| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 6 日 星期二  |
| 嘻嘻 |
分類: 未分類 |
迷上EMINEM.

HI,MARSHALL,
I LOVE YOU.
|
2009 年 10 月 2 日 星期五  |
2009 年 10 月 1 日 星期四  |
2009 年 9 月 29 日 星期二  |
| 2009-09-29 |
分類: 未分類 |
真係笑..
我終於明白咩係..
飢不擇食.寧濫勿缺.
真係好真實呀...
點解突然之間{降呢}..
我.突然之間.好自卑.覺得自己真係好醜樣.
好感慨呀..
我要減肥...
的的目標是4X,,
我正在努力.
7成飽就好了...
但我今天去了食意粉.落了很多芝士粉.
罪惡感.
不要再這樣下去了,.,
我要買靚靴呀..
真的要瘦了.
我..突然之間.好感慨.
真係覺得自己好醜呀,,
不過都好...
{飢不擇食}我真係笑呀..
|
2009 年 9 月 27 日 星期日  |
| 2009-09-27 |
分類: 未分類 |
9月26的今天.
就是要回校玩sba.um..ok仔啦.
我真係好好好好好好暈,,
返學校果陣驚自己係街度暈左.
之後冇人理死埋.
我都知太誇張..琴日既天氣唔可以令人唔驚.
考完sba.仲衰..
我諗左一陣.{我究竟由幾時開始虧?}
之後..食kfc.我死都唔雞,除非我想死快d!
食飯啦都係..虧到食唔落飯,,真係好折墮呀陳思婷..
好啦.我突破諗起.琴日晚睇蔡鍔與小鳳仙既時侯.
田蕊妮叫思婷,,,
今日佢地係度笑我...
回家後.我訓左成個下就..我真係好暈,..
晚上.佢地黎左我屋企開p,,,,好白痴!
假的大富翁啤牌..像真度係99.9%...$24蚊係真係抵到喊啦!!
不斷的"剿"張淑鈴...係不斷...咁比我地3個姦佢d地同佢d錢!
打麻雀..我係真冇羸過...
食左呢個cheese pizza,,,好啦..我應該會好快爆炸,.,
睇相,,,笑死你班人!
11點多佢地走人...
夜d..我都要訓..因為我好暈啦又.
竟然..係竟然呀!.我家姐返左屋企..
佢真係好煩.,,搞到我5點都訓唔著.
好啦.其實我唔係變態..
我只係覺得d form1的細路好得意..
我唔會搞佢架..咩事!!
我唔係變態架..
我突然醒起..我果日望左戴嘉明一下.
佢竟然同我講..
{你做乜望住我呀.係咪因為我童顏巨根}
好想打佢...真係好想!
佢仲要勁大聲話我..{你呢個孌童}
咩事,,,,
我都唔想課室係一樓..
d form1真係好得意...
咩料咩料,.,.,
係呀係呀...我最鐘意就係搞細路架啦.
仲要d最{嫩口}既...
我要將佢地揸干揸淨添呀...
好冇.?
|
2009 年 9 月 25 日 星期五  |
| 2009-09-25 |
分類: 未分類 |
Shouting out,
"None of your business"
Don't be GOSSIP.
Don't be a bitch.
Actually,I'm not talking about you.
just feel a little bit irritative.
just want to yell,,,,"shut up!"
so,if you really feel discontented,
why you still interfere with my own business,
GO,,,,,
LEFT ME ALONE, .
NO MORE BITCHIN.
Look at my face,
I am POVERTY-STRICKEN.
i have many many wants,
YES, want only...
not demand,,because i have no purchasing power.
My FINGERCROXX,,,My lovely PORTER BACKPACK,
When & How can i buy all of my favourite back home...
OH,,I almost forget the thing i want to say..
my sister,,she is a bitch absolutely... |
2009 年 9 月 19 日 星期六  |
| 2009-09-19 |
分類: 未分類 |
我咁strong都有事.
玩呀.
好彩冇野啫.
唔係真係得啖笑呀!
喉嚨痛到我笑呀真係,
爽歪歪咁爽.
可唔可以塞隻手落個喉嚨到R下佢..
同盧盧太夾.
黎料都黎埋同一樣野..
一齊去笑!
|
2009 年 9 月 18 日 星期五  |
| 2009-09-18 |
分類: 未分類 |
好了.今天終於是星期5了.
我真的開心得很.
however,i really get frustrated..
i failed in econ quiz..
understate-->understand....howcome!
just wasted my time...
blaming myself.. what's wrong?
我承認呢個真係我既問題.
我唔係講晦氣說話.我係講真..
我會係覺得當我同一個人太熟既時侯.
我唔鐘意同人太熟.
我覺得要停.要保持返距離.
對住每一個都係咁.
我唔知呢叫我變態定點..
仲要.我覺得朋友之間一定要有空間.
其實唔應該咁講.
我都唔係好識講...仲之唔好太熟.
我真係唔鐘意比人覺得成日痴埋一舊既感覺囉.
我覺得好嘔呀..
去到一個太熟既地步.我會覺得好噁心.
我一定要同人保持返一段距離囉.
我唔鐘意人地咁關心我.虛寒問暖果d咁囉..
但我承認我表達既方法係錯.
對唔住講一句.
太熟既時侯我覺得真係好噁心.
我係唔會再來同果個人一齊玩,唔會想見到果個人囉.
因為我覺得佢好噁心呀.
唔好再理我...真係.
其實我自己遲d會冇事架啦..因為.我成日都係咁.
我都覺得咁樣真係好自私.
但我係唔會忍得住架.
我覺得佢好噁.我會想一巴車落去果條友度.我會轉化變到好討厭果個人.
佢做咩我都睇唔順眼既感覺.都係果句.因為我兜 得佢好噁心.
我真係驚有日我會痴線.
講真.我真係好自私.
但就算自私.都真係唔好同我咁熟.唔好咁關心我.
我會好反感.係好...
不過亦只有一個人係例外.唯一我唔會覺得佢好噁既人.
其他既人我都會咁覺得.
對唔住.我真係好自私.我唔應該覺得人地係噁心囉.
但呢個係唯一我咁多年黎都克服既野.
所以.我真係好自私囉其實...
|
2009 年 9 月 17 日 星期四  |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 31 | »
|