arashi1118
暱稱: CST
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-13
2010-10-05
2010-10-01
2010-09-14
2010-09-07
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
盧小姐
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 306
留言總數: 44
今日人氣: 2
累積人氣: 13260
2009 年 12 月 20 日  星期日   晴天


2009-12-20 分類: 未分類

我都話我會後悔架啦。

話說今天整的布丁,
好似嘔吐物.
仲之..食左屎咁樣.


龜係好醜樣



2009 年 12 月 19 日  星期六   晴天


2009-12-19 分類: 未分類

昨晚因為興過火屎既關係,
weekend fever 的夢,,碎了。
咩事呀.真係好嬲囉。

今天,與蔡小姐出左旺角.
um...成個人都好迷.點解我咁虧?
哇..我真的穿了很多衫.開心!!唔開心
成個痴線婆咁.
呀哈哈...
看中了看中了.又要買野啦.

嗯.我真的迷了.
迷開了..又是彈下彈下既時間.
咩事.我講緊乜呀..

好啦.明天第一次的嘗試。



12號與丹兒出去的。




2009 年 12 月 17 日  星期四   晴天


2009-12-17 分類: 未分類

今天.攰得很.
很緊要..
但放學的講庭都值既!

呀.....
明天就係星期5啦.
真係開心到笑呀!
不過呀,,,個問題係呀..
1)p堂要quiz呀..ballroom,ballroom.你弱智呀!
2)英文堂要speaking,好淆呀!
3)上p堂//好凍呀.
4)搬d書返屋企好重呀!
不過...weekend fever!!!
值得一賀!!
星期6出去與蔡小姐..christmas present!
星期日.家中狂歡.

但係呀.證明..
你廢晒.陳思婷。
溫書得唔得呀,

你訓醒未呀?


 



2009 年 12 月 16 日  星期三   晴天


2009-12-16 分類: 未分類

今天,很鼓譟。
媽的!通通給我彈開一二角。



2009 年 12 月 15 日  星期二   晴天


2009-12-15 分類: 未分類

今天太好了實在.
我已完成所有要做的事情!!
pa.ce.通通都做好了perfect

呀....
今天與鄰坐的同學分享,
分享了很多...
少男

{滄桑X}新terms..

靚仔.靚仔.靚仔.
好耐冇過你啦呢排.
快d出現啦





好啦/無事可記啦.
再見.




2009 年 12 月 14 日  星期一   晴天


2009-12-14 分類: 未分類

話說呢幾日我應該都冇乜心機上堂架啦.
放假既日子到..
個人hea晒..咁咪死囉
嗯..係時侯同bio拍下拖啦.
econ.我都唔會同你分手架放心啦,
呢排我情人係為PA呀不過。

12月12.
早上..我真係笑左.
唔洗作文成個人都爽晒.
lin lin:{連個天氣都特別好!!}
早餐就在椰林閣見了..
好啦.我地都係壞份子!!!
出街與陳小姐.買得很爽~!
這才是shopping!!!唯望下次可以再買多d。
woo..丹丹.c ting!!{喂,洗唔洗幫你影返張呀!}

12月13日.
下就與蔡小姐.好啦.我既目的係剪頭髮.
半個 鐘後.完事。
woo..17號見蔡小姐。


12月14號.
陳思球,蔡樂球,鄧璟球....
好啦.撩事鬥非...太成功。
我地真係壞份子。

呀...ballroom...你係咪痴左線呀?
呀森大戰公仔面.
p堂同我考筆試!!!




近來的新寵兒---天龍八部
真的看入迷了,
看來王語嫣真的要死開,
木姑娘.看來還是你最好了。






2009 年 12 月 11 日  星期五   晴天


2009-12-11 分類: 未分類

好了.今天家明走啦!!!!
好唔開心呀.
不過同左家明影左好多相呀!!
佢好正斗。
TKM對家明說:{呀SIR係小心後面個女人呀.佢中家D童顏架。}
呀.........
比人發現我D不良嗜好!!!
咩事.我唔中意童顏.
我中意靚仔。
哈哈哈哈,...
HI.散拖黎.{我..就係咁敷淺架啦!!!}
係呀..我係咁表面架啦!!
點呀咁????


好啦.其實家明要走我真係幾傷心架!
顏潔兒..BYEBYE啦.

近來黎緊天龍八部,
其實本人係中意二哥的.
但睇睇下..都幾中意段譽,
點解要追王語嫣?鐘靈啦!
其實佢可以留係果度學晒D武功佢囉!!!
逍遙派...都係一陽指最岩佢。
陵波微步..
或者3個之中.武功最勁既係佢.
雖然喬峰真係幾勁。WOO..大佬!



2009 年 12 月 10 日  星期四   晴天


2009-12-10 分類: 未分類

呀...呀..呀..
我唔想溫HIST呀!!!
唉..好想睇電視呀。
我情願做條PA數都唔想溫HIST!

昨天派了BIO QUIZ!
還是不夠好..{唔夠穩定囉!}
UM...ASEXUAL REPRODUCTION..
乜料..我唔識囉!!!

好啦.明天是星期5.
真係好開心呀!!
但星期6要返學..好唔開心呀!
又要作文.
又要綜合..
我..只係想訓教好..咁都唔得.

顏SIR明天走啦.
好傷心呀!
家明..其實我好中意你架!!
個樣好KAI..

點解顏潔兒要返黎.
點解我地會考先黎搞我地.
不如唔好返黎啦.
一陣教教下又唔舒服.又要轉邊個呀?
雖然我知佢都唔想..
面對現實啦。

好嬲呀..
今日比話我呀!.
{會面紅既女仔先得意.好似你咁咩.咁粗老!}
哼!我會架.唔係對住你果陣囉.
哈哈....少年味。












2009 年 12 月 9 日  星期三   晴天


2009-12-09 分類: 未分類

HI.BYE.HI.BYE
今天去了睇SING CON/
好鼓譟呀!!!!!!
我只係想行咋..唔會想打佔囉.
有寶呀..

好啦.星期5我終於可以去剪頭髮啦.
YEAHYEAHYEAH...
開心..開心.開心.
SANDY'S 頭我黎啦!!!

好啦..我覺得玩厭啦開始.
唔走少女啦..BYEBYE!
T先生說我.{還是撇不走的我的少年味。}
這是真的.我有少年味?



可以返黎啦..好開心呀。



2009 年 12 月 8 日  星期二   晴天


2009-12-08 分類: 未分類

呀....
人既惰性真係估計唔到。
我..我呀...講緊我呀.
到左今日..我都仲未有心機做success key.
係咪痴線架!!
嗯..呢掛真係過得太好!
星期5既hist..希望.加油!
再講.我hist quiz唔合格囉咩料
唯望essay可拉分。

我覺得我勤力左.PA咋..
UM...做數好開心..
MATHS而家D野都好開心.
D圖畫到好似垃圾咁..但都好開心..
咩事..其實我勁憎MATHS!!!
每當我PA BAL到既時侯..
真係好興奮呀!!!!!!!!!

好啦..其實今日聽到顏潔兒話上星期返黎.
真係..好唔開心.
對佢真係零感覺。
都係家明好D..



好想講.LAI CHUN WANG..
佢真係..好..有..趣.
佢話自己係{情詩黎}{散拖黎{長情黎}
我..笑左`
講左又淆底驚比人知道..