我都話我會後悔架啦。 話說今天整的布丁, 好似嘔吐物. 仲之..食左屎咁樣. 龜係好醜樣
昨晚因為興過火屎既關係, 我weekend fever 的夢,,碎了。 咩事呀.真係好嬲囉。 今天,與蔡小姐出左旺角. um...成個人都好迷.點解我咁虧? 哇..我真的穿了很多衫.開心!!唔開心 成個痴線婆咁. 呀哈哈... 看中了看中了.又要買野啦. 嗯.我真的迷了. 迷開了..又是彈下彈下既時間. 咩事.我講緊乜呀.. 好啦.明天第一次的嘗試。 12號與丹兒出去的。
今天.攰得很. 很緊要.. 但放學的講庭都值既! 呀..... 明天就係星期5啦. 真係開心到笑呀! 不過呀,,,個問題係呀.. 1)p堂要quiz呀..ballroom,ballroom.你弱智呀! 2)英文堂要speaking,好淆呀! 3)上p堂//好凍呀. 4)搬d書返屋企好重呀! 不過...weekend fever!!! 值得一賀!! 星期6出去與蔡小姐..christmas present! 星期日.家中狂歡. 但係呀.證明.. 你廢晒.陳思婷。 溫書得唔得呀, 你訓醒未呀?
今天,很鼓譟。 媽的!通通給我彈開一二角。
今天太好了實在. 我已完成所有要做的事情!! pa.ce.通通都做好了perfect 呀.... 今天與鄰坐的同學分享, 分享了很多... 少男 {滄桑X}新terms.. 靚仔.靚仔.靚仔. 好耐冇過你啦呢排. 快d出現啦 好啦/無事可記啦. 再見.
話說呢幾日我應該都冇乜心機上堂架啦. 放假既日子到.. 個人hea晒..咁咪死囉 嗯..係時侯同bio拍下拖啦. econ.我都唔會同你分手架放心啦, 呢排我情人係為PA呀不過。 12月12. 早上..我真係笑左. 唔洗作文成個人都爽晒. lin lin:{連個天氣都特別好!!} 早餐就在椰林閣見了.. 好啦.我地都係壞份子!!! 出街與陳小姐.買得很爽~! 這才是shopping!!!唯望下次可以再買多d。 woo..丹丹.c ting!!{喂,洗唔洗幫你影返張呀!} 12月13日. 下就與蔡小姐.好啦.我既目的係剪頭髮. 半個 鐘後.完事。 woo..17號見蔡小姐。 12月14號. 陳思球,蔡樂球,鄧璟球.... 好啦.撩事鬥非...太成功。 我地真係壞份子。 呀...ballroom...你係咪痴左線呀? 呀森大戰公仔面. p堂同我考筆試!!! 近來的新寵兒---天龍八部, 真的看入迷了, 看來王語嫣真的要死開, 木姑娘.看來還是你最好了。
好了.今天家明走啦!!!! 好唔開心呀. 不過同左家明影左好多相呀!! 佢好正斗。 TKM對家明說:{呀SIR係小心後面個女人呀.佢中家D童顏架。} 呀......... 比人發現我D不良嗜好!!! 咩事.我唔中意童顏. 我中意靚仔。 哈哈哈哈,... HI.散拖黎.{我..就係咁敷淺架啦!!!} 係呀..我係咁表面架啦!! 點呀咁???? 好啦.其實家明要走我真係幾傷心架! 顏潔兒..BYEBYE啦. 近來黎緊天龍八部, 其實本人係中意二哥的. 但睇睇下..都幾中意段譽, 點解要追王語嫣?鐘靈啦! 其實佢可以留係果度學晒D武功佢囉!!! 逍遙派...都係一陽指最岩佢。 陵波微步.. 或者3個之中.武功最勁既係佢. 雖然喬峰真係幾勁。WOO..大佬!
呀...呀..呀.. 我唔想溫HIST呀!!! 唉..好想睇電視呀。 我情願做條PA數都唔想溫HIST! 昨天派了BIO QUIZ! 還是不夠好..{唔夠穩定囉!} UM...ASEXUAL REPRODUCTION.. 乜料..我唔識囉!!! 好啦.明天是星期5. 真係好開心呀!! 但星期6要返學..好唔開心呀! 又要作文. 又要綜合.. 我..只係想訓教好..咁都唔得. 顏SIR明天走啦. 好傷心呀! 家明..其實我好中意你架!! 個樣好KAI.. 點解顏潔兒要返黎. 點解我地會考先黎搞我地. 不如唔好返黎啦. 一陣教教下又唔舒服.又要轉邊個呀? 雖然我知佢都唔想.. 面對現實啦。 好嬲呀.. 今日比話我呀!. {會面紅既女仔先得意.好似你咁咩.咁粗老!} 哼!我會架.唔係對住你果陣囉. 哈哈....少年味。
HI.BYE.HI.BYE 今天去了睇SING CON/ 好鼓譟呀!!!!!! 我只係想行咋..唔會想打佔囉. 有寶呀.. 好啦.星期5我終於可以去剪頭髮啦. YEAHYEAHYEAH... 開心..開心.開心. SANDY'S 頭我黎啦!!! 好啦..我覺得玩厭啦開始. 唔走少女啦..BYEBYE! T先生說我.{還是撇不走的我的少年味。} 這是真的.我有少年味? 可以返黎啦..好開心呀。
呀.... 人既惰性真係估計唔到。 我..我呀...講緊我呀. 到左今日..我都仲未有心機做success key. 係咪痴線架!! 嗯..呢掛真係過得太好! 星期5既hist..希望.加油! 再講.我hist quiz唔合格囉咩料 唯望essay可拉分。 我覺得我勤力左.PA咋.. UM...做數好開心.. MATHS而家D野都好開心. D圖畫到好似垃圾咁..但都好開心.. 咩事..其實我勁憎MATHS!!! 每當我PA BAL到既時侯.. 真係好興奮呀!!!!!!!!! 好啦..其實今日聽到顏潔兒話上星期返黎. 真係..好唔開心. 對佢真係零感覺。 都係家明好D.. 好想講.LAI CHUN WANG.. 佢真係..好..有..趣. 佢話自己係{情詩黎}{散拖黎{長情黎} 我..笑左` 講左又淆底驚比人知道..