★°記憶是不會失掉的,它只是不喜歡被找到。 ★-*|!°
★°開心的記憶只有跟你在一起。 ★-*|!°
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
等待MAC AIR
開始糟糕了
重打日記了
倒數兩天
倒數四天
文章分類
全部 (399)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 2 月 6 日  星期二   晴天


悶.. 分類: 未分類

今日返到去就買蛋治食啦= =例牌野@@"
食完就排隊喇...~=.=
之後Miss鄭就問有乜功課....Easy答=.=!
跟住上去收功課...不過琳無返...~
之後陳Sir話有人退學....後面個女仔話係琳...~
嚇死我...,不過好彩唔係...因為佢第一堂開始果陣已經返到~
之後Miss Lam就講下書咁= =無聽到..哈~
完左小息上Maths啦.....盧Sir今堂又教深小小既Log...~
不過好易搞掂左...~
盧Sir就俾數我地做喇=.=我亦都好快搞掂....對我無難度=v=~
上完Maths就上Eng堂...講下Fos1啦....教下SKill~
我又釣下魚咁=v=哈哈 好快又落堂了~   
完左Lunch就上Chem......悶到痴線= =~
Chem堂巫Sir就派WS...我就跟書做哂=.=勁眼訓咁釣魚~
完左Chem堂就落Lab上Phy...~
詹詹好準時@@~
入到去比條數我地自己做...~之後派WS俾我地做=.=
對完就落堂了=.=好快呀...過得=v=
放學就同健行返大興啦=.=返到屋企開電腦搵野..~
之後就玩巨商=v=
玩到夜晚就做功課了....今日就咁~
PS:我盡量聽日問你...希望會有答覆~