今日7點半就打俾琳叫醒佢喇...~我都7點半先醒@@"
之後就搞掂喲野返學校喇....買早餐...@@"
跟住就上第一堂....Eng@@"
派卷呀....竟然合格= =37/70 上到榜~Top9@@
跟住就講下喲Compo喇~
之後就上Chem啦....悶死了@@"今堂又係派野溫習...~
落堂前派答案...紅簿+答案~
跟住就上Chin啦= =等Miss Lam黎
之後就派課業...第2課同第3課...對下咁~我2份都合格
跟住就重頭戲了....3張作文= =派返~不過我又全部合格@@"
落堂前又交返..=.=
跟住就去Lunch喇~得我1個買~
返到學校同文佢地一齊食@@"食完就返上去悶~
等到差唔多Miss鄭就黎到喇....派Compo!!!
我又合格喇~真好= ="作文次次合格@@"
之後就係課室上Cit喇....嘩= =今堂真係好攰
係到釣左魚...比廖Sir話我打機300回合= =....
唉...無計 勁眼訓~
之後就落去上Pe啦....我就同肥雞打羽毛球喇....
羽毛球今日打得好差= =....唉
3點2就收野換衫喇....喲時間俾左Miss鄭
之後就去地下個電腦室啦...男更衣室對面
入到去跟班號坐@@"
講完喲野Miss鄭又要同人傾作文了
不過無我份@_@
放左就同健...文一齊上圖書館喇~借會考= =用我張學生証...
死人文無啦啦借錯地理...又要即還= =!
之後就一齊去龍弟到印喇...印完我就同健返屋企了~文去買龜既野食
買完去打波 我就同健返大興~
返到屋企開電腦....無野好做= ="
睇完套軍曹又係訓覺....七點半比阿媽叫醒食飯~
食完飯就對住部腦喇...無計= =無野做+悶~
之後就同琳傾下計...今日就咁
|