今日第一堂就上Bio啦~~~悶到痴線咁=.=
借左份野俾文...佢無帶= =....
好彩陳Sir無罰@@v
講左陣書就做實驗啦~做埋結論就打鍾啦~打鍾就返課室=﹏=
跟住就去Phy Lab上Phy堂.....講書....做左個好細既實驗~
不過分組做~@@"做完又講書....勁眼訓=﹏=不過無釣魚@@
打鍾前3分鍾派卷....我又合格啦~好彩~
24/35@@"差11分先拎滿....算~合格至緊要@@"
不過詹詹話今次唔駛補測..正@@
不過都唔關我事=﹏=我合格根本就唔駛補測....~
跟住就上Eng啦~極度眼訓....無計= =
係到釣魚上堂...不過Miss鄭抄喲野我又抄齊@@
跟住就默書啦....錯左好多=﹏=無溫過...唉~
Lunch就搵世恩...希文...浩出去買飯啦@@
返學校食啦跟住@@凍到咩咁...
食完就上返班房...又係得我1個....吹脤=﹏=
之後浩嵐就返左黎...問我:你唔駛食飯咩?日日咁早返上去~
我就答...我係學校食完~
跟住就悶啦~!!!悶到痴線呀!!
之後打鍾果陣見到琳返左黎@@佢朝早睇左醫生...@@
跟住就上Cit啦.....今堂都好悶=﹏=不過無釣魚~抄課文喲野做筆記@@
上完Cit堂就上Maths啦....一開始就叫我地做3條數...俾15分鍾我地~
我應該係全班最快做完..(好似串左小小= =)
跟住阿Sir就教畫圖仔@@好快學識~話哂都學過1年...不過係釣魚上= =舊年~
上完就Miss鄭返左黎寫野....星期一要留到5點...嗚~
做英文口試(Oral)...死硬...不過算...
抄完就去圖書館睇下有冇我想借果本野..
點知又係無..= =算數~
跟住就同文..健一齊去買龜既食物~跟住買左500張A4紙...~
之後我就撘車返屋企....~印會考~05年的
今日印左Phy Bio Chem@@"
聽日還埋佢@@.....
之後就等三小俠更新啦....勁耐=﹏=7點幾更新到而家都未更新完~
跟住就同人傾計啦~今日就咁
倩:你唔舒服就早小小休息...快喲好返@@
琳:你唔舒服就快喲食藥....食完藥就早喲抖啦~會快喲好返的..唔想見到你病~
PS:我對你還是沒有變...還是喜歡著你...等待你給我機會..

|