半段.我仲係一個f.2仔.
好似傻仔咁比徐淑儀教緊.
話咁快又暑假.代表我f.3啦.
時間過得真係快.
其實我覺得自己好失敗.係form2整整一年既時間.
我冇做過d咩出黎..已經唔係醒架啦.成績都費是講.

終於到左我form3.仍然係一個自閉仔.
最多既係.做左SU人.對我黎講已經係一個好大既突破.
雖然入左SU.我都係咁自閉.

始於開心同唔開心既,好行.唔想講.
但好肯定講既係.我變左.
原來我係一個咁既人.
覺得自己變得女仔左.點解要咁做.我都唔係幾想!
咁當然.係FORM3既呢一年,我夾夾埋埋癲左2次.
唔知自己唔開心D乜.唔知自己愁D乜.
仍然.好迷惘,.好失望.

2008年.
要寫D乜.我都唔係太知.
新年願望.....

第一個.要有好多豔遇.好YEAH!
第2個.身體健康.學業進步, 呢D唔小得.
第III個.唔好再咁自閉.
至於打後既都係{秘密}.

















 



2007 年 12 月 29 日  星期六   晴天


無聊. 分類: 未分類

25號.星期2.
過左一個咁唔平安既平安夜之後.真係”又到聖誕.又到聖誕!”..冇野咁係屋企.
過住一D唔係人過既生活.訓教.起身.玩電腦.訓教.
但係聖誕節既日子.我只係過左半日既廢人生活.
12點幾起身.整下呢D.整下果D.話咁快又2點幾.出去搵肥丹小姐.
行下咁啦.係呢個大中咁細既地方.我見到好多人.包括我既小學同學.心淡既係有人唔認得我.
但唔緊要.最恐怖既係見到果個痴線佬.超驚.
行到4點幾5點.鋒少出左黎.一齊去食飯.
仍然係行行行.行到6點幾7點去左大家樂打邊爐.
3人行.我.肥丹.黃健鋒.OK怪既組合.
係食野既途中.〔獲獲新奇.獲獲金〕*滋補=枝竹 BY:黃先生
好多GAG野.發覺我地3個講既野都係唔經大腦既.
個個都比人DEAD..連我都比人DEAD,傷心
最後既結論係.笑左好耐同埋好玩.
總括而言.我=婷兄.黃健鋒=黃兄.肥丹=瑩兄

26號.星期三.廢人生活大體驗.
成日都留左係屋企.完全地做廢人呀.
6點幾.2姐姐早放呀.出左去搵佢.食DINNER咁啦.
食完既我.唔想咁早返屋企.可惜電話壞左.想打比人都冇得打囉.
就咁返左屋企繼續做廢人.之後同肥丹小姐傾電話.
*我:今日BOXING DAY喎.
 佢:係呀.
 我:BOXING DAY去打BOXING.咁咪好犀利囉!
 佢:DEAD......

27號.星期四.廢人生活體驟第2日.
想訓教.訓唔到.因為屋企整門.....
成日都好嘈呀.整廁所門.冇得洗頭.
想出街都冇出街玩呀,,,,
完左............
今日食左生菜魚肉..

28號.星期5.
6點出左去同肥丹.NELSON.小馬同埋黃健鋒去打邊爐.去名苑.
話說.打左足足晒2個半鐘呀.
之後.佢果度有個櫃專係放氣水既.超凍.
我同NELSON同埋黃健鋒猜.邊個輸左擺隻手落D冰度5秒.
玩左3次都係NELSON輸.笑左我勁耐.
又玩{酸梅汁}.拎左2揸黎玩囉.
佢地個個都話勁難飲.我覺得OK啦.
最後果次.3分2支倒啦.黃健鋒輸晒.飲晒佢.YEAH.
之後又係笑左勁耐囉.狂講笑話.笑到個肚好痛囉.
食到勁飽,之後去行海濱,
去果度玩左好多新奇既野.
扮拍MV囉唔該,扮自遊行影相.我最在行果D呀!
仲之.今日係放假以黎最好玩既一日啦.














2007 年 12 月 25 日  星期二   晴天


頹人100秒. 分類: 未分類

呢幾日.冇野做留係屋企囉,

星期6.〔22號〕.去左救恩.原來我真係唔識行富善.去呢個〔鬼掩眼活動2〕
嘻嘻嘻.遲d仲有幾次呀..去呢d咁既活動.〔慘過返學.辛苦過返工〕悶到嘔血...

星期日.{23號}.3點幾同肥丹小姐出街.買衫.唔係幾高興....但都買左野咁啦.叫做滿意啦.
出現左一個新既形容詞{直隊}..哇.

星期一.〔24號〕.今日完全唔係人呀.不斷咁訓教.放到唔想旭.訓到傻左.本身都想出去架.
不過都係冇出到.成日就係係屋企訓.電腦玩左唔夠半個鐘就想熄機訓教.頂唔順,即訓,,,
夜晚.超有精神.過左一個好唔平安既〔平安夜〕.人人都出街.MSN簡直係冇人ON.
同我2個家姐過.已經係最唔平安既事啦,,,
我已經進入左貧窮既底線.勤大家叫我出黎玩要三思.


大爺我既背面呀,好珍貴呀!!!




比阿璟同學捉住左啦....
大家留意我個樣係幾〔智障〕.
留意後面有個仲詩呀,,呀哈哈.






















2007 年 12 月 21 日  星期五   晴天


這天. 分類: 未分類

一大早,8點4到就返到學校了,
企門口.雖然真的沒有太多人穿便服.
但不緊要.....
企門口.感受當prefect的感覺.
說的只有,{去魚池}{有入冇出}{拎定學生證去魚池}...
有點kai的說.好玩好玩.
一看見人潮就超興奮了.
企到9點半∼

抽獎..氣氛良好.
玩火車.薯仔一句.
某人說了一句{少輝你今日個樣好攰}
薯仔一句{少輝琴晚搞個”姦”表搞到好夜梗啦}
因為輝叔之前將{倫更表}講做{倫姦表}..比人串了.好ya!笑死我..
差點兒仆死朕..
上台.拍手拍了很久.十分傻仔.
完了抽獎.到我們衝出去派朱古力的時侯了.
form3是我和西俊派的.
一去到人群當中.陳子俊便消失了.因為很迫.
給了很多朱古力自己班..哈哈哈.
最後派晒了...
完了,,,,
去su室交換禮物.
抽中了maths獸的....{厲害}
每人都fake了.嘻嘻嘻....

10點才上班房,食野...
走了2轉便很飽了..
哈哈哈.抽來的玩具,fake了很多人.
龍媽媽尖叫..徐淑儀笑傻左.,,還有很多啦.完全多謝maths獸的禮物,.
電人一流......
玩遊戲,不過亂了一點兒咁啦.
我食的那一舊壽司還要是我自己看著肥丹唧wasabi落去的,
結果,我吃了,{標眼水}
不負眾望.大家都估中是我吃了,
但humam同寶婷的演技了得.

最後.今天收到了.
kaiman送給我的朱古力&一隻手.
盧小姐送的大禮物,好大份,,不知怎麼形容.
肥丹的出奇蛋.
maths獸的玩具.
龍媽媽的龍貓公仔.
{龍媽媽送龍貓}dead晒...

完了,去su室,
同肥丹玩吹bubble.比人岐視,
出去同ksen&輝叔一齊企門口.
歡送各位同學,仲要比伍焯佳讚我們很流暢對了.
因為安全問題,各位同學出了校門不得再進入.
所以我們便對要走的同學說:
{有出冇入.汁齊野未.聖誕快樂.放完假見.}
厲害.弄得大家都以為我們是瘋子.
看更伯伯笑了,,,2點學校全班人走晒,
我們留在su室玩了.
開了盧小姐的的迷你桌球套裝.玩這個,絕無技術可言.太細副.
玩玩下.輸左.之後去左玩
鋤dee.我都不太厲害.
不玩了.汁返好d玩具先.
突然.我話{咦!我隻手去左邊呀?}
之後陳子俊捉左我隻手話{係度呀}
dead晒.........
其實我是想說..kaiman送的的那一個玩具手去了哪里,
想不到,比人dead了.
之後還聽到肥丹在su室入面大叫.{有冇人見過陳思婷隻手呀?}係大叫.
我.lor死了....
還有更傷心的.請亨叔.何紫同西俊食曲奇餅.
他們的反應是.亨叔無言,何紫講左句唔知乜野.
西俊.{除左林左小小之外都幾好食既∼}...
唉.........失敗,.
但其他人都說ok的.我亦是這樣的認為.
之後去了玩.{鬥地主}
哈哈哈.我是太好彩了....
少輝做地主的那一局,哈哈.3炸.
6666.9999.一對joker.
如果是玩錢.他輸很多了.
我很厲害就對了......
超勁.超勁......
4點幾走了....
等於.我的假期開始了..但不太高興.

總括今天.真的很開心.
很難忘的.如果天天是這樣就好了.
but沒可能...
突然想起滔哥的一句.{day day is good day}
即是{日日是好日}
哇.dead晒..................


返到家中.即訓.
訓到食飯才起床.
但心情不太好.覺得好煩.

諗返起星期4果日放學就驚啦.
驚嚇程度係100%囉.
條友都唔知係唔係痴線架.可能真係.





























 
















 



2007 年 12 月 17 日  星期一   晴天


飄忽. 分類: 未分類

這幾天.只可以用幾個字來形容自己.
〔呆滯〕〔神化〕.
仲是有種怪怪的感覺.但說不出是什麼.
就是,近來大多自己一個坐在一角想.想東想西.
更什的是.我根本沒有心情上課.
今天整天都恍神.魂魄不知飛到那里去了,
徵狀是目光呆滯.態度冷淡.
(神化).這是我一直都不能缺少的東西.
他在我身邊團團轉.本本沒有脫離的一刻,
我想我就是一個(騎呢人)(怪咖)
沒有什麼人知道我心里到底在想什麼.
這一刻.我可以笑得趴在地上,不理任何人的眼光.是一個瘋子就對了.
但過了5分鐘也沒有,你可能會看見我正在一邊自閉.
在我身上.可以得知.自閉是一個動詞.
你對我說十句.但我只回應你單字一個〔喔〕.
徵狀是情絢緒起伏極大.而且十分極端.
我想.我沒有什麼大不了.只是有一些小毛病.
但這將會是最難解決和最難段尾的病.
我想,我將會變成一個瘋子.
而近來的自己則是患上一種恐怖的疾病.
病人大多會變得極之冷淡.把任何事置身事外.什至做出把自己與世隔絕的行為.
而這個病在2007年12月17日的這一天於陳思婷的身上發現.
這將會是最難控制的一種疾病.
請各大同學盡快清楚有關防止的操施,
少與陳思婷接觸為妙.









2007 年 12 月 15 日  星期六   晴天


呆滯. 分類: 未分類

7點9起床,
去了〔鬼掩眼活動〕.完了.
1點4.仲英走了,
自己在大中走走逛逛.
正在物色今年要買的聖誕禮物,發現到.
原來慢步走大中一個圈.只需一個半鐘,
還是走走停停,,
結論,大中真的很細.
當我正再一次走到吉之島的玩具部時,
發現原來空氣非常不留通,令到我極之眼訓.
而且當時我正是自己一個.可想言之.我是一副死樣.
正當我打算出去吸收一些新鮮空氣的時侯.〔因為真係頂唔順,〕
見到正去完荃灣既肥丹.ksen.陳子俊.葉少輝.
巧合..............
當時被人見到我快要死的樣子,十分樣衰,
ksen還以為我不太開心.
之後便一起行,去百佳,
去仙茶居.gag事就在此事發生.
正當輝叔點〔隨便〕的時侯.他們正在猜測究竟會是那一杯的時侯,
輝叔卻自爆一句.
唔知邊個問:會係邊杯呀?
輝叔:我覺得會係〔初吻〕
Dead晒....好想嘔呀唔該........
之後返學校.再去ksen屋企..門口
跟住散場....
過了今天之後,發現自己原來是個極之少說話的人.
為什麼?這是好事還是壞事.
但肯定說一句.我不是一個{靜}人.
我是一個瘋子.
今天肥丹說了很多,突然覺得自己懶〔斯文〕,
平常的我好像挺白痴的.不知自己恍什麼.
不知自己這樣的性格是好是壞.不知多久後我便會沈在海底,
永遠的〔老人與海〕,,,
我承認我是小說話的人.但絕不是小說話.多做事的人.矛盾!
發覺細茵比我更像一個su人.
他與大家好像比較熟.
我想.我今天與大家說的話十句也沒有,
但沒有辦法,我就是這樣,但我也想變一變.
覺得自己很沈悶,是一個極之沈悶的人,
其實不是啦.我是一個瘋子.
我是一個瘋子.我是一個瘋子.我是一個瘋子.我是一個瘋子.我是一個瘋子.









2007 年 12 月 14 日  星期五   晴天


忙碌,. 分類: 未分類

忙碌的每一天.
天天也很忙.一開始的中文堂便要即堂交作文.
幸好聰明的我一早就作好了.
議論文.幾易作.唔錯唔錯!
geog.玩走火警.
好的.半堂geog就咁hea了.
phy.不斷的說chrimtas party的野.未出發.超興奮!
lunch.su室見!
因為某些原因.我還是滾去su室好了.
但出去的時侯.見到靚仔回校,
我仲係靚仔面前話.〔咦!係喎!〕
鬼唔知我話緊佢.樣衰死.
算了.今年放棄望靚仔.因為有其他原因.對!
eng.極之忙碌的一科,一次4篇presentation.
每篇2分鐘.星期一考.
還有〔查理與朱古力廠〕的report.〔charlie&chocolate factory〕
gap堂.ok好看的.但我認為最好看的是前年.
放學.su室.then與肥丹去貼poster.
貼完.回su room.
dead了!
因為亨叔自稱送我一份生日禮物.
結果是4隻鴨仔.還是那種浴室的.
每天與你洗澡的那種.
你沖涼時佢游水.
可惜我家沒有沿缸.
浪費亨叔的好意.他還是提醒我{一定要用}
完全地fake晒.
雖然我都估到他不會有什麼好東西給我.但原來是這麼無奈.我笑........
5點半走了.
去了救世軍...整攤位.
整到我瘋了.8點才回家.
.................
鬼掩眼.鬼掩眼,
竟然參加明天的無奈活動.
如果我是一早知道的話.
不妨說.陳子俊.我可以代你去.
因為肥丹小姐挺可憐.
輝叔輝叔輝叔輝叔......
可惜我沒有空.



 



2007 年 12 月 11 日  星期二   晴天


期待. 分類: 未分類

壓力.今天的maths quiz.
看來我也是一個失敗的人.
做到我的心很灰.
愈做愈心虛.愈做愈不想做.
算了.數學不是我的專長.
quiz.quiz.quiz.
中文小測.也是同一天.
我笑.不算容易.亦不算難.
就是一日不派就不能估計結果.嘻嘻嘻.
今個星期真是非常的忙碌.去死好了.

說明.我不是在講粗口.
昨天晚上.我2姐回家的時侯問我!
佢:歐陽!星期6去邊呀?
我:冇地方去.仲未知.唔出去咪留係屋企囉!
佢:留係屋企.留係屋企{撚狗}呀?
我DEAD左!之後我姐姐應我.
佢:知唔知咩係撚狗呀?即係玩狗呀.定係撚象.一係撚雀呀.
FAKE晒.我以為佢講緊粗口囉唔該.
新式詞語....YO.
其實撚象同撚雀係好難讀架.

THEN.今天.
上段講完.撚=玩
之後我話.哈哈哈....
撚馬=玩馬宗信.
覺我自己好衰.BUT控制唔到.


放學.龍小姐BOOK左課室.
之後教滔哥作文.2盒檸檬茶.
YO...............
咁就羸左2盒檸檬茶返黎啦.
之後D人係度玩唔知乜野.
我狂寫{送你一對翼}
受害既係李錦鴻...
返屋企.勁想打爆黃健鋒同牧童個頭.