今日第一堂就係Bio啦....係課室上=.=!
講下作業咁....好快落堂@@!
之後小息....~
完左就上中文....點知無帶書= =...
問唔到人借...
B同D班都要用=.=諗住比Miss Lam罰更~
點知無@@好彩~
之後就上Chem堂啦....今堂好靜...=.=~
巫Sir派WS.....講下書....教下書@@"
Lunch就同Monkey...希文一齊出去買飯啦= =~
點知返到去無位坐....坐到好熱既位...比太陽哂住=.=~好熱...
食完就返上班房啦...睇埋本<最快樂時候>啦@@"
之後就叫希文幫我比平...~
因為平未返嘛~
之後就返班房啦....唔小心鎖鬼左= =....
問Monkey...希文借Key黎開返先有Phy書用~
Lunch完左就上Phy啦....
Phy堂詹詹比我地做數....好快做完就等人=.=.....~
之後就到班主任堂....做中史野...鬼識咩!亂做交埋= =
我相信理科班無乜可能會識....除非中3有聽書= =~
之後就睇片啦....上年果套黎既=.=~悶死了~
完左之後就討論喇....好快咁打鍾..~
琳就比Miss鄭叫左出去@@果陣我未走~等緊健
之後就落左去打波.....跟住就自己撘車走了~
去完市中心先返大興=.=再等丫媽返....無帶鎖匙嘛....
5點半先入到屋....~
之後就開電視啦...開電腦玩下啦....~
今日就咁...~
PS:唔知你考慮成點呢?小琳琳~

|