★°記憶是不會失掉的,它只是不喜歡被找到。 ★-*|!°
★°開心的記憶只有跟你在一起。 ★-*|!°
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
等待MAC AIR
開始糟糕了
重打日記了
倒數兩天
倒數四天
文章分類
全部 (399)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 5 月 7 日  星期一   晴天


無打好好好好多日喇=_= 分類: 未分類

個幾星期無打日記喇=_=打返先~哈
今日差喲又遲到呀...唉
唔記得搞6點50分鬧鍾....之前星期六搞左8點~
好彩7點9醒左=_=之後即時搞掂喲野趕車~好彩都趕到~
返到去早會喇....之後上課室@@"
第一堂係中文堂啦......悶爆~
同蠻牛連線玩Mph2@@感覺良好~
之後上Cit啦~無得連= =
Cit終於教到第七課了@@"
跟住上Maths堂~喲數....易到七彩= =
可能由於上年學過~所以今年接收唔算困難@@"
原本諗住連線~但因為Save問題而無連~
一打鍾我就趕返屋企啦~加返Save之後就撘車返良景...
係OK到買左2個提子包頂肚(食完仲好肚餓= =)
之後原本上Bio~但係轉左中文堂@@
由於Lunch返屋企換左Save所以今堂有得連線@@
聽廣播劑=_=我戈組呢~
之後就等打鍾~
打左鍾之後就上Miss鄭既Eng堂~
今日堂英文主要做Fos2@@"
不過都算攰...因為早餐無食 Lunch又食唔飽~
無計喇...釣下魚俾Miss鄭叫一叫做野@@"
之後就落堂啦....要等15分鍾先走得@@班主任時間
調位....可惜無我份~
之後等埋肥雞交埋週記先走....肥雞返屋企換衫拎機過黎@@
蠻牛,林,文就一齊黎打機@v@
蠻牛就玩mph2.@@我都係~
之後肥雞黎到就玩埋Mph2@@"
玩到7點半先走~我7點10到先返到去@@無比人鬧~
今日成9點10到先肯放人=_=
之後就趕返屋企..因為無帶Key~
阿媽等我門口=口=
返到屋企之後就玩Mph2+牧場物語喇@@
夜晚就做Eng Compo Ws+Cit Ws喇=口=
做完就去訓覺覺豬@@v