★°記憶是不會失掉的,它只是不喜歡被找到。 ★-*|!°
★°開心的記憶只有跟你在一起。 ★-*|!°
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
等待MAC AIR
開始糟糕了
重打日記了
倒數兩天
倒數四天
文章分類
全部 (399)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 1 月 10 日  星期三   晴天


暖返小小... 分類: 未分類

今日返到去食埋個早餐就無時間喇....唉 鬼叫唔知醒咩~
之後就排隊上去406考Eng既writing+reading~考2小時30分鍾~
一開始由1個阿sir監考 唔識的= =~跟住我就唔鬼理佢啦~
做呀做....好無耐咁做~Paper 1A做左成粒鍾...撞鬼了!做咁耐~
跟住就開始作文啦....唉= =唔係好識作 但係都要作~
10點10分到Miss鄭黎代個阿Sir~....正
跟住我就係到作文啦....諗呀諗....諗到頭都爆~
作完文就係到悶喇...Sure Check完卷先悶@@"仲有30分鍾剩
我就係咁悶....悶到收卷...無奈~
跟住就去地下小息喇....同希滿傾計@@
傾傾下就夠鍾考第二節了~
中文既卷五....死得人喇!!!
考果陣超無奈....黃Sir講聆聽資料...
我就係到等佢講完先開始做= =作文黎的
不少於500字...Easy作~
我用資料寫...都寫左好似600幾俾佢= =!跟住又訓喇~
悶死了.....
好辛苦咁等到收卷.....就走啦~
放學就同健一齊去M記買野食啦@@之後就去左我屋企打機(原本溫Maths的)
打到3點40分就出門口了~返到學校接近4點....好彩無遲到@@
跟住就搵黃Sir做小組討論喇.....個題目好難呀...唉
準備10分鍾....係咁諗喇....
開始15分鍾.....全程15分鍾只係講過一句野就無講過了~
係到等夠鍾= =我一定勁低分~不過預左...
完左就到Monkey...小強...琳果組喇...
我口就話等小強同Monkey....其實係等琳..
跟住就同Monkey行盈豐返大興喇...多謝Monkey陪我行@@~
我就趕返屋企喇...@@
monkey
就行返良景....
跟住就係屋企睇電視呀....同琳傾計...
PS:現在見你的時間已經是很短了....