今日第一堂就係Eng啦......講Fos1+SBA~
之後就上化學堂.....打機時間@@用左唔到2分鍾就殺左隻怪鳥...呵(Mph2)
打足成堂呢~抄下筆記就打機@@"~
之後就上Chin啦...救命的=.=
交左份廣播劇俾Miss Lam..
之後就用45分鍾做中五果張中文Mock卷....亂做完訓左陣...~
收完卷果陣就派返份講稿俾我啦...@@"
之後就打鍾...同健去盈豐食河粉....
食完就答九到~就行返學校喇...~
返到去就悶到七彩@@"
之後就溫下Cit~Cit Test@@
跟住就上Cit喇...@@
對完功課俾時間我地溫下....
溫到一點五十分就正式測驗~
測到二點二十分就收卷....就派功課啦~
之後就落去DT房右邊間房上Pe啦....
歐Sir出左去開會..揚Sir代堂~
睇絕望的真相~
我就同埋戈3個人一齊連線玩Mph2啦~揚Sir無行黎行去睇@@
玩到打鍾先熜機@@"
之後就同健,Monkey行去我屋企玩真三國無雙@@
玩到六點先走~
之後我就玩Mph2啦(PSP)
玩到夜晚=口=
睇下火影咁喇~
今日就咁~

|