★°記憶是不會失掉的,它只是不喜歡被找到。 ★-*|!°
★°開心的記憶只有跟你在一起。 ★-*|!°
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
等待MAC AIR
開始糟糕了
重打日記了
倒數兩天
倒數四天
文章分類
全部 (399)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 3 月 1 日  星期四   晴天


悶.. 分類: 未分類

今日第一堂就係Bio啦~去Lab上!
跟住就講作業....之後做左三個實驗就夠左鍾落堂@@"
之後就上Physics啦=_=又要去Phy Lab上既~
去到詹詹道歉...因為無卷派=口=~
之後就派WS俾我地啦@@"又要做...~
我就好快搞掂頭7條=.=第8條搞耐左=V=~
第9唔識@@聽日問人@V@~
做到落堂詹詹先講做落功課簿到邊4條=口=...
點知....5,6,8,9
救命呀=_=唔想做第9條!
完左Phy堂就上Eng啦=_=....
今堂講左1頁Test Book...之後就派WS+講啦~
好準時放人@@今日~
之後就同黑頭去買飯@v@一路傾火影...
完左Lunch之後就上Cit啦....Cit係電腦室上@@"
今堂又係講左小小書@@"哈哈
完左Cit就上Maths....~
盧Sir一入到黎就派簿=口=做3條功課~
不過我好快做完...因為之前做左~只不過係抄返落去@v@好詳細..哈哈
之後就做書啦= =跟進練習...圓果D@@
盧Sir話 一開始唔好理三七廿一~係咁寫野~寫寫野就會出答案@@
落左堂就改Phy簿啦=口=錯左2B
改完就寫名啦..(英文)小組~我,牛仔,肥雞一組~
之後就同健落去三樓圖書館啦....去果陣同肥雞講左~
叫琳打俾我@@"之後就真係落去圖書館借書...
因為無書睇=口=我自己喲書全部睇哂(2x本)
借完就同健去禮堂先啦=口=....鄭梓靈有新書@@正!
唔夠錢買就同健行返大興啦~
返到屋企開電腦...!熜防毒....!開完美...!
1點15分果陣就上貪焚到搵野啦...
比我搵到疾風傳第4話既火影...正呀!
但係琳最後都係無打俾我..