arashi1118
暱稱: CST
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-13
2010-10-05
2010-10-01
2010-09-14
2010-09-07
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
盧小姐
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 306
留言總數: 44
今日人氣: 1
累積人氣: 13255
2009 年 5 月 24 日  星期日   晴天


忙碌.. 分類: 未分類

上星期是一個很忙碌的說.
天天都quiz咁制了..
不過都好既.早D quiz..
唔好搞亂我d時間表..

5月16號.
今天一早就箕仲英出街了.
開心的2人食完早餐就出沙田了.
誰不知.唔知點想點的情況下,
徐睿亨加入了.想點
好尷尬既組合..好dead.
本身我只係諗住同仲英出去架咋.
點解會多左個?就是因為有人多口囉.0.
跟住就咁.過左一個下就.
早知我唔出黎......
完全唔知想點.
唔係唔中意徐睿亨,而係明明2個女人行街.點解要搞到咁呢?
下次.我要同包仲欣講明.
同我出街千祈唔好再搵第2個...
陳嘉敏講既{冇默契}就係呢d了.
有樣野我好講...
我話:〔d好含蓄.好怕醜既小朋友真係好得意.〕
徐睿亨:〔咁我含唔含蓄呀?〕
頂....我真係想一拳鐘鳩佢心口囉唔該.
佢夠膽死問我個下又係勁勁喎.
但問題係{佢唔係囉!}好冇..
果一刻我真係毛骨悚然...
對唔住呀徐睿亨.我唔想咁講.但我果刻真係好想打鳩你.

5月18∼5月22
上學的日子.很多quiz..
um..數學quiz.這不是我範圍的.
有這樣的分數就好了...
希望bio同econ quiz都可以高分d就好了..
講起.我覺得pa真係有d難..
我諗咁次大考我都係唔得架啦.我唔識呀....
這說.我真你覺得自己身子弱左好多.
我以前都唔會架...
我唔覺得係咩問題.係個coverplayground太局了.
我唔要做婦女呀....

5月23.
今天.早上起身.
食左個我媽包既咸肉粽.都好食.
但係.真係好制..制左我成個下就.
制到訓晏教都覺得辛苦..
我唔會再食成隻粽..
之後夜晚去左補習.
RAVI真係好白痴..
但我笑左..即係我仲白痴...
完左之後去行一田.d人多到呀.
d野又真係幾平既....
跟全返新達去食m記..
我同盧小姐講一定食到一蚊新地.佢又唔信.
係我食緊麥樂雞既時侯.突然好想打乞痴.
結果一乞痴.我噴左d麥樂雞落盧小姐塊面.
其實我黯住個口.但唔知點挖都會噴左d出黎.
雖然好嘔.但我笑左勁耐..
盧小姐話如果佢噴我既話我一定會講粗口.
我都唔想的.....

 




 



2009 年 5 月 11 日  星期一   晴天


.笑. 分類: 未分類

話說.上星期我過得很好.

星期3的那天.我沒有言伙伴計劃卻去了看3 MAN.
就是沒什麼.只是張月友親先上黎4樓捉人落去.
有夠驚險,好彩佢唔認得我..

星期4.晚上是久違的SU聚會.
因為前一天是GAG王的生日.
好了.我與丹丹7點未到便刊了糖痴豆.
等了很久.
GAG王說我是{笑女}.錯了.我是少女.
食了一個無名的雜菌鴛鴦飯+荔枝特飲+雪糕豆花紫米露.
玩遊戲.還加了豬流命和加勒比海盜.
很久沒有和大家聚一聚了.
嗯.是生疏了.但這班人仍然是這班人.
還是溫馨的大伙兒就是了.

星期5.
4C的班會旅行.老早起床.
去了大尾督燒烤王.
黎俊宏勁衰囉,比我睇星仔張相又唔比我.張相勁得意.
燒燒燒.....
詳情免說.
我想.下次.有D尷.
 

星期6.
整個下就在家玩電腦.
4點和盧小姐出了沙田.行個圈咁啦.
YOHO.玩具反斗城.MY FAVOURITE.
終於去了.好想去好耐架啦.
之後發現左.
有D好得意既展覽.
仲有BARBIE....正斗的!
7點去了上英文補習.RAVI.
佢確實比一年前後生了.
佢竟然仲認得盧小姐上過佢堂.對我就.有D印象咁啦.
好快就上完了.
{點解D人FORM4個樣就咁大個既?}我問.
{你都係咁架咋}盧小姐答我.
但我想講.我好年輕.我一d都唔老囉唔該.
但d人個樣似form6多d囉.

星期日.
玩電腦+玩電腦,
大概係.唔想做工課.
晚上去了食小菜.
與姐姐和媽媽...
好了.就這樣就回家了.
 

星期1,5月11日.
今天放學後.噢!!!!!!!!
我被污染了.我的頭髮會腐爛嘛?
有夠痴線的..
放學的3-man.
ok啦.有點熱就是了.
哎呀.黎俊宏好煩呀..
成日都教壞黃俊星...
好煩呀...

















 

 



2009 年 4 月 30 日  星期四   晴天


SPORT DAY2 分類: 未分類

sport day的第2日了.
哈哈,今天有很開心的友校接力.

一早返去睇人跑100.
見到好多新細路.
um..發現左果倨好似錦戶亮的細路了.
佢真係幾似.估唔到得form1.
睇睇睇.之後健康600米.
唉..諗諗下話唔定我係最後1次跑架啦.
所以我落左去跑.
雖然唔得.但都好開心囉其實.
發現左黃俊星呢個細路寅係好得意.
講真.其實我真係好中意佢架.佢勁得意.又乖喎.體育又勁.
認同miss講既.佢會係明日之星.
如果佢大多幾年.我一定發晒姣.....yoho!!!
可惜.佢係個form2而已.
不詔個細路破左紀錄.狂拎第1..好中意佢呀!
仲有,劉智源.佢都好勁的.
佢有個呀哥係聖道.佢地一定係孖仔.
個樣係一樣的.連把聲都一樣.
miss講既都好認同.{我open day 簡果d人都係好勁架!}
下就返黎.
友校接力.哈哈.
蔡樂怡個靚樣比恩主教個靚仔睇到左啦.
好低能呀..
我中意圓玄果個呀.佢隻眼好正斗囉.
我唔似余悅思咁.佢中意d{bad boy}.好白痴囉.
好慶幸有做服務生.
唔係都見唔到d靚仔.
陳煒欣中意果個靈風係棒棒堂頭的.therefore.佢好中意的說.

um...2日的sport day咁就過左啦.
好似太快了.
可以玩多幾日都幾好.
成日都覺得自己下年唔知有冇得玩果陣.
就覺得好唔開心了.

話說.沐恩真係冇乜靚仔.
搞到我要睇細路.
d細路仲靚過d高form..
我笑,.
放心.我只會睇.唔搞架.
{正太控}..不是我.
只是.佢地真係好可愛.
我好中意佢地.星仔!!
我一定要入返沐恩.
到時睇下星仔有冇做明日之星.


真係唔睇都估唔到.
真係比佢個樣呃左.
比時d人講我都半信半疑.
點知比我真係睇到左.
立即變面..
她真的是戲王.



 

 


 

 

 



2009 年 4 月 29 日  星期三   晴天


超興奮. 分類: 未分類

今天是sport day.
真是超級的開心呀.
所以.我一食完飯就立即跑來打日記了.
我要記得今天呀.

今天做服務生嘛.早上沒有什麼做.
就是睇比賽了.
我發現很多有趣的小孩.
他們真的很可愛.
要是我也少幾年.我也會著迷的.
哈哈,就是太過可愛了.
整個早上就是在看有趣的小孩.
KM說我{正太控}。
好了.親愛的小正太.快來投入虎姑婆的懷抱吧.

話說.興奮的在下就.
校長盃.校友們都回來了.
德社的.真的好有型.
一條線的眼睛.酒凹.
健碩的身體.很MAN的巴痕.警察..
真是超級的迷人.不算是靚仔.但好英呀!..
佢果條短打再加背心真係好正斗.好型..
跑完校長盃.佢地係度影相.
我同細茵狂偷望佢地.係狂..
雖然我承認我地真係有D猖狂,不過照望.YOHO.
之後佢地叫我幫佢地揸機.
我心里面真係爽死.
最開心的係.MISS話叫我地一齊影果下.
我唔理.即刻去左佢隔離企.
跟住就影左相啦..唉.如果佢地fdfd地咁搭博頭的話.
我企佢隔離.我一定爽到爆炸..
本身都話好想同佢影相架啦.但係唔好透露出我地既少女.
只係默默咁偷望佢地啦.
而家影左啦真係極之極之開心囉.
不過呀.用佢地既相機.
咁咪即係話我拎唔返張相囉.UM..好尷呀.拎唔返.
冇得保留呢個美好的回憶了.
放學果時.我地真係勁白痴.狂係佢地面前走黎走去.
佢地一定知道囉.我同細茵勁望佢地.
人地走晒.我地都唔走係度睇...
仲同埋陳煒欣一齊分享呢個靚仔.
佢話.佢都好想影..
突然覺得.好彩我有做服務生.
我地3個狂係度扮晒野.其實係度望佢地.
我地終於等到佢地走啦..
出左門口.個最正斗既同左細茵笑左一下.
唉..搞到我好傷心呀.
細茵話佢地有眼神接觸...
好想打佢囉.係度晒命.搞到我同陳煒欣好妒忌呀....
不過打和返啦.我企係佢隔離影相.佢同細茵笑..打和!!!
我地好白痴的玩跟蹤佢地.
好彩叫左陳煒欣影左佢背影一下.
可以好好保存!!!
之後同細茵設屋企.愈講愈興奮.
希望今晚發個好夢.
希望我一直都可以記得佢果樣.
我唔可以忘記佢架.佢真係好型囉..
好正斗呀佢.其他人真係比唔上.
佢已經超越左靚仔既範圍了.
細茵說{DREAM BOY}
笑死我啦..........
我以後都要記住佢.
唔可以忘記佢的英姿..
警察.型死了...

















2009 年 4 月 23 日  星期四   晴天


悠閒仔,,, 分類: 未分類

話說整整一個假期.我都去左玩咁制了.
這是年輕嘛.不知一年後的我會怎樣呢...
希望一年後的我是個努力上進的乖孩子.
其實我一直都是就是了!
請不要有打我的意欲.
同學們.這個星期真是太好過了.
沒有工課的一周呀,每天都在玩..我真是太..
所以呢.我決定睇返d劇.
就是封神榜了.注意是無線陳浩民的那一套.
真是極之極之極之好睇.
20號的那天.一放學就開始睇.睇了9個鐘.爽!!!!
22號.我看了6個小時.
就看完了.因為我從第25集開始睇.由25到40集!爽到我笑...
因為在開頭哪吒仔反叛的惰節有點悶.就由妲己入宮開始睇了.
我在十娘死的時侯.喊到我嘔.
現在我終於.睇晒了.真係好空虛...
大家有咩好劇提供?
還有的是.我在這個假期的時侯.
我睇晒胭脂水粉了.感覺陳豪拍古裝唔係幾好睇.
但我認為黎姿一角演得唔錯.

4月10號.是盧小姐的生日.
我們一顆人去了明星飲茶.
芒果脆脆真的不錯.最緊要是很少蛋糕的出現.
之後.去了影貼字相.感到我的樣子有點糟.柒頭大佬.
再來.晚上時侯.去了km家打邊爐.
我千辛萬苦過去英皇.原是今天紅日.
與km妹妹玩uno.妹妹的聲音非常磁性.bass似的.
妹妹買的薄上面有粗口的.現在的文具有點尷.
飯後.是吹水環節.什麼都攞出黎講就是了.
丹丹:〔人地話隻手有志果d叫咩掌呀?〕
CPY:{手掌。}
她是白痴嘛..
一天完成了3個願望.
完成了盧小姐想去飲茶的願望.
完成了km嘈住要影貼字相的願望.
完成了我們想去打邊爐的願望.

4月11號.李蒨欣生日.不知她有冇收到我的sms.
這天我也忘記去了那里.應該是與姐姐媽媽去大埔墟食野.
好飲的凍華田.

4月14號.與丹丹去了銅羅灣.
呵呵.親愛的終於到手了.不過有點迷惘.
好似太大了.
問題是.誤以為合理的價錢.誰知買完後一看價錢牌才知用了這麼多錢.心痛.
這是丹丹害的.
之後去了某店,買了件正野.Design Tshirts Store Graniph...
S太大.SS剛好而已.是我肥..
條老細好好傾.下次再去幫襯佢先.

4月15號.小學聚會.燒野食.
他們的樣子沒有怎樣變到.
只是高了點.我也高了點.
大聲說.丹丹真的索了很多....這是我認真的!
UM..被人話我個樣變得好怪.
OH..我是多麼的傷心.本來已不好.現在又更醜了.
雖然不算悶,但大家有點尷就是了.
相影出來.就只是我一個人比較醜.
之後去了糖痴豆食野.
1點回家.

4月16號.與組員去圖書館.
12點去了圖書館與PA組組員們.
之後去了食新蔡潤記.去了M記再做.
我又食了麥旋風,
再來.散了後與盧小姐去英皇報名.
出了陣街.我又食了芝麻糊豆腐花.只係5蚊咋!!!!
我是人嗎?我一日可以食咁多野.肥死你呀陳思婷!
我應我一直都是肥的就是了.

4月18號.
早上與姐姐媽媽去了大埔墟食野.姨媽的凍華田是最好飲的.
之後走了.去了與丹丹出街.
我和他真的很夾.
UM..我不要跟他做TWINS.
不過丹丹比我索好多好多好多..
迎來愈望丹丹.愈覺得佢好吸引,好索.
晚上去了食大家樂.
今天我是少女好嘛...

之後20號便返學了...
好輕鬆好輕鬆的一周呀...
這幾天真的很眼訓...
今天上HIST堂的時侯.
我訓著左之後流口水.
我係好迷既時侯同KITWING講.我流口水.
佢話好核突.咁既!
呀..我記得了.

4月20號.放學後回家封神榜看死了.
4月21號.放學後.與魚蛋隊員和盧小姐去了大埔墟買零食和芝麻糊豆腐花.
4月22號.放學後去了伙伴計劃.5月16號去海逸酒店.
4月23號.今天早放.返屋企睇劇.

點解?點解SO FUN要昆我..
我唔想返SPORT DAY..佢偏要我地做服務生.
仲要係我地..
唉.我想係屋企訓呀..


 

 







































 

 



2009 年 4 月 7 日  星期二   晴天


.. 分類: 未分類

UT完了.實在太開心了.
我想..這叫放鬆一下嘛.
但只能說.
成績不好.
可以合格是坐底的.只是平均.
沒有什麼大起大跌.
我想.比較滿意的是HISYORY.不是高分.
只是沒有白費我的時間.好!
看來,我的的目標要再落幾成努力了.

UM.過了一個UT.
我肥左.真的肥了.
雖說我原來亦不是一個瘦人.
但這令我很傷心.不要再肥落去了.
不然,我現在是肥婆.之後變死肥婆.
再來的是,皮膚差了.
我的下爬.正處於一個水深火熱之間的地步.
請不要再這樣下去了.
不然.我現在醜,之後更醜了.

未完UT後的六,日.真是太好了.
很輕鬆呀.....
星期6的那天.回鄉祭祖.
舅父家的地雷,真是可愛呢.

星期天,與盧小姐出去了.
竟然是.修眉活動.
我可以擺脫那原始的眉毛了.
UM..遲些再去.有夠抵!
.現家唔保.好易老.
之後去了研究那種MASK好用的就是了.
我竟然還到吉之島試童裝.
要是他不是長袖,我一定買了他.
晚上.盧小姐走了,我與丹丹去了食野咁啦.
去了味精拉面.
食了很多很多東西..
我也認同.大家都蠢左.
圍番既話.同食元氣冇乜分別就是了.
早知啦.....太蠢了.

好了.大家可以的話.
都不要找我出去玩了.特別是高消費活動.
我真的負擔不起.
我要蓄錢.蓄錢呀..
我要買野呀.
我的SUGARMAN.我的鞋.我的衫.
等我呀.你們早已是我的囊中物了.
哈哈.....















 

 


 



2009 年 3 月 13 日  星期五   晴天


我.... 分類: 未分類

有好多好多野想買..
我要錢.我要錢.
點解.

話說.我又再一次咁耐打一次日記.
事實上.我真係冇咁既時間.
話說ut又到.
d工課,project,quiz已經用晒我d時間.
好攰..
連食完飯想睇電視既時間都冇.
點解可以咁多野做.
唉..下星期既QUIZ同工課又黎啦.
一本TRACY BEAKER已經玩晒.LOG BOOK又到.
諗起都想死.

再黎就係.為錢而煩惱既問題.
好似蓄極都係得咁多.都係咁少.
好想買野好想買野好想買野....
睇中左對鞋.睇中左件衫,睇中左好多野..
點解我可以咁架..

UM....睇黎我都要好好咁善用所有東西.
善用我的時間與金錢.
就是說.大家星期六,日都不要找我出街了.
我要善用我的金錢.
到底為乜?我都唔知.就是不想用錢的感覺就對了.
有夠賤的一種想法.
要買我自己喜歡的東西是需要付出的我承認.
努力吧!陳思婷.
更重要的是.要好好利用我的時間.
係呢一刻先知道原來時間管理係咁重要的.
日日都得返半氣人命咁.FOR WHAT?
就是我也不知道.
嗯.UT快到了,係時間去溫書.
但我承認我唔得.冇咁既時間.
我不像某小姐.她可能拚到零辰.仍在溫書.
我到11點半.就一定要去訓了.
大家應該清楚什麼是生理時間.
點解可以咁多野做.
真係好Q煩呀!!!!!!!!!


唔開心唔一定要喊.
開心就一定要笑.
即使強顏歡笑,仍要笑.


















2009 年 2 月 26 日  星期四   晴天


. 分類: 未分類




2009 年 2 月 9 日  星期一   晴天


嘻. 分類: 未分類

話說.我這日記己變成了月記了.
喔.咁既!
我真的懶得不行了.造是心機的問題.
沒有恆心的人是我好了.

2月2號.bio field trip.長洲行.
還是生來以後第一次去長洲的.
算是挺大的了.
這個嘛.好玩程度只有6分.
進行探究的部分是最好玩的.
草蜢先生腳的肌肉分佈,笑死我了.真是有夠強壯的.
我看還是用來嚇人最好玩.草蜢先生的腳斷了,真是對不起.
午餐是餐蛋面.有夠無奈的.有夠蛋.
下午的課堂上.極之眼訓.
走之前去了吃魚蛋.有夠大的.

2月3號至6號.上學天.
帶著疲倦的身軀.派卷
成績還過得去了.
但我就只是差2分.數學果然不是我的境界.
其他的都合格.連va都可以.太好了.

2月5日.姐姐生日.

2月6日.煒菱妹生日.
這天.放學後.
影了幾張相.自問樣子有夠醜的.
但f.7的last day嘛.但仍然是醜的.
晚上.出去了剪頭髮.sandy姐姐.
就是嘛.洗頭的竟然問我.
{你耳仔穿著的是什麼.牙籤嗎?}
我說{不是.這是耳針}
{那幾多錢呀.}
我說{幾蚊雞囉!}
{幾蚊一枝還是一包?}
我說{幾蚊一包}.
什麼.真是氣憤了.什麼牙籤.不懂也有個限度吧.
這是黑色的呀.怎府會是牙籤呢.請跟我說.這是耳針.
那麼用來了牙的是耳針不是牙籤嗎?
之後便去了借漫畫.
竟然比我發現了.遙遠時空有出漫畫的
真是開心到笑呀.
再來便去了秀大家集合.例行動作.打邊爐
因為今天是煒菱生日嘛.
挺好玩的.
之後的就不必說了.可能是大家的想法不同吧.
那我也不打擾大家了,回家.
回家後的動作是玩電腦.
睇漫畫睇到2點多.終於忍唔住.我訓了.

2月7日.星期天.
今天整家人回鄉.
看看阿太.看來他挺辛苦的.
去舅母家食飯.
終於聚首一堂了.但突然有種感覺.
這樣聚在一起的日子其實也不多了.
之後便到處走走.
行街.買東西都是用姐姐的錢.
真是太好了.買了二百蚊人仔.我姐姐說真是極之便宜呀!
其實我亦有同感.
回港.吃了很熱氣東西.
我想我就快熱氣死了..

2月8日.又是一個上學天
day3日子.算是好過的了.


我正在等待我的含蓄男.
請盡快出現吧!
含蓄男.我在等你...














 



2009 年 1 月 22 日  星期四   晴天


. 分類: 未分類

試.終於未完了.
幸好.現在才來病.
累得不行了..
今天去了飲中藥.整個暢快的表現,
簡直就是一個字形容.{爽}

SWITCH OFF.爽到不得了.

新年.我的感覺是零.
只是,有太多東西想買了.
大概我的腦袋里,由以前到現在都是購物.
我真是一個罪人.
我真是一個賤骨頭.


對.來得太突然了.
您要好走.
而你.亦要加油.