um..呢掛d日子過得太優閒啦..
黎緊既.bio econ hist...
冇乜動力去溫囉,...
只係覺得過左呢個星期6,日先啦..
比我抖下先啦既感覺.
其實,,,我真係好需要惡補下bio..
鈴鈴係呢個時侯好有用..佢可以教我bio.yoho!!!
當然.我相信黎緊既propability都好需要佢..我一定食晒屎咁樣!!!
econ..點解黎得咁突然架..我仲未溫.
money supply...banking system.煩囉!
hist..d野唔記得晒啦..
加埋堅野.星期6返去作文...我詞窮呀!
放鬆左自己咁耐..係時侯要努力返啦..
how to pick up?
其實.我都冇乜信心.
bio...我真係好驚囉...
stressed=desserts....岩既..
其實.我都迷緊.會考係咪真係咁易呀..d人講到.
不過..我真係唔係幾識溫書..
邊有咁多pastpaper做呀...
包小姐生日快樂喎今日..
um...聽到佢話好靚.我就覺得..琴晚係抵既..
無疑地.我就係一個咁既人..太容易滿足.
哈哈..同我fd底既人..一定好想一拳中落我度而家..
我係一個極之唔容易滿足既人..
果然..我是跟著econ走的..
want is unlimited.
satisfied一個..就會develope another .....
到左而家...
我既want 仲係unlimited架哈哈...
星期3.流動問我.{就黎生日啦喎.有咩感想呀?}
我:{仲有一個星期.太長啦/ }
好啦.完左.
突然覺得..我真係好需要去一去葵芳..
好想去買衫..
冬天一定要買衫...好想shopping..
我的短靴..驀然忘了當初怎決定相愛呀.
幾時先買到你...
我前幾日返屋企食飯.
見到靚仔呀,.
佢.好似又高左.
著校服真係好鬼型呀!!!
白馬王子..
好啦..我真係一個花痴.
人已痴..人已迷.
近來.發現左1B有個小朋友.
真係好得意.
又白又滑.......
|