呢幾日一起身都係全力睇火影....無時間打日記=口= 今日睇到170集...未有171-179....所以要等@@" 先有時間打日記~ 今日2點幾起身出沙田食團年飯啦....去到悶到痴線=v= 不過都預左~所以帶左PSP去玩~ 食完團年飯就撘車返屋企....睇火影啦@@ 睇完就用一陣電腦~今日就咁~ PS:我會等你的答覆~