★°記憶是不會失掉的,它只是不喜歡被找到。 ★-*|!°
★°開心的記憶只有跟你在一起。 ★-*|!°
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
等待MAC AIR
開始糟糕了
重打日記了
倒數兩天
倒數四天
文章分類
全部 (399)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 1 月 3 日  星期三   晴天


放假後第一天上學 分類: 未分類

今日就係第一日既上課天....放左咁多日既假期@@
用左2晚去完成哂喲功課...Eng都係亂做的@@"無心機做~
但係Phy就有心機做...= =撞鬼囉!
今日好彩知醒....因為倩打左一次俾我= =不過我無聽到~
跟住就搞掂喲野就返學校喇~
覺得個書包好鬼重.....拎左2本書都係咁~
又唔知今日帶咩書...咪帶齊今日既科囉...除中文@@
返到學校上埋去就收功課喇.....我無數過有幾多樣功課~
竟然係有九樣咁多= =!不過都算少
之後就收功課俾班長喇@@"
Next就睇書...等打鍾 打鍾果陣要重做Fos1....唉 ==
有1條亂作左= =自己囉黎衰 唉~
之後就上Bio喇.....教下書咁~考試既野已經教哂~!
而家都係溫習@@完左bio就小息喇...
完左小息就上中文喇....!Miss Lam黎到就派張果張野= =
要作文....不過我都預左~
上完中文就上Chem堂喇....
Chem巫就派WS俾我地溫習.....我就識做唔係好多= ="
完左Chem巫就去搵希文呀...點知一早閃左= =唔見人!
就同Monkey一齊去買飯食...!
返到學校食完個飯就返上5樓...就落去圖書館還書....
還Phy同Cit既HKCEE會考題....~
之後Miss鄭上左黎@@"又要我重做張WS....
我好快做完交返@@"長題者~好彩都有睇過小小@@
跟住就上Phy喇....詹詹派返張Ws....係到對~
對到落堂~都係對左3條到~跟住就派Test卷....
我又合格....17/32@@v真好彩
上完Phy就班主任啦...不過我地就唔係...
B組既Eng就跟Bio陳去Chem Lab....
A組就留係課室Test....唔駛放學Test...正= =!
做到3點50分~
跟住就落圖書館喇=.="
又借會考題了....借返Phy,Cit同埋借多本Bio@@"
之後琳就做作文喇.....我就同健,文一齊走~
行返大興= =我陪佢地去左圖書館先...借會考= =!
之後就去我屋企....我借左phy chem bio既會考俾佢地..我之前印左!
跟住佢地就走喇..我就係屋企打機....傾msn....睇翼~
今日係咁@@"
PS:心中所想的都只是你!