arashi1118
暱稱: CST
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-13
2010-10-05
2010-10-01
2010-09-14
2010-09-07
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
盧小姐
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 306
留言總數: 44
今日人氣: 4
累積人氣: 13262
2009 年 10 月 6 日  星期二   晴天


嘻嘻 分類: 未分類

迷上EMINEM.


HI,MARSHALL,
I LOVE YOU.



2009 年 10 月 2 日  星期五   晴天


迎月夜:} 分類: 未分類

我琴晚發夢見到Eminem.
好開心呀.

今天..是迎月夜.
嗯..
同左丹丹2條友去神秘既地方.
哈哈..影左好多相..
其實一d都唔神秘.
同佢去果度野餐....
不斷咁打比d人問佢地..一個問題..
去了食滿記..
12點回家..
開心的晚上..
以後搵多d機會2條友出黎..去散步...
my金句:{係節日既薰陶之下.豪比佢!}
丹丹賤句:{全世界人都似火胖.除左我之外}


問題:{你有冇跌過落林村河?}
其實徐睿亨應該有.佢唔認.




激情喜羊羊.




2009 年 10 月 1 日  星期四   晴天


2009-10-01 分類: 未分類

昨天出去買了親愛的..相.
條sales真係好臭串..
我都知我年輕..
但我未至於幾蚊張相都比唔起囉唔該..
一搭咪一搭囉..咩事.

好啦,.,
其實我買左親愛的Aiba的相..
愛死了,
電鬈毛係最好睇的..任何時侯都很迷人.
真的很可愛..5個都好可愛.
出了很多十周年的相薄.好多碟.
我真係好心痛.
要我係個袋同ARASHI之間做抉擇,.
不過我都係會要ARASHI.
十周年唔買.幾時先買..!
我已經遲左咁多先黎買啦!!!
買買買買買...一定要買!!

唔該大家黎緊呢幾個月都唔好搵我食飯..
最好唔好搵我出街啦...
見我亂買野.即刻打巴我啦..

就算唔買ARASHI都有好多好多好多買..唔好比我洗錢!!!
PORTER袋又重出江湖啦.
打自POETER BACKPACK我唔成功之後...
真係好想2個都買左佢!大概$2XXX...咩料.
琴日同盧盧去瓊華發現...
個PORTER袋又出現啦..只係$8XX...咋!
真係抵到笑啦.
唔買真係好對唔住自己呀我覺得...
同一個地方.POETER BACKPACK又出現啦..
原來咁多地方都有得買..估你唔到!

在吉之島發現好東西.
靚裙..
不過呢D已經係次選啦..
但佢好鬼平.咩事!!!

我的靚靴$3XX
燈花絨吊帶裙$17X
FINGERCROXX T恤$2XX
PORTER袋$8XX
靚裙&2XX
靚衫$5XX
靚袋$2XX
.......................................
我究竟仲可以有幾多錢...
不過呢D都係次選..
首選係買左我的ARASHI先..
等我呀.親愛的...
點解可以咁可愛架.!
原來伍家慧鐘意小翔....
好妒忌佢可以去日本買ARASHI既野...超妒忌!
不過..我都係咁鐘意佢地架..
如果佢地黎香港開演唱會我一定開心到喊..
不過又唔係幾想..佢地黎.
不如我去日本啦..
咁樣好似神聖D...
好啦.結論係.AIBA真係好可愛,真的愛死佢5個了!



                                 









2009 年 9 月 29 日  星期二   晴天


2009-09-29 分類: 未分類

真係笑..
我終於明白咩係..
飢不擇食.寧濫勿缺.
真係好真實呀...
點解突然之間{降呢}..

我.突然之間.好自卑.覺得自己真係好醜樣.
好感慨呀..


我要減肥...
的的目標是4X,,
我正在努力.
7成飽就好了...
但我今天去了食意粉.落了很多芝士粉.
罪惡感.
不要再這樣下去了,.,
我要買靚靴呀..
真的要瘦了.


我..突然之間.好感慨.
真係覺得自己好醜呀,,
不過都好...
{飢不擇食}我真係笑呀..



2009 年 9 月 27 日  星期日   晴天


2009-09-27 分類: 未分類

9月26的今天.
就是要回校玩sba.um..ok仔啦.
我真係好好好好好好暈,,
返學校果陣驚自己係街度暈左.
之後冇人理死埋.
我都知太誇張..琴日既天氣唔可以令人唔驚.
考完sba.仲衰..
我諗左一陣.{我究竟由幾時開始虧?}
之後..食kfc.我死都唔雞,除非我想死快d!
食飯啦都係..虧到食唔落飯,,真係好折墮呀陳思婷..
好啦.我突破諗起.琴日晚睇蔡鍔與小鳳仙既時侯.
田蕊妮叫思婷,,,
今日佢地係度笑我...
回家後.我訓左成個下就..我真係好暈,..
晚上.佢地黎左我屋企開p,,,,好白痴!
假的大富翁啤牌..像真度係99.9%...$24蚊係真係抵到喊啦!!
不斷的"剿"張淑鈴...係不斷...咁比我地3個姦佢d地同佢d錢!
打麻雀..我係真冇羸過...
食左呢個cheese pizza,,,好啦..我應該會好快爆炸,.,
睇相,,,笑死你班人!
11點多佢地走人...
夜d..我都要訓..因為我好暈啦又.
竟然..係竟然呀!.我家姐返左屋企..
佢真係好煩.,,搞到我5點都訓唔著.


好啦.其實我唔係變態..
我只係覺得d form1的細路好得意..
我唔會搞佢架..咩事!!
我唔係變態架..
我突然醒起..我果日望左戴嘉明一下.
佢竟然同我講..
{你做乜望住我呀.係咪因為我童顏巨根}
好想打佢...真係好想!
佢仲要勁大聲話我..{你呢個孌童}
咩事,,,,
我都唔想課室係一樓..
d form1真係好得意...
咩料咩料,.,.,
係呀係呀...我最鐘意就係搞細路架啦.
仲要d最{嫩口}既...
我要將佢地揸干揸淨添呀...
好冇.?










2009 年 9 月 25 日  星期五   晴天


2009-09-25 分類: 未分類

 Shouting  out,
"None of your business"
Don't be GOSSIP.
Don't be a bitch.
Actually,I'm not talking about you.
just feel a little bit irritative.
just want to yell,,,,"shut up!"
so,if you really feel discontented,
why you still interfere with my own business,
GO,,,,,
 LEFT ME ALONE, .
NO MORE BITCHIN.

Look at my face,
I am POVERTY-STRICKEN.
i have many many wants,
YES, want only...
not demand,,because i have no purchasing power.
My FINGERCROXX,,,My lovely PORTER BACKPACK,
When & How can i buy all of my favourite back home...

OH,,I almost forget the thing i want to say..
my sister,,she is a bitch absolutely... 



2009-09-25 分類: 未分類

近來的事好像都不太順意.
有點黑仔.
其實亦不止一點.
係幾黑仔.
我真的有點累了.

quizquizquiz..
有點兒低分,
我..有點失望.
只是history可以讓我滿足我一點兒.
bio.可否再重新愛上我.
其實.我真的很愛很愛你..

看了星座的.
愛情:
心想事成的日子很快便來臨。

哈哈.我有5個心心呀..
靚仔...靚仔.靚仔.



2009 年 9 月 19 日  星期六   晴天


2009-09-19 分類: 未分類

我咁strong都有事.
玩呀.
好彩冇野啫.
唔係真係得啖笑呀!
喉嚨痛到我笑呀真係,

爽歪歪咁爽.
可唔可以塞隻手落個喉嚨到R下佢..

同盧盧太夾.
黎料都黎埋同一樣野..
一齊去笑!



2009 年 9 月 18 日  星期五   晴天


2009-09-18 分類: 未分類

好了.今天終於是星期5了.
我真的開心得很.
however,i really get frustrated..
i  failed in econ quiz..
understate-->understand....howcome!
just wasted my time...
blaming  myself..what's  wrong?

我承認呢個真係我既問題.
我唔係講晦氣說話.我係講真..
我會係覺得當我同一個人太熟既時侯.
我唔鐘意同人太熟.
我覺得要停.要保持返距離.
對住每一個都係咁.
我唔知呢叫我變態定點..
仲要.我覺得朋友之間一定要有空間.
其實唔應該咁講.
我都唔係好識講...仲之唔好太熟.
我真係唔鐘意比人覺得成日痴埋一舊既感覺囉.
我覺得好嘔呀..
去到一個太熟既地步.我會覺得好噁心.
我一定要同人保持返一段距離囉.
我唔鐘意人地咁關心我.虛寒問暖果d咁囉..
但我承認我表達既方法係錯.
對唔住講一句.
太熟既時侯我覺得真係好噁心.
我係唔會再來同果個人一齊玩,唔會想見到果個人囉.
因為我覺得佢好噁心呀.
唔好再理我...真係.
其實我自己遲d會冇事架啦..因為.我成日都係咁.
我都覺得咁樣真係好自私.
但我係唔會忍得住架.
我覺得佢好噁.我會想一巴車落去果條友度.我會轉化變到好討厭果個人.
佢做咩我都睇唔順眼既感覺.都係果句.因為我兜 得佢好噁心.
我真係驚有日我會痴線.
講真.我真係好自私.
但就算自私.都真係唔好同我咁熟.唔好咁關心我.
我會好反感.係好...
不過亦只有一個人係例外.唯一我唔會覺得佢好噁既人.
其他既人我都會咁覺得.
對唔住.我真係好自私.我唔應該覺得人地係噁心囉.
但呢個係唯一我咁多年黎都克服既野.
所以.我真係好自私囉其實...









 



2009 年 9 月 17 日  星期四   晴天


2009-09-17 分類: 未分類

 好啦.我而家正在減肥中..
我真係一d零食都冇食過.冇飲過汽水,,
但係.lunch都係食左d咁唔健康既野..
請明天開始.不要再食d咁激動的東西.
清淡d好....
食少d好...
但係今晚.真係恨錯難返,.我夜晚食飯食左勁多野..
我..食左半碗飯加左勁多勁多蛋..
怪我媽媽煮d野太好食了...
平時人地唔食飯架嘛..
就係果半碗飯.搞到我連而家d飯仲係度卡住左..
好辛苦...!呀
從明天起...食少d啦.CHANSZETING!

YEAH...今天又征服左果3個QUIZ了!
ACTUALLY.PA都幾OK..係個depreciation尷左d咁啦..
中文..笑到我嘔.
um..這種日日都quiz的日子真的太充實了..
我是說真的..
雖然麻煩,但充實十分!

我突然醒起.下個星期顏潔兒就返黎啦..
翁SIR要走啦.好傷心呀!
雖然翁SIR教得唔好.但我都唔見顏潔兒會好得去邊.
翁SIR都幾有趣呀!....
我係佢既小FANS!!!


睇左PENNY個XANGA.
{而花紙方面我用左有趣既喜羊羊}<-- 我係佢張卡度寫的!
{CHANSZETING.你係咪VA讀上腦呀?}<--佢的回應.
我睇完之後.笑左.....
可惜朕已經DROP左VA了..我笑..!

靚仔靚仔靚仔靚仔.......
我醒起你個樣就開心啦.
我覺得你愈黎愈靚仔呀.
{救命呀!我就黎抖唔到氣啦!!}...咩事!
真係好鬼鐘意你咁高架啫..
唉..可惜.
琴日比你見到我咁落泊的樣子..
仲要近鏡..
我真係要衝出馬路啦今云...
太誇張...


冇左SANDY.點先可以有返呢個頭呀?
冇左SANDY.就搞到而家呢個頭咁樣衰啦..