今日返到去就買蛋治食啦= =例牌野@@"
食完就排隊喇...~=.=
之後Miss鄭就問有乜功課....Easy答=.=!
跟住上去收功課...不過琳無返...~
之後陳Sir話有人退學....後面個女仔話係琳...~
嚇死我...,不過好彩唔係...因為佢第一堂開始果陣已經返到~
之後Miss Lam就講下書咁= =無聽到..哈~
完左小息上Maths啦.....盧Sir今堂又教深小小既Log...~
不過好易搞掂左...~
盧Sir就俾數我地做喇=.=我亦都好快搞掂....對我無難度=v=~
上完Maths就上Eng堂...講下Fos1啦....教下SKill~
我又釣下魚咁=v=哈哈 好快又落堂了~
完左Lunch就上Chem......悶到痴線= =~
Chem堂巫Sir就派WS...我就跟書做哂=.=勁眼訓咁釣魚~
完左Chem堂就落Lab上Phy...~
詹詹好準時@@~
入到去比條數我地自己做...~之後派WS俾我地做=.=
對完就落堂了=.=好快呀...過得=v=
放學就同健行返大興啦=.=返到屋企開電腦搵野..~
之後就玩巨商=v=
玩到夜晚就做功課了....今日就咁~
PS:我盡量聽日問你...希望會有答覆~
|