今日訓到3點幾果陣文已經打黎叫醒左我=.=唉~ 之後就睇波喇~打機@@~ 跟住就玩左陣三小...~ 之後平就Sd Sms黎叫我上勁舞... 我就Sure即時上喇@@"上到去搵埋平就開始玩.. 不過情侶真係唔係好識玩= =搞到我地成日輸 Sorry..平~ 之後平就食飯...我就上返三小喇..玩左陣 跟住就睇一公升的眼淚...@@大結局~ 睇完就等睇星矢喇...~好正呀@v@~! 之後就玩左陣三小...聽左陣歌就去左訓了~ PS:我會一直等待.....等待是我現在可以做的事情~