arashi1118
暱稱: CST
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-13
2010-10-05
2010-10-01
2010-09-14
2010-09-07
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
盧小姐
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 306
留言總數: 44
今日人氣: 2
累積人氣: 13268
2009 年 9 月 3 日  星期四   晴天


2009-09-03 分類: 未分類

quiz又黎啦.咩事.
太快.
下個星期又要quiz.
突然覺得.form4既算得係咩呀,
而家先開始食屎.
點解要搵人爆鎖.好煩..
都唔知上年邊個用果個locker..
咒詛佢啦...
過埋聽日就可以放假啦.
好爽呀..
要訓要訓要訓..
um..數學有d難.同有d煩




愛情:

紙不能包住火,你的秘密並不能隱瞞太久的。

好啦.唔洗隱瞞啦.
其實我好鐘意你架靚仔.
好鬼鐘意你咁高呀真係,
講完啦.byebye



2009 年 9 月 1 日  星期二   晴天


2009-09-01 分類: 未分類

9月1號既呢日.
有時我仲未覺悟到自己原來form5啦.
唉.原來我form5啦.
會考啦又.諗起都想死.
pa.math可唔可以放過我.
PA我都食屎架啦..唉.
點解d時間可以過得咁快..
其實係呢個暑假我都未廢得晒....
比起往年.我仲睇晒成套數碼暴龍1.嗯.廢唔晒的!!!
哎呀..咁既.
起碼我已經食晒D工課..放心放心!
真係想我自己可以醒D同努力啦..
唉..諗黎諗去..PA真係唔係幾得囉其實.
係時侯搞搞佢..
加油呀陳思婷..
你仲未廢得晒架!!!你仲有用架!

其實我都幾煩下..今日諗全去剪頭髮.
又冇剪到啦,,
因為今日SANDY冇返工喎.
所以呢.唯有聽日再去剪啦...
剪得樣衰都冇所謂既..
學生相都樣衰左咁多年啦..
冇所謂啦..
係覺得好煩囉應該話.好憎D頭髮篤住隻眼.
再遲D先剪.不如星期6先去剪啦.
唔得.影車頭呀嘛..
又比人少..唉.
好啦.其實我真係可以自己一個出街.



I GOT FRUSTRATED.
唔該你唔好咁黑人憎.
見到你真係好想一拳鐘落你度.
唔好咁*得唔得呀.
全世界唔係你大晒.收皮...
你以為你自己係邊個?
賤樣...







希望返學果陣可以見到靚仔。

天蠍座 (10/24 - 11/21)

愛情:
你的熱情似乎對方十分受落。

靚仔..快D出現啦!!!
真係好鐘意你咁高架啫。

 



 



2009 年 8 月 31 日  星期一   晴天


2009-08-31 分類: 未分類

今日運程
天蠍座 (10/24 - 11/21)
愛情:
睜大你的眼睛,愛情即將降臨。

 睇到未..我的愛情即將來了。



2009-08-31 分類: 未分類

羨慕,妒忌,羨慕,妒忌.
結果.還是羨慕。

 



2009-08-31 分類: 未分類

可唔可以收聲.
聽到你把聲我就想嘔,
點解可以咁撚煩.
其實,我真係好褸.
一句講晒.
咪再痴膠花啦.唔該.
比個字您,*.
同您講.少我都冇用,
再係咁.我都覺得自己好仆街.



2009 年 8 月 30 日  星期日   晴天


2009-08-30 分類: 未分類

唔係你既始終都唔係你.
別在無謂了.
我真的會認命了,一定。



2009 年 8 月 28 日  星期五   晴天


完了。 分類: 未分類

3天來.我終於睇晒數碼暴龍第1季啦.
54集.太少啦...
點解要有第2代..
搞到第1代的小朋友要做配角啦.
我而家真係好空虛...
其實美美係要同呀丈一齊架.冇錯.
我最鐘係呀丈..
我鐘意哥碼獸..
不過太一當然都係萬人迷啦..亞古獸一樣啦..
原來第2代埋藏了很多感情線.呀空與大和.我笑....
GOMAMON&AGUMON
意猶未盡.
我決定了.會考後要看全套的數碼暴龍.第1至4代的.
第5代死開..人的樣子變了.

等我.數碼寶貝!
 
數碼寶貝.我中毒了。



2009 年 8 月 23 日  星期日   晴天


2009-08-23 分類: 未分類

But there is no more time for lies

 

這幾天有夠豐富.
雖然不多.但都叫有做過呀.
唔錯唔錯.

UM.發覺呢排日日都聽電台喎.
好開心呀.
晚晚都有迪偉陪住我.爽歪歪.
不過.冇左灘叔冇咁開心了.
在FACEBOOK上見到個GROUP寫住{1872遊花園WITHOUT灘叔}
我一定唔會入啦.
不過呢個都係一個機會比呀BU講下野.之前唔多講野既...
好啦..我鐘意係迪偉.

22號的今天.擇日不如撞日.
就係今日.
同GAG王落左大家樂食LUNCH.
我要佢教我MATH...我終於征服左呢個機率...
厲害的.溫左2個鐘呀..WOO...
好啦.落到去既時侯佢唔帶電話.我等左陣唔見佢我選擇返屋企.
一踏入門口電話響.
又落返樓下....
見到佢食肉醬意粉.嗯,我遲左..真係遲左..
搞到要食下午茶..-3-
我飲左最好飲既可樂.
GAG王...下次都係飲可樂啦.唔好飲珍珠奶茶啦.RIGHT?
好啦.我要變吸盤小醜.係..係小醜呀冇錯呀.
{可唔可以咬你呀?}{點解呀?}{因為我太瘦冇野咬.}SOR.....
FRUSTRATING...
下次一齊去樓下間野飲茶啦...


23號.今天..我真的很乖.
下就要去找丹丹.YEAH.食了好耐冇食既譚仔啦終於.
COMPOUND INTEREST...woo....~0~
"NO MORE DRAMA IN OUR LIFE..."
晚上回家.
9點比姐姐叫左出去.YOHO...
食元氣.好飽呀.//..........
好開心呀真係..又食元氣啦!

嗯.24號.
何紫生日快樂.下年一齊去旅行...
{冇呀.問下你住幾樓咋嘛.}{輝叔住9樓.}<-----標明.仲要強調
少少.你真有趣.



給 丹丹:
由PEN FRIEND變BEST FRIEND再變BOY FRIEND...WOO!!!!!!!!!



 


















好啦.我真係笑左/























 

 



2009 年 8 月 21 日  星期五   晴天


2009-08-21 分類: 未分類

今天工作裡放任一下 白日夢也好 你願意嗎?
舊日是你可得到的一切 現在還好嗎?



2009 年 8 月 16 日  星期日   晴天


分類: 未分類

昨天我看了3套戲.
爽過爽歪歪.
laughing gor冇想像中咁好睇.5/10
大內密探靈靈狗.我有笑.7/10
竊聽風雲.慘加好.10/10
古天樂真係好靚仔.佢死我不禁有點傷心。
遲d要去埋睇佢既accident.因為仲有任賢齊.
仲要睇風雲.華英雄.
希魔撞正殺人狂.
建國大業,有我親愛的型仔的張國立.
我要看很多戲.要搵人去看了.

 

明知你共我原是配錯的一對,如果當密友可否記著我是誰
而我永遠逗留在這單戀的關口裡
明白到愈痛愈愛我愈會想愛下去
明知你沒法來為我說出一句,難得我共你天生那樣的登對
而你永遠逗留在我思海揮之不去
難敵你在我的心中每天與我共對
明知你視我原是永遠的瑣碎,何必理會你有沒有為我心醉
元氣我已耗盡還是放開手早點失去
期望你別讓我這幻覺揮發下去
寧願我共你來做對最好知己,而不去共你因戀愛導致別離
原來愛到最後還是碰不到方可淒美
明白我共你在這種關係卻是最美


美好的時光留住美好的人和事.