★°記憶是不會失掉的,它只是不喜歡被找到。 ★-*|!°
★°開心的記憶只有跟你在一起。 ★-*|!°
 
 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
等待MAC AIR
開始糟糕了
重打日記了
倒數兩天
倒數四天
文章分類
全部 (399)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 12 月 20 日  星期三   陰天


凍凍凍 分類: 未分類

今日返到去都係凍到乜咁=﹏=!
上到去...早讀睇書啦....數下錢咁~
跟住就上第一堂...Bio啦...~救命的@@"
問書...阿Sir話叫學號.....阿Sir叫2.........跟住就講左個4=.=
即係24號=.=....即是我....我啞口無言...唉=.=
鬼叫無溫過書咩=.=放學要留~
跟住就上中文啦.....聽份野既List....好快落堂~唔多講@@
之後就上Chem啦....講埋版工作紙就幫我地溫左陣書...~
Lunch就等世恩..浩...希文一齊買飯...日日都係架喇=.="
食完個飯返上五樓....呆@@~
跟住就要上Phy啦....今堂開波前詹詹叫我地做工作紙...我釣左陣魚就做哂~
之後就講牛頓第二定律....F=ma~F->力......m->質量.....a->加速度
跟住又派左張Ws喇=.="救命呀!!!不過都好易~
詹詹就係黑版出左2條數....有小小唔同的~
今次詹詹又叫學號...叫完4號又叫24號...!
好彩我識者=.="
上完Phy堂就去Hall啦...聽性教育=.=
落到去Hall門口見到李Sir+Miss鄭=.=
我地即時排好哂隊~我地男仔入去先@@!
今次既題目係....<<避無可避>>
悶到痴線==我記得上年聽過~
完左性教育就返上班房執野過Is Lab啦...
陳Sir就放左我一馬了@@叫我溫返書~
放左就撘車返屋企啦~返到屋企開機~
夜小小就陪平玩勁舞啦...無奈我要做Compo~
唔陪得平玩太耐....~
之後就作文啦....作完就打日記...~
打完就去左訓覺...~
PS:希望你會喜歡我星期五送給你的禮物~