arashi1118
暱稱: CST
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-13
2010-10-05
2010-10-01
2010-09-14
2010-09-07
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
盧小姐
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 306
留言總數: 44
今日人氣: 0
累積人氣: 13265
2009 年 12 月 6 日  星期日   晴天


2009-12-06 分類: 未分類

嗯,這就好了。
 



2009 年 12 月 3 日  星期四   晴天


2009-12-03 分類: 未分類

原來我唔中意,
係好唔中意。


好開心,又好傷心。



2009 年 11 月 25 日  星期三   晴天


2009-11-25 分類: 未分類

大閆生,
陳鴻烈,
好可惜。
我,好中意睇你d戲。



2009-11-25 分類: 未分類

yeahyeahyeahyeah...
keep going...
請繼續努力呀!
要瘦要瘦要瘦.

啦啦啦啦啦啦......
唔知點解.
今日心情好好.
好想唱歌.

 好想唱龍咁威首歌.



2009 年 11 月 24 日  星期二   晴天


2009-11-24 分類: 未分類

好討厭呀.
我今日食左條kinder.
食左好多塊曲奇餅。
真係好憎自己.
又要食又要怨..死啦你.byebye!
如果再肥落去..咁點算呀.好想喊...



話說.
呢排d日子真係過得太好啦.
令到我好擔心.
所以話.人係咁犯賤的了.
有quiz又話..
冇quiz又講.
想點呢..
不過..我情願有quiz.
唔係我覺得自己好廢,.
唯一冇咁廢就係果一小題既pa數可以滿足下我.
我明白如果..我要做.冇人會弱我.
我講緊乜..春呀.
唉...quiz呀quiz呀..快d黎啦.
唔係.應該話.
陳思婷..不如你溫下書啦.
沐恩..佢等緊你。
我以後英文都要專心上堂。
這是我今天說的.
有時我諗緊..
好似醒左小小咁喎.竟然識做propability..
竟然識做.笑........
um..PAPAPAPAPA..
其實41分又何嘗唔係一個撞彩呢?
我..其實.好廢.
試問冇答案..而家d數..我會識做咩.
唔好玩啦...
有時d野..自己有幾多斤兩.自己唔知咩?


有樣野我好想講..
公仔面頭...佢真係好白痴呀.
{我唔係讚自己}..
有邊一句佢唔係讚緊佢自己.
我有生以黎.第一次上p堂覺得咁鼓譟。


有時我係度諗.
可能我真係一個咁唔識相既人.
就係咁無趣.
我真係唔係幾識同人相處。
我可以好興奮.如果我粒制係著左既話.
唔係..我真係好無趣.
um...
終於明白點解km話{要做一個有趣既女人。}
但呢個應該係我..
冇可能做到既野.
我.就係個咁泛味既人。


今日放學有笑料,
同佢地一齊整明天影班相的小星星和花花.
um....
{影埋佢mon出黎果下.}
咩事.....(她)原來係個咁既人.
好露骨呀!
她:{一次過7個窿..}
我:{下.邊個咁把豹.一次7個窿}
她..原來在說.7孔流血.
但果一刻...我真係覺得邊個咁威水呀.
果時既話題..好難唔令人有咁既錯覺呀.





我真係好徹底咁覺得..
我真係需要去買衫。
冇衫著既滋味好苦呀。













2009 年 11 月 22 日  星期日   晴天


2009-11-22 分類: 未分類

媽的.最慘都不過於有錢都買唔到.
冇錢又煩,有錢又煩.



2009 年 11 月 14 日  星期六   晴天


2009-11-14 分類: 未分類

今早回校玩作文..
我..仲未換季架..
凍到我笑咁制..
overall.. i think is ok..
text1..亂黎.
text2 is better..
中文..當個中有多.
我成功說服自己唔好訓.唔好hea左d時間.
但我係度畫花花..
完了..回家.
本想與蔡小姐出mk的.
點知..佢要補習AT 6PM..好似唔係幾夠時間行..
我決定.放棄.
蔡小姐.SORRY...有機下次出葵芳.
又想..唔出MK.可以到呀峰哥屋企整曲奇餅.
執執下野..
都係唔想去...
我決定係屋企訓教..
就係咁..我真係HEA左成日..
仲要慘到食得太飽銀住銀住咁..好折墮囉真係.

UM..我真係好想溫書..
我意識下星期1,2係幾咁食屎..
ECON&HIST.
ECON唔係背野我都扮唔知啦..
點知而家又要背HIST又要背ECON..
好煩..ECON D野仲要真係全部都係要背既...
DEFINATION真係有好有唔好咁囉.
HIST//////我一定唔會背SOCIALISM..冇聽過書既唔溫.
THREE RED BANNER我黎啦...
好啦..我真係好想搵人比我打2拳..
我唔想溫呀..
一日點溫得晒..
我個腦既容量邊有咁大呀..
我想要個8GB腦..
哈哈.如果我捱得過星期一,二..光明就會係星期三出現啦..
加油呀..CHAN SZE TING..














2009 年 11 月 12 日  星期四   晴天


2009-11-12 分類: 未分類

um..呢掛d日子過得太優閒啦..
黎緊既.bio econ hist...
冇乜動力去溫囉,...
只係覺得過左呢個星期6,日先啦..
比我抖下先啦既感覺.
其實,,,我真係好需要惡補下bio..
鈴鈴係呢個時侯好有用..佢可以教我bio.yoho!!!
當然.我相信黎緊既propability都好需要佢..我一定食晒屎咁樣!!!
econ..點解黎得咁突然架..我仲未溫.
money supply...banking system.煩囉!
hist..d野唔記得晒啦..
加埋堅野.星期6返去作文...我詞窮呀!
放鬆左自己咁耐..係時侯要努力返啦..
how to pick up?
其實.我都冇乜信心.
bio...我真係好驚囉...
stressed=desserts....岩既..

其實.我都迷緊.會考係咪真係咁易呀..d人講到.
不過..我真係唔係幾識溫書..
邊有咁多pastpaper做呀...

包小姐生日快樂喎今日..
um...聽到佢話好靚.我就覺得..琴晚係抵既..
無疑地.我就係一個咁既人..太容易滿足.
哈哈..同我fd底既人..一定好想一拳中落我度而家..
我係一個極之唔容易滿足既人..
果然..我是跟著econ走的..
want is unlimited.
satisfied一個..就會develope another .....
到左而家...
我既want 仲係unlimited架哈哈...

星期3.流動問我.{就黎生日啦喎.有咩感想呀?}
我:{仲有一個星期.太長啦/}
好啦.完左.



突然覺得..我真係好需要去一去葵芳..
好想去買衫..
冬天一定要買衫...好想shopping..
我的短靴..驀然忘了當初怎決定相愛呀.
幾時先買到你...


我前幾日返屋企食飯.
見到靚仔呀,.
佢.好似又高左.
著校服真係好鬼型呀!!!
白馬王子..
好啦..我真係一個花痴.
人已痴..人已迷.


近來.發現左1B有個小朋友.
真係好得意.
又白又滑.......





2009 年 11 月 8 日  星期日   晴天


2009-11-08 分類: 未分類

11月7號
星期6.與姐姐同媽媽出左街,.
um..她們去了旺角,
.我在大埔.
冇計啦..嗯..
媽媽買左年件衫比我.好開心!

11月8號.蔡小姐生日快樂.
早上與她食早餐..
本來唔諗住做數學.
之後.張淑鈴出現左呀....
好啦.就係咁.就做左最難做既野.
而家得返d簡單既留黎今晚做.
但係..我冇心機做囉其實.
睇上點先啦...
之後呢..同左張小姐去左大埔墟.
行行行行行..好耐冇見過佢..
佢話我.{節制能力好左}當然..
我唔可以洗錢囉係..
我已經...我唔敢再食d咁既野.
唔係我真係會死架...
好憎kfc同m記...以後都唔會再食架啦..
甜野同熱氣野唔再食了。很好!!!!
我唔要再肥落去...冇得救!
好啦...
11月生日既同胞真係好多..
我..真係好窮。

 



2009 年 11 月 6 日  星期五   晴天


2009-11-06 分類: 未分類

11月4號.
今天.凍得很..
p堂..其實都幾好玩呀,.
我終於做左一樣幾有貢獻既野..
我扯到王少岳條帶..
bio..其實上到6字頭已經係件唔錯既事..
但係如果高d會開心d囉..
始終我對BIO係有期望的.
UM..應該話..MC可以高分D/
MOTOR NEURON..NEURON..6分呀!!!!
Q知佢邊type咩...neuron咪neuron囉..
咁就冇左6分啦.真係笑。
英文UT..咩料..連填格都可以錯.
真係迷左..

11月5號.
ECON:吶喊。
顏潔兒唔好同我返黎啦唔該..
翁SIR可免則免啦..
都係云云最好。
LUNCH.峰少同余悅思.
好奇怪既組合..
新嘗試黎既.
放學時.好似見到D唔係幾應該見到既野..
妖精比人搞..
佢係比我搞架..唔人比人搞架!!!!!!!!
妖精係M。
峰少.你屈機.FLEXOR..
行咁快.要我跑,,

11月6號.
平淡的..過得很快.
我喜歡翁SIR堂.
起碼我聽明..
顏潔兒..聽到佢把聲就覺得好辛苦,
尖到笑.....


下星期與MS WAN食飯.
談UT?
為了什麼...
唉,,雖然今之未出黎既成績..
係比我預期中好.
溫成咁都有咁既成績都唔錯架啦..
{宮心計同富貴門<--駝衰家.}
我中左電視毒..
好啦..OVERALL算OK架啦.
其實我應該開心..
但係我唔開心.
MATHS..我完全冇諗過會唔合格.
雖然當然見到份卷既時侯我有...
未考之前我估到唔會高分架啦都..但估唔到會唔合格囉.
雖然44..唔係話差勁多分.
個問題係我既信心真係比佢擊破..
係完全地擊倒.
我而家對MATHS真係0信心.
我..連工課都唔想做.
我逃避緊佢..
4個字.{不知所謂}..我呀..我呢架呢個.
我MATHS真係好差..真係傷心到喊!!!!
HIST...
我對佢既期望係..好大.
唔差既分數.
但可以好D囉..
DBQ可以答得好D囉其實..
ESSAY可以睇清楚D條題目囉.
頂...marshall plan.molotov plan.warsaw pact.nato..
唔識咩...識囉.好熟添囉.
唔睇題目..抵死成個COOPERATION冇寫..
如果唔係...part b點都可以有個c 囉.
而家搞到...part a有A
但part b得個E+...
唔係ESSAY點都有23,24分啦...而家.20分


我真係唔知點面對MATHS,
如果..會考MATHS有個D我就已經開心到笑..
C應該冇可能係我身上發生。


發覺.鄧璟小姐.
扮高登個公仔.真係好似。


11月生日的同胞好像太多了.
有點貧窮。