影班相的日子.yo,
很帥的影了班相&SU的.
but.家驅沒有準時的到達.最終家驅的位子給黃油雞坐了,.
亦等於.今年的班相.坐在中間的老師是龍華媛&黃油雞only.
笑.....
then.沒有什麼心機上堂.
(巨龍巨龍你擦亮野.永永遠遠的擦亮眼.)
嘻嘻.笑...我的金句.送上一首龍的傳人!
LUNCH,去晒影相..SO.買飯食好了.
我也很久沒有吃了.
(GO GO SISTER.GO GO BROTHER)
送上一首我今天的飲歌.JOLIN的愛無赦.
笑......
數學堂.幸好只有一堂.我逃避中.
P堂.仍然是跨欄.我.討厭P堂.或連我的運動細胞是平常人的一半再一半.
算了.頹廢中好了.
放學.西瓜波中...
今日小左好多人睇西瓜波喎!點解呢?
我都唔知....
不過,我覺得最好睇應該係6A對5C同埋7A對5E果場啦...
我覺得呢2場最好睇,,YO,
明天還有.最後的3班.7A.5C.5E.
BUT.明天SU要當值不看了.
葉兆輝問:(點解F.4死晒既?)
我答:{因為f.4死晒.}
突然覺得自己好{醒}添.
仲有就係∼...
我差d比個西瓜波打中呀.仲要2次呀.
好彩既係.差d先打到.
唔好彩既係.2次咁衝埋黎.
yo...笑爆咀啦唔該.
今天完畢了.
之前去history museum的相.
扮緊自由行遊客!笑.
抄晒好驚咁.
與牙刷合照,可惜合埋眼.
抄晒細個咁.
|