話說.上星期我過得很好.
星期3的那天.我沒有言伙伴計劃卻去了看3 MAN.
就是沒什麼.只是張月友親先上黎4樓捉人落去.
有夠驚險,好彩佢唔認得我..
星期4.晚上是久違的SU聚會.
因為前一天是GAG王的生日.
好了.我與丹丹7點未到便刊了糖痴豆.
等了很久.
GAG王說我是{笑女}.錯了.我是少女.
食了一個無名的雜菌鴛鴦飯+荔枝特飲+雪糕豆花紫米露.
玩遊戲.還加了豬流命和加勒比海盜.
很久沒有和大家聚一聚了.
嗯.是生疏了.但這班人仍然是這班人.
還是溫馨的大伙兒就是了.
星期5.
4C的班會旅行.老早起床.
去了大尾督燒烤王.
黎俊宏勁衰囉,比我睇星仔張相又唔比我.張相勁得意.
燒燒燒.....
詳情免說.
我想.下次.有D尷.
星期6.
整個下就在家玩電腦.
4點和盧小姐出了沙田.行個圈咁啦.
YOHO.玩具反斗城.MY FAVOURITE.
終於去了.好想去好耐架啦.
之後發現左.
有D好得意既展覽.
仲有BARBIE....正斗的!
7點去了上英文補習.RAVI.
佢確實比一年前後生了.
佢竟然仲認得盧小姐上過佢堂.對我就.有D印象咁啦.
好快就上完了.
{點解D人FORM4個樣就咁大個既?}我問.
{你都係咁架咋}盧小姐答我.
但我想講.我好年輕.我一d都唔老囉唔該.
但d人個樣似form6多d囉.
星期日.
玩電腦+玩電腦,
大概係.唔想做工課.
晚上去了食小菜.
與姐姐和媽媽...
好了.就這樣就回家了.
星期1,5月11日.
今天放學後.噢!!!!!!!!
我被污染了.我的頭髮會腐爛嘛?
有夠痴線的..
放學的3-man.
ok啦.有點熱就是了.
哎呀.黎俊宏好煩呀..
成日都教壞黃俊星...
好煩呀...

|