今日9點10分先醒喇...之後就刷牙洗面果d呀....執英文野咁= =
答4到出門口....答半返到去=v=~
之後就同人係咁傾計....哈@@
傾到10點45分到就放人喇...之後我就返屋企...~
返屋企阿媽執緊野...~
之後開左陣電腦啦....跟住就想去訓=.=
不過要出街...無得訓=﹏=~
之後就買左喲野咁....
唔記得左買平份生日禮物..sorry 買到補返俾你~
之後就返屋企喇....~平就打左兩次電話搵我@@"
第一次就問我夾唔夾錢買生日禮物比Joe....~
第二次就講俾我知夾幾錢@@"
跟住就打Psp啦....好好玩=v=琴日買果隻
諗住旅行帶埋去玩..@口@~
打到11點幾就熜機叉電喇....@@
跟住就聽下歌...同人傾下計...上下論壇咁喇~
今日就咁@@~

|