★°記憶是不會失掉的,它只是不喜歡被找到。 ★-*|!°
★°開心的記憶只有跟你在一起。 ★-*|!°
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
等待MAC AIR
開始糟糕了
重打日記了
倒數兩天
倒數四天
文章分類
全部 (399)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 1 月 17 日  星期三   晴天


終於考哂試了... 分類: 未分類

今日返去果陣無落雨...~之後就搵下人傾計啦= =日日都係咁~
跟住就悶下喇~食早餐
之後就等排隊喇.....
排隊果陣Miss鄭話我英文成績好左好多...叫我比心機考埋今日既Bio~
跟住就等上去喇=_=.....我地一樣係最遲先上~等派卷嘛..
之後就上去搵位喇=_=Check下份卷有冇印錯咁
不過次次都無=.=!
跟住就等開考喇....~等到8點40分~
吳Sir叫開考...我地就開始做喇=_=
好用腦咁做左1小時30分鍾....剩返15分鍾就係Check卷時間~
考完就同健去搵Monkey啦=_=Monkey換左衫...之後就齊齊撘車返大興=.=!
跟住就玩左陣大富翁喇.....~跟住就玩下DC機...PS機喇~
健差唔多2點先黎@@Monkey就掛住打大富翁..=_=!
之後就陪下佢咁啦...~
佢玩到6點幾就走左了@@""健5點幾走左~
走哂之後屋企得返我一個了.....
我自己係到玩大富翁咁喇=.=...
8點15分(好似)Miss鄭打黎搵我..
問我星期五得唔得閒...我反正無野做~
就問Miss鄭星期五做乜事...
Miss鄭話我成績好左好多....請食飯(Sure唔止我)
等到9點30分先食飯....好肚餓~
食完飯就玩啦= =玩到差唔多覺得悶就無玩了~
係屋企到悶...打下日記...聽下歌咁~
PS:琳...終於考哂試了.....亦都係到了我等待既時候...我會等你答覆....希望你會答應...