一個好噁心的事.
我而家覺得好心寒.
點解會咁架.真係好嘔呀.
點解D人會咁做架.
點解D人可以咁攻心計架.
點解D人可以咁噁心架.我真係好討厭D既人.
平日睇佢好地地,點知係咁噁心架.
我想嘔呀唔該.萬分反感.
今天.8點起床.
9點.喋喋吃早餐呀.久違了
10點上莫壽增.開個會咁.聽了幾小時.很多歌在腦海徘徊.
去左找尋T男的影子.不來T男晚上才會出現的.
之後.去了影貼紙相.去大家樂食野.
咁就5點了...
今天過得很快呀.不得不說今天是很充實的一天.
今天的重點來了.
我已不知道用什麼形容站了.就是很多個{爽}字.
7月15號.是上POPPING的第一堂.
心情非常緊張.
UM...放棄了學JAZZ.
因為本人對JAZZ的興趣不太大.
比較女仔.比較扭...
雖然只是學了半年時間的JAZZ,.但老師亦是一位好人來的.
所以..轉一轉.
學POPPING.我真的很喜歡,
個呀SIR幾好笑..幾好玩.
得閒POP一POP!..YOHO.
一聽到音樂就POP.
呀哈.好玩.
期待下一堂的來臨....
|