今日去大美督旅行啦...~坐車果陣我就訓左覺...不過係逼自己訓= =~
之後就等到站啦...~等左粒幾鍾就到左了~
點知...勁多人= =...1個爐都無~
之後陳Sir搵1-2個入去搵爐...搵到1個我地先入去燒...~
跟住就行入去啦..=_=好入..!
之後就開始整爐啦....不過係都燒唔著舊碳精...~
陳Sir出馬搞幾搞先可以燒得= =搞左好耐下!
差唔多11點先開始燒...~
之後我同健就一齊燒啦...@@~
食完野就行左一陣....同Moneky周圍行下咁啦..~
對住個爐好鬼熱....~不過係果到本身都熱= =
之後就除左件野啦..= =~
之後就周圍行下咁啦@@~
2點30分果陣集隊....差唔多3點先上車=v=~
上到車好好訓....訓到落車= =~好訓過去果陣~
落左車之後...陳Sir叫我地入返學校...
跟住就解散= =我就自己去大快活搵人先啦...
之後就返屋企...@@
返到屋企打Psp....三小俠咁啦...
今日就咁~


|