今日9點幾原本醒左....= =不過我再訓過@@~ 之後9點9勵致就打左黎= =!我話唔舒服...佢叫我返1點-.-v 我就之後再訓....訓到2點半....跟住就訓過......4點幾先起身@v@~ 之後就開始打機喇= =~ 打到7點幾就諗住出街.....點知又出唔成= =~ 之後就打返機喇~同人傾下計咁~ 到左12點幾同人講新年快樂@v@~ 之後就再打機喇....= =~ 跟住就同人Sd Sms喇..... 3點幾就去訓@@" PS:我只喜歡你一個....到現在都還沒對你變心~