今日第一堂就係中文啦=_=
唔駛朗讀既@@今日~
不過就要小組討論...好彩亦都無叫中我號數@@"
但係做果陣無乜人出聲= =聽日再做過(佢地)
之後就上Cit啦...Cit去電腦室上=口=~
去到都係抄筆記@@"令到自己唔會眼訓@@v
之後就上數學啦...盧Sir俾哂成堂我地做數@@正~
做到唔識出去問...問左3條數~都係圓既= =都係睇錯位~
盧Sir講一講即時識做@@v又覺得唔太難~
之後Lunch就去盈豐食Lunch啦....有Monkey仔同健~
食完就行返學校~無記錯好似係12點55分返到~
之後就上班房啦@@"
我就搞掂埋份英文News Report~
今日到我=口=好彩問人借左英文報紙@@"
講青少年濫用藥物係Silly既~@@"
好快咁講完就閃啦=口=去到4D門口比希滿叫停左~
希滿陪我行返屋企@@之後佢自己返屋企~
我返到屋企就玩左陣完美啦...~
7點4就出左去~補習嘛@@"
之後去到就睇人玩Mph2(Psp Game)
佢地玩到3星任務=口=睇黎我都要追返先得@@
係補習社到做下數咁啦=口=~
放左就返屋企玩Mph2~
玩到1點幾就開始做埋份Chem Hw喇@@"
做完就沖涼訓覺~
PS:只想希望你能夠答應...
|